Avatar billede belso Nybegynder
07. januar 2000 - 15:00 Der er 1 løsning

Søgerobotter: (ÆØÅ?) problemer når "keywords" skal passe web-sidens indhold.

ÆØÅ-problemer når "keywords" skal passe web-sidens indhold.

Jeg har to identiske sider blot er den ene på dansk den anden på engelsk, begge med respektive de samme "keywords".

Min danske side rangere lavt på de internationale søgemaskiner da de tilsyneladende mener, at mine "keywords" passe dårligt til min sides indhold (jf. testeren nederst på http://www.northernwebs.com/set/setsimjr.html).

Årsagen MÅ være ÆØÅ-problemer da den engelske side rangere højt.

Er der nogen som forstår sig på ÆØÅ-"keywords", samt forholdet mellem "keywords" og indhold (udover at man naturligvis ikke skal have "falske" keywords, og at rækkefølgen på siden og i keywords-listen er af betydning) ?

Jeg giver 100 points for god generel forklaring!
Avatar billede belso Nybegynder
08. januar 2000 - 15:31 #1
slettet!