Avatar billede brem3r Nybegynder
02. juli 2011 - 17:00 Der er 8 kommentarer

Computer bliver ved med at genstarte - hjælp!

Hver gang jeg tænder min computer

Dell
model no. PP22X
Vostro 1700
Intel Centrino
Windows 7

bliver den ved med at genstarte inden jeg kommer hen til hvor jeg skal skrive adgangskode.

Hvis jeg starter "Startup repair) bliver den aldrig færdig med den (har ladet den stå i 4 timer)

Hvis jeg starter den med "Last known good configuration" kommer "starting windows" frem, og bagefter en bluescreen hvor jeg ikke kan læse hvad der står og så genstarter den.

Den kan heller ikke starte i "Safety mode" hverken med eller uden netværk.

- Håber der er nogen som kan hjælpe, spørg hvis i mangler mere info. :)
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
02. juli 2011 - 17:04 #1
hvor er det surt.
hvor lang tid har du haft den. måske kan du få den bytet
Avatar billede brem3r Nybegynder
02. juli 2011 - 17:10 #2
Jeg kan desværre ikke få den byttet :-(
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juli 2011 - 23:33 #3
Kommer der klik lyde fra disken?
Hvis ikke, har du backup af de ting du er bange om?
Hvis ikke,kan du bruge sådan en til at få data ud:
http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-tilbehoer/usb-2.0-til-sataide-adapter.asp
ved at udtage hdd og koble den til denne smarte sag.
Avatar billede brem3r Nybegynder
03. juli 2011 - 00:00 #4
den må gerne slette alle tingene bortset fra styresystemet :)
Der kommer lyde lige når den starter men ingen "klik" lyde :)
Avatar billede hoje Nybegynder
03. juli 2011 - 00:28 #5
noget af dit hardware virker ikke
Avatar billede Spench88 Nybegynder
04. juli 2011 - 10:13 #6
jeg syntes nu det lyder som en fejl i din system32 mappe, hvis jeg var dig ville jeg prøve en "format C:"  ellers skulle du tage din windows cd og se om en reparation kan fixe det
Avatar billede brem3r Nybegynder
05. juli 2011 - 00:59 #7
det der forstod jeg ikke. Har ikke disken mere :S
Avatar billede Spench88 Nybegynder
05. juli 2011 - 11:30 #8
var nok heller så servicemindet et svar som jeg syntes det lød da jeg skrev det.
Men det virker som om at det er en fejl i dine windows filer, så hvis du kunne geninstallerer dit windows eller lave en reparation af den, så tror jeg dit problem vil være løst