Avatar billede sebastian270 Nybegynder
08. juli 2011 - 22:14 Der er 8 kommentarer

cpu fuckker

"processer intel core R i3 CPU M 370 @ 2.40GHZ 2.40 GHz

4.00 GB 3,79 GB kan Bruges 64-bit operativsytem..
" og det er en Asus..

mit problem er at jeg kan ikke spille World of tank eller Minecraft.. men kan godt spille WoW i høj grafik.. men min CPU køre så højt i minecraft så den lagger helt vildt.. min pc er ikke mere end nogle månedener gamle .. Asus N73j... hva jeg har i Skærmkort
Intel(R) HD Graphics---
Nvidia Geforce GT 335M

det burde jo ikke være et problem??? .. da min bror har samme Pc.. og han kan godt spille fx world of tank..
jeg har været inde i nvidia options og sørge for at minecraft er slået til der..

håber virkelig i kan hjælpe mig..
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2011 - 22:17 #1
Prøvet og ændre i Minecrafts indstillinger og er det under gameplay at den bruger meget cpu eller os når du er i menuen?
Har du den seneste version af minecraft samt java?
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
08. juli 2011 - 22:20 #2
hmm har prøvet og rode lidt i indstillinger i minecraft det virker stadig ikke :/...
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2011 - 22:25 #3
Og hvad med seneste version af spil + java?

Hvis du nu prøver og gøre følgende i minecraft så kan det måske hjælpe.

Prøv og ændre følgende i Minecraft:

Graphics: Fast
Limit framerate: ON
View Bobbing: OFF
Render Distance: Tiny
3D anaglyph: OFF
Smooth Lighting: OFF

Hjælper det?
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
08. juli 2011 - 22:31 #4
har prøvet med forskelige indstillinger i minecraft og min cpu fuckker helt up så det er umuligt at spille :(..

prøver nu her og install java .. men hva kan det ellers være vis der er nogle der gider så må i meget godt log ind på min Pc.. og se hva det kan være der er galt.. :I
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2011 - 22:30 #5
Ud over det, så må du godt lige skrive hvilken acer du har, så jeg specifikt kan se informationer om den (:
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
08. juli 2011 - 22:32 #6
jeg har ikke en acer men en asus N73j =)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juli 2011 - 22:36 #7
Hvis du gider installere team viewer så kan jeg da hurtigt tage et kig, for det kan være mange ting.. Jeg skriver en besked til dig herinde hvor du kan skrive ID + kodeordet til teamviewer..
Avatar billede sebastian270 Nybegynder
08. juli 2011 - 22:37 #8
okey :p giv mig nogle sec :) og vis du har msn så add Sebastian-giese@hotmail.com