Avatar billede Emmortan Nybegynder
04. juli 2011 - 16:17 Der er 3 kommentarer

Dansk Kabel TV - Modem Frekens /Hz

Hej alle ville lige høre om nogen af jer med internet fra Dansk Kabel tv kunne hjælpe mig med at fortælle hvilke hz/frekvens modem'et skal have indstillet for at få forbindelse til nettet.

Har et kabel modem liggende og ville egentlig godt bruge det indtil pakken fra dansk kabel tv kommer, deres kundeservice kan ikke finde ud af og svare mig (supprice supprice) og jeg kunne ikke få lov til at blive stillet videre til en tekniker :S

PÅ forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juli 2011 - 17:06 #1
det står helt sikker i manualen til den pakke, du modtager - så læs den igennem (den må kunne findes på deres site)
Avatar billede Emmortan Nybegynder
04. juli 2011 - 17:41 #2
Ja men hele pointen er jeg ikke gider og vente på pakken når jeg har alt selv
Avatar billede claes57 Ekspert
04. juli 2011 - 18:49 #3
det var så lige det - du skal ind på deres hjemmeside og finde manualen til deres modem-boks. Deri står frekvensen sikkert nævnt - det er lidt hjælp til selvhjælp - jeg har ikke tiden til at skimme manualen igennem for dig (eller bare at finde den frem).