Avatar billede MortenMG Nybegynder
16. juni 2011 - 11:42 Der er 8 kommentarer

Realtek

Heysa, jeg har kommet til at få slettet mit Realtek på min Samsung Bærbare com.
Det er har nu betydet at jeg ikke kan komem på nettet uden jeg sætter et Internet kabel i :(.
Hvor kan jeg hente det program igen så jeg ikke skal bruge det S... kabel mere?

På forhånd mange tak :)

Morten M G
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 11:50 #1
Hent Slimdriver.http://www.driverupdate.net/ Realteks side er den langsomste på hele nettet. Slimdrive er gretis men du skal registrere dig det går meget hurtigt.
Avatar billede MortenMG Nybegynder
16. juni 2011 - 11:59 #2
Har hentet Slimdriver nu, men stadig ikke komme på nettet uden kabel!.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 12:05 #3
Du kan da umuligt have kørt den på den korte tid?
Har du været i enhedshåndteringen og set om den ikke bare er deaktiveret?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 12:06 #4
Avatar billede MortenMG Nybegynder
16. juni 2011 - 12:31 #5
Kørt opdate osv, men intet har hjulpet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. juni 2011 - 12:36 #6
Ser du overhovedet det man sender ti dig? Du fortæller ikke hvad du kan se i enhedshåndteringen eller under netværk!
Avatar billede MortenMG Nybegynder
16. juni 2011 - 12:40 #7
Den skriver at min com mangler dette:
Realtek RTL8192E trådløs LAN 802.11n PCI-E NIC