Avatar billede TumseMM Nybegynder
25. juni 2011 - 10:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tom textbox error

Hej Eksperten.dk

Jeg er relativ ny til php og er igang med at lave egen hjemmeside. Princippet er at afslutte dagens sætning. Anyway.. Jeg har 2 textboxes, hvor den ene er hvor man skal afslutte dagens sætning og den anden er ens navn.
Hvordan får man ligesom sådan en textbox op på skærmen hvor der står "Udfyld alle felter!"?

<b>Textbox:</b>
<input type="text" name="tekst" style="width:87px;">
    Navn: <input type="text" name="name" style="width:87px;">
    <input type="submit">
    </form>

Ved ikke om I kan bruge det her: (Det er brugerens afsluttede sætning):

    $res = mysql_query("SELECT * FROM a");              //answers
    while($row = mysql_fetch_array($res))
    {
        $text = $row['text'];
        $name = $row['name'];
        $time = $row['time'];
        echo '
        <div style="padding: 20px; border: 1px dotted red; margin: 20px;">
            <b>'. $name .' siger:</b><br>
            ...'. $text .'<br>
            '. $time .'
        </div>
        ';
    }

?>

Håber på noget respons!
TumseMM
Avatar billede TumseMM Nybegynder
25. juni 2011 - 10:11 #1
Der skal selvfølgelig kun komme den der textbox op på skærmen hvis der mangler at blive udfyldt nogle felter :)
Avatar billede majbom Novice
25. juni 2011 - 18:49 #2
der skal du over i noget javascript - det har ikke rigtig noget med mysql at gøre...
Avatar billede TumseMM Nybegynder
25. juni 2011 - 20:58 #3
ahh på den måde.
kan du hjælpe mig med sådan et? :)
Avatar billede majbom Novice
25. juni 2011 - 21:06 #4
ja, men luk lige det her spørgsmål og smid det over i javascript :)
Avatar billede TumseMM Nybegynder
25. juni 2011 - 21:57 #5
i orden :)
Avatar billede TumseMM Nybegynder
25. juni 2011 - 22:07 #6
hvordan sletter man det her spørgsmål? er ret ny på den her hjemmeside :)
Avatar billede majbom Novice
26. juni 2011 - 15:09 #7
du ligger et svar, som du selv accepterer...
Avatar billede TumseMM Nybegynder
01. juli 2011 - 18:38 #8
svar