Avatar billede cembakiral Nybegynder
29. juni 2011 - 15:22 Der er 8 kommentarer

Hvem bygger pc´er

Hej :) jeg sidder fast! Jeg skal have rykker mine dele over i et andet kabinet fra min nuværende og det med vandkøling. Det hele skal rykkes over i en Thermalake Level 10. Håber jeg kan få hælp her da jeg sidder fast :)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2011 - 15:26 #1
Hvad sidder du fast med specifikt?
Avatar billede cembakiral Nybegynder
29. juni 2011 - 16:24 #2
Jeg sidder fast med det hele :) jeg har nogle bekendte der kan samle en pc men de ville ikke bevæge sig ud i et system med vandkøling og det skulle rykkes over i en Level 10 der er en anderledes formet kabinet jo. Så jeg prøver at finde en der kan klare dette. Evt. ændre små detaljer hvis det er det der skal til osv.
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2011 - 16:30 #3
Så du vil ikke selv til og samle den?
Avatar billede cembakiral Nybegynder
29. juni 2011 - 16:35 #4
nope det kan jeg ikke finde ud af:)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2011 - 19:18 #5
Ja okay, så er det svært og hjælpe herinde jo ^_^ men du kan da høre nogen af dem du kender, så vidt jeg ved så burde det være lige til, men nu har jeg ikke selv lige sådan en grundet dens størrelse og pris ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2011 - 22:14 #6
Hvorfor lige det kabinet?

Det er ikke svært at samle selv. Læs om det og kast dig blot ud i det.
Avatar billede cembakiral Nybegynder
30. juni 2011 - 00:04 #7
tør simpelthen ikke for det er noget jeg har meget lidt tjek på og især ikke med vandkøling. Kabinettet har jeg valgt/købt både fordi den er så interssant at se på og jeg fik det til en pris der var så billig at jeg sagde ja m det samme :)
Men hvis der er nogen herinde der kan eller kender nogen der kender nogen osv så må i gerne sige til, for det kan da ikke være voldsom dyrt at lave det for en der har styr på det vel?
Avatar billede cembakiral Nybegynder
30. juni 2011 - 00:05 #8
forresten sorry for stavefejl men jeg prøver at skrive lidt hurtigt så kan det lidt galt jo :))