Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
05. juli 2011 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke spille lan

Hej,

Mig og mine venner er ved at prøve at spille noget lan mod hinannen. Vi kan dog ikke se hinannens spil...
Dette gælder for css, cs, warcraft, osv.

Vi har en NetGear WGT524 v3
Avatar billede j3ppah Novice
05. juli 2011 - 11:10 #1
Sidder nogle af jer på kabel, og andre på trådløs?. så kan det skyldes at i ikke sidder påsamme subnet af ip addresser...

Start -> kør -> cmd -> skriv ipconfig -> tryk enter -> copy paste her inde.

Desuden kan det skyldet i har firewall slået til på jeres pc'er. Prøv evt. at disable firewallen på alle pc'er.
Avatar billede Spench88 Nybegynder
05. juli 2011 - 12:21 #2
prøv manuelt at sætte ip. det gjorde mig og nogle venner engang.

vi kørte ip 10.0.0.**
og undernetmaske 255.255.255.0

så kunne vi pludselig finde hinanden.
håber at dette kunne være til en hjælp :)
Avatar billede PeaceDealer Nybegynder
22. juli 2011 - 18:49 #3
@j3ppah Nej, vi er alle på trådløs

@Spench88 Skal jeg nok prøve så snart jeg er sammen med ham igen. Skriv et svar, så jeg kan gi dig point hvis det virker ;D
Avatar billede Spench88 Nybegynder
26. juli 2011 - 10:23 #4
så er svar smidt :)