Avatar billede sunlock Nybegynder
14. juni 2011 - 10:08 Der er 1 løsning

Stripes - opret søge actionbean

I forbindelse med en konvertering fra struts til stripes skal jeg have oprettet en søgefunktion.

Ideen var at lave så tæt på en 1-1 konvertering, for at mindske test, fejl m.m. så derfor kan det være at denne tankegang er forkert når det kommer til stripes.

Jeg har oprettet en action bean, som er den man rammer først. Denne side viser nogle bruger informationer specifik for den bruger, som er logget ind (silently). På denne side er en form, hvor man kan søge på brugere og kunder (f.eks. enBruger og etKundenummer, altså forskellige søgestrenge). Hvis man søger på enBruger skal man ramme samme side, som formen er på (blot med nogle andre informationer, som er specifikke for denne bruger - grafer etc.). Søger man på etKundenummer rammer man en anden action bean, som viser kundedata.

Jeg har lavet en søgebean (/Search.action), som håndtere dette. Men hvordan får jeg denne bean til at kalde min første bean? Skal man redirecte til den eller hvad gør man i stripes?

Jeg håber det giver mening, hvis ikke spørg. Jeg kan også komme med kode, men det burde ikke være nødvendigt? :)
Avatar billede sunlock Nybegynder
30. juli 2011 - 22:53 #1
Lukker - har lavet en anden løsning.