Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 17:49 Der er 15 kommentarer

Windows Error Recovery

OS = Windows 7 Ultimate 64-Bit

Når jeg starter min PC op, kommer 'Windows Error Recovery'.
Jeg har to muligheder den ene, starte Windows normalt, den anden 'startup repair'.
Ingen af dem virker..

Har prøvet F8.. Uden held
Har prøvet at sætte disken i.. Uden held
Avatar billede Laped17 Nybegynder
15. juni 2011 - 17:53 #1
Hvis du har et ''stik'' til harddisk kan du tilslutte den til en anden computer, formater den og installere windows igen.
15. juni 2011 - 18:02 #2
Velkommen til E. ...

...Har prøvet at sætte disken i.. Uden held ... - hvilken disk ?

...Har prøvet F8.. Uden held... - altså 'Fejlsikker tilstand' ?
Hvad gør den da her ?
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 18:15 #3
Tak,

Windows 7 Disken

Ja,'Fejlsikker tilstand' og nogle andre, kan ikke huske dem, men de virkede ikke.

Hvad ved jeg? Troede måske det ville hjælpe :)
15. juni 2011 - 18:25 #4
...Har prøvet at sætte disken i.. Uden held ... - men starter den ikke på disken her ? Eller hvad mener du ?
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 18:32 #5
Jeg sætter disken i, så venter jeg på at der står: 'push any button to boot from cd', så trykker jeg. Jeg sætter sproget klikker næste, trykker 'reparere windows', så kommer der er en boks med det mislykkedes og så kan jeg genstarte og starte forfra igen..
15. juni 2011 - 18:43 #6
ØV - se om der kommer andre forslag...
Avatar billede foodear Praktikant
15. juni 2011 - 18:47 #7
Er disken ridset ? Prøv evt at rense den.
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 18:49 #8
Jeg har de her to muligheder:

'Install now'
'Repair your computer'
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 19:01 #9
Nej den er ikke ridset.

Nu har jeg disse muligheder:

1. 'Startup Repair'
Automatically fix problems that are preventing Windows from starting

2. 'System Restore'
Restore Windows to an earlier point in time

3. 'System Image Recovery'
Recover your computer using a system image you created earlier

4. 'Windows Memory Diagnostic'
Check yout computer for memory hardware errors

5. 'Command Prompt'
Open a command prompt windows
Avatar billede 220661 Ekspert
15. juni 2011 - 22:07 #10
Prøv 5 og skriv rstrui.exe i boksen. Kan du komme i systemgendannelse, og gendanne til for problemerne opstod?
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
15. juni 2011 - 22:31 #11
Jeg valgte at gen installere Windows, men tak for svaret =)

Hvad sker der hvis jeg skriver rstrui.exe inde i CMD nu? Jeg ville meget gerne alle mine programmer og sådan noget tilbage..
16. juni 2011 - 06:36 #12
Havde du forventet at automatisk kunne få programmer og sådan noget tilbage.. , når du nu har slettet, formateret, instaleret, ... ???
Avatar billede CharlieMadsen Nybegynder
16. juni 2011 - 12:32 #13
Nånå hvorfor nu så flabet? Ligemeget jeg fandt en løsning..
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2011 - 15:53 #14
Hej CharlieMadsen hvad fandt du ud af? Kan se du fandt en løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juni 2011 - 15:59 #15
#11 Hvis du har formateret pc så slettes de programmer der lå på pc desværre.
Har du installeret fra en recoverypartition/recovery cd har du fået de programmer tilbage som da pc var ny.