Avatar billede vittoriani Nybegynder
01. august 2001 - 18:30 Der er 4 kommentarer

SMS gateway til Mobilix/orange

Har Mobilix/Orange skiftet deres SMS gateway (sms.mobilix.dk/sms.orangedk.com) jeg kan ikke længere sende til mobilix/orange abonnenter
Avatar billede husi Nybegynder
01. august 2001 - 18:31 #1
spørg dem ad via hotline!
eller email
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. august 2001 - 18:49 #2
Er du sikker på at de er Orange abonnenter? Hvordan ved du hvor de høre til?
(Telefonnummeret kan du jo ikke bruge til noget længere)
Avatar billede vittoriani Nybegynder
01. august 2001 - 18:56 #3
Ja jeg er sikker; jeg er selv en af dem! Hvis man sender fra oranges sms-service virker det, men hvis man sender fra f.eks. teledk virker det ikke; dette kunne tyde på at de har skiftet sms-gateway.
Avatar billede profar Nybegynder
29. august 2001 - 09:56 #4
Ja den hedder: sms.orange.dk