Avatar billede mariannedixen Nybegynder
02. juli 2011 - 21:18 Der er 2 kommentarer

Afspilningslister til min iPod Nano

Hej!
Jeg har mig en iPod Nano og en masse musik i mit iTunes bibliotek. På iPoden vil jeg gerne have lavet nogle spillelister - det kan jeg godt finde ud af. Problemet er at uanset hvor mange af dem jeg laver, hedder de alle sammen 'Ny spilleliste 1'. Kan jeg ændre navnene, og hvordan? Jeg har prøvet at lave en spilleliste på computeren, men de går ikke med over på iPoden, og jeg synes selv jeg har prøvet alt med iPoden... Hjælp?
Avatar billede pstidsen Novice
03. juli 2011 - 12:02 #1
Avatar billede mariannedixen Nybegynder
03. juli 2011 - 12:33 #2
Det kan godt være at det virker så enkelt.. Men jeg HAR prøvet at søge på google og jeg har også tjekket det link du gav mig. Det virker ikke. Først, jeg kan ikke markere en spilleliste.
Og hvis jeg dobbeltklikker på afspilningslisten, går den ind i en mappe, hvorfra jeg kun kan se hvad musik der ligger i mappen. Hvis jeg højreklikker på spillelisten, har jeg 2 muligheder: 'Åben i nyt vindue' og 'Eksporter...'. Jeg kan ingenting. Hverken omdøbe, slette lister, slette enkelte emner i lister eller oprette en spilleliste via iTunes (hvilket alt sammen står i guides, rundt omkring). Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for det virker ulogisk med guides som ikke virker, ved lige netop mig.