Avatar billede Jaytech Nybegynder
06. juli 2011 - 12:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skræme på Nvidia Geforce GT435M

Er det muligt at sætte to PC-skærme til et Nvidia Geforce GT435M grafikkort. Kortet er monteret i min Acer Aspire X3960 Desktop PC.
Der er DVI + HDMI udgang.
Er blot lidt usikker på om jeg kan bruge begge udgange samtidig.
Jeg vil nemlig gerne have udvidet mit skrivebord på 2 skærme.
Avatar billede Simon14 Nybegynder
06. juli 2011 - 15:00 #1
du kan jo sikkert finde en gammel monitor i dit hus og så prøve? jeg ved det nemlig ikke :) men det BURDE da kunne lade sig gøre
Avatar billede pc-chaos1 Nybegynder
12. juli 2011 - 15:54 #2
det virker hvis man slukker bærbarens skærm og kun bruger udgangene, har ikke set nogen få alle tre skærme op at køre på samme tid

har fundet et klip fra et engelsk forum

håber det kan hjælpe

guys, I can confirm that it does work (both external monitors are live), but only if I follow this routine - turn laptop off, disconnect the VGA monitor cable, turn laptop on, and when the monitor connected via HDMI turns on, I plug again the VGA cable from the second monitor and voila - both monitors are up and ready nicely

but if I keep both HDMI and VGA cables connected, shut down my laptop, next time when I turn laptop on again, only one monitor (VGA connected) is working, the second (HDMI) is blind
Avatar billede flemmingha Nybegynder
23. juli 2011 - 11:30 #3
Har samme problem, håber der er nogen der har ideeer til en løsning
Avatar billede flemmingha Nybegynder
23. juli 2011 - 11:38 #4
Jeg bruger windows 7 forresten
Avatar billede Jaytech Nybegynder
04. oktober 2011 - 14:27 #5
Jeg fandt en løsning ved at bruge HDMI udgangen. Så alt virker perfekt nu.