Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 15:32 Der er 10 kommentarer

Multi skærm problem

jeg har 2 samsung skærme der køre 1920x1080
men den ene skærm bruger ikke hele skærmen

det er Samsung SyncMaster P2270 køre DVI stik
og    Samsung BX2231 HDMI stik
12. juli 2011 - 15:42 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 15:44 #2
min fejl win 7 ultimate 64 bit
grafikkort ATI radeon HD 5850
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juli 2011 - 17:20 #3
Har du prøvet og indstille på skærmen? Altså på skærmen er der vel knapper hvor du kan ændre i hvor meget den bruger? (: Kan jeg med min i hvertfald ^_^
Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 18:52 #4
ja har prøvet men på den skærm med hdmi stikket i, kan jeg ikke få fyldt skærmen ud.
den er normal når jeg tager dvi skærmen fra
når man trykker på "auto adjust" på skærmen siger den bare "Not advailable"
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juli 2011 - 19:07 #5
Lyder underligt, har du installeret driver eller hele software pakken fra produenten af dit kort?
Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 19:34 #6
ja nyeste nye men har 2cm sort skærm hele vejen uden om skrivebordet selv om jeg køre 1920x1080 som er det højste den kan. ved ikke om det er fordi det er DVI og HDMI stik om det har nogen indflydelse, har prøvet at google kortet og kan ikke få noget at vide.
ham google ved ellers meget
12. juli 2011 - 19:43 #7
Set i anden tråd ->
... et ellet andet med [Advanceret] indenfor Driver/Skærmopsætning ?
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juli 2011 - 19:47 #8
#6 Har du eller har du driver og software til kortet installeret, eller kun driver?
Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 20:04 #9
har løst problemet det var inde i radeon indstillinger
"My Digital Flatpanels" og så "Digital Scaling Options"
ikke helt indlysende men det virker, tak for jeres tålmodighed
Avatar billede Blueeyez Mester
12. juli 2011 - 20:48 #10
tænkte nok det var derinde i softwaren at den gik galt ^_^ Godt råd, fjern softwaren og nøjes med driverne ;)