Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 12:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg et spørgsmål så jeg ikke hver måned får mail fra eksperten?

Hejsa,

Som titlen lyden - jeg har 'afmeldt' at overvåge posten, men får fortsat mails fra eksperten om mit åbne spørgsmål. What to do?

Vh Tue
16. juni 2011 - 12:23 #1
Du lukker spørgsmålene ved at uddele points til de personer, der har brugt deres tid på at hjælpe dig med dine problemer!

Det er beskrevet i FAQ'en:
http://www.eksperten.dk/faq
16. juni 2011 - 12:23 #2
Du skal ikke slette spørgsmålene, du skal lukke dem.

Man lukker et spørgsmål ved at acceptere et svar, et indlæg markeret med gult, og man accepterer svaret ved at sætte et 'flueben' i firkanten 'accepter dette svar' og derefter klikke på feltet 'accepter svar og afgiv points.'

Jeg har kikket og set, at de spørgsmål du har oprettet ikke har nogen svar, kun kommentarer, indlæg markeret med gråt.  Hvis du på et spørgsmål har haft hjælp af et medlem (eller flere) beder du det medlem oprette et svar, og når svaret kommer accepterer du det.  Hvis på et spørgsmål du skønner, at ingen af indlæggene var hjælpsomme, så må du selv oprette et svar (et indlæg med prik i svar i stedet for kommentar) og acceptere det.

Dette spørgsmål drejer sig om Eksperten selv, og der er det reglen, at der ikke gives points, så for dette spørgsmål skal du selv oprette svar og acceptere det.
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 12:35 #3
gå ind på tråden. Ving fluebenet "Overvåg denne tråd" af, og tryk "Opret"
Avatar billede michael_stim Ekspert
16. juni 2011 - 12:42 #4
Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 13:22 #5
Tak, det havde jeg ikke tænkt på. Jeg lukker posten ved at give et svar selv.
Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 13:23 #6
.
16. juni 2011 - 13:48 #7
Nu skal du lige gøre det færdigt ved også at få lukket dine andre åbne spørgsmål,

http://www.eksperten.dk/profil/ujagar
http://www.eksperten.dk/spm/824143

Du er vel klar over, at du kan følge dine spørgsmål ved at klikke på 'Min profil' og så på 'oprettede spørgsmål' eller 'åbne spørgsmål'.
16. juni 2011 - 14:42 #8
.... og så tager du bare selv pointene?????????

Der er endda nogle der har forsøgt at råbe dig op, og få dig til at deltage i dit eget spørgsmål - og så sviner du dem selv at tage pointene!
16. juni 2011 - 15:16 #9
Nu vil jeg lige foreslå, at vi finder kammertonen.  #1, dit indlæg var vel ikke specielt hjælpsomt til et medlem, der åbenbart ikke var klar over, hvordan det fungerede.  Og #8 (samme), jeg foreslår, at du lader de der lavede indlæg til ujagar's spørgsmål tale for sig selv, hvis de føler sig forbigåede.  Jeg tror ikke, at de behøver barnepiger.
Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 15:21 #10
Åh, de kære point.

Jeg ku godt se misæren i at jeg selv nuppede pointene, men prøvede at trykke på 'svar' knappen for den post jeg syntes var hjælpsom. Ingen point-delings mulighed der, så jeg antog at det var skrevet som en kommentar, og man derfor ikke kan give point. Derfor lukkede jeg mine tidligere posts også med eget svar, og beklager hvis det har stødt dig.

Men glæden ved at hjælpe kommer vel ikke kun fra point-grinding?

Og tak for hjælpen med at lukke min post.
Avatar billede ujagar Nybegynder
16. juni 2011 - 15:23 #11
ps. Tak til Christian_belgien i denne post, som forstod at mine spørgsmål ikke blev løst og han foreslog jeg selv lukkede dem.
Avatar billede pstidsen Novice
16. juni 2011 - 17:04 #12
Du modtager stadig mails fra lukkede spørgsmål. Gør som der står i #3
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2011 - 21:47 #13
Det lyder altsaa ikke som om at det er email omkring aktivitet i spoergsmaal men snarere som om det er de (relativt nye) emails med reminder om aabne spoergsmaal.