Avatar billede kronsj Nybegynder
21. juni 2011 - 23:18 Der er 2 kommentarer

Keyboard til iMac - hvad skal jeg vælge

Overvejer at købe en iMac, som erstatning for solid pc, der vidst har gjort sit - i den grad til at kode.
Jeg synes altså at de keyboards der følger med iMac i den grad er lidt feminine/metro-sexuelle; så jeg vil bare høre om nogen har erfaringer med andre keyboards til iMac-computere; specielt når en del af ens fritid går med lidt hacking - i ordets oprindelige forstand.
Jeg mener jeg har fundet nogle tyske keyboards på nettet, der minder om den slags jeg sidder og arbejder med til daglig...
Er der problemer med at koble mere almindelige (nye) keyboards til iMac?
NB: Enten bliver det iMac.... ellers må udskiftningen vente.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. juni 2011 - 22:25 #1
Hvorfor bruge andre keyboards?
Der vil jo være en masse funktioner der alligevel ikke vil virke.
Avatar billede kronsj Nybegynder
22. juni 2011 - 23:42 #2
Det er netop en del af dilemmaet. Jeg har prøvet lidt de keyboards der står til demo i diverse butikker. Og det er som ikke så meget udseenet - men mere... bl.a. "anslaget". Nu regner jeg også med at skulle køre noget virtuel maskine eks. Oracle VirtualBox til noget windows-arbejde - og ville gerne vide lidt om nogen havde erfaringer med andre keyboards til iMac