Avatar billede losdivinos Nybegynder
17. juni 2011 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP search problem!

Hey.

Jeg er igang med at lave en searchfunktion til min side.

SEARCH.PHP:

<?

include 'connect.php';

?>

<form method="POST" action="searchprocess.php">
Søg på klubnavn:
<input type="text" name="clubsearch">
<input type="submit" alt="Søg">
</form>

SEARCHPROCESS.PHP:

<?

include 'connect.php';

?>

<?php

$_POST['clubsearch'] = $soeg;

$query="SELECT * from skype, msn, steam where playername='$soeg'";
$query2=mysql_query($query);
$query3=mysql_fetch_array($query2);
print "<table border=0><tr><td>" . $query3['vname'] . "</td><td>har " . $query3['vid'] . " erfaringspoint</td><td>og " . $query3['accname'] . " Stykker Land.</td></tr></table>";

?>

Fejlmeddelelse, når man søger:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/a1270553/public_html/searchprocess.php on line 13

Hvordan fikser jeg det?
Avatar billede The_Buzz Novice
17. juni 2011 - 17:14 #1
losdivinos (340 point. Point ude: 675)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/losdivinos

Hej losdivinos

Point systemet her på Eksperten er lavet for, at man belønner folk der kommer med svar til ens spørgsmål, du har MANGE point ude, og det ser ikke ud til at du belønner dine hjælpere - det resulterer så i at du ikke får ret mange svar-
Avatar billede losdivinos Nybegynder
17. juni 2011 - 17:57 #2
Det resulterer i at folk ikke opretter svar, og at jeg ikke får løsningerne. :)
Avatar billede webweaver Praktikant
17. juni 2011 - 19:05 #3
Korrekt og det må da være irriterende for dig, for man må gå ud fra, at du spørger herinde fordi, at du søger et svar.

I øvrigt findes der en kategori under Script som omhandler PHP.
Så luk tråden her og opret den der istedet. Så kan det være du får nogle svar måske.
Avatar billede losdivinos Nybegynder
09. august 2011 - 15:04 #4
svar