Avatar billede Leoking Nybegynder
14. juni 2011 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

database connection fejl php.

Får denne fejl :
Warning: mysqli_connect(): (42000/1044): Access denied for user 'elev05'@'%' to database 'golfen' in D:sites\index.php on line 64 Warning: mysqli_error() expects exactly 1 parameter, 0 given in D:sites\index.php on line 64

Og det her er koden. Host og password er erstattet med de ord.

$conn = mysqli_connect("HOST","elev05","PASSWORD","golfen") or die (mysqli_error());

$query = mysqli_query($conn, "select * from golfen") or die (mysqli_error($conn));

$resultat=mysqli_query($conn, $mysqli_query);
while ($row = mysqli_fetch_array($resultat)){

echo "row['index']";

}

mysqli_close($conn);
    ?>
Avatar billede majbom Novice
14. juni 2011 - 18:24 #1
hvad har du stående i stedet for HOST?

localhost, eller en ip, eller noget andet?
Avatar billede Leoking Nybegynder
15. juni 2011 - 11:10 #2
Har løst den, men splazz du havde ret. så bare kom med et svar. :)

Havde localhost stående istedet for det oprindelige host navn. Dum fejl :D men ja..
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2011 - 11:35 #3
selv tak :)
Avatar billede majbom Novice
15. juni 2011 - 13:15 #4
tfp :)