Avatar billede rockon Nybegynder
18. juni 2011 - 17:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB/Keyboard/mus problemer

Jeg har lige fået en ny gammel computer og grafikkortet var i stykker så det har jeg udskiftet.
Den kan fint starte op til windows, men så snart den er færdig med memorycheck i bios, så kan jeg se min mus/keyboard går ud (laseren slukker og keyboard går også ud) Musen blinker så 2 gange i windows boot, men den går aldrig igang igen. Nogen der ved hvad problemet kan være?
Skal siges det er interne USB porte på motherboardet, men har også prøvet at sætte nogle eksterne USB porte til motherboardet, hvor det bare gør det samme.

Tak på forhånd.
Avatar billede 220661 Ekspert
18. juni 2011 - 17:37 #1
Prøv at gå i bios og se om du har noget der hedder USB  Legasy support (tror jeg det hedder) og aktiver det.
Avatar billede milter Ekspert
18. juni 2011 - 17:41 #2
Avatar billede rockon Nybegynder
18. juni 2011 - 19:25 #3
Milter kom med et svar og du får dine points :) Dit link hjalp mig med at kunne som det mindste at formatere og nu virker musen i windows :)

Tak for hjælpen - begge 2.
Avatar billede milter Ekspert
18. juni 2011 - 20:47 #4
Velbekom :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. juni 2011 - 08:41 #5
Var på vej ud af døren når jeg skrev indlæg #1, så jeg fik ikke lige fundet vejledningen.
Godt milter kunne supplere med den.
Og velbekomme herfra også.