13. juni 2011 - 11:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

jesicalbaby - Spammer...

Hej
Mit navn er Miss jesical, jeg så din profil i dag og efter at gå igennem det, jeg fylder mere interesseret i at kontakte dig, vil jeg gerne have, at så send mig en mail på min e-mail-adresse via (jesicalduncan@yahoo.com) for mig at sender dig mine billeder og fortælle dig mere om mig. så herfra kan vi bevæge on.I vil stå klar til Deres svar på min e-mail-adresse above.thanks
jesical. via (jesicalduncan@yahoo.com)

Hello
My name is Miss jesical,i saw your profile today and after going through it, i fill more interested to contact you ,i will like you to please send me an email at my email address via (jesicalduncan@yahoo.com) for me to send you my pics and to tell you more about me. then from here we can move on.I will be waiting for your reply on my email address above.thanks
jesical .via(jesicalduncan@yahoo.com)

www.eksperten.dk/list/deltaget/jesicalbaby
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 12:08 #1
Der er noget der ikke stemmer der er ingen Åbne oprettede og besvarede spørgsmål på profilen?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2011 - 12:16 #2
Jeg har kontaktet Lars (Coadmin) i formiddags, hvor han fjernede et indlæg til en tråd hvor poko1 skulle tildeles point:
http://www.eksperten.dk/spm/940894
Det har dog ikke fjernet problemet
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. juni 2011 - 12:26 #3
13. juni 2011 - 12:28 #4
» Spørgsmål hvor jesicalbaby har deltaget ...
Avatar billede repox Seniormester
13. juni 2011 - 13:18 #5
#2
Du brugte forhåbentlig bare 'Anmeld misbrug' funktionen?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2011 - 17:33 #6
#5 Nej jeg skrev direkte til ham internt. Det andet funker ikke.
Avatar billede repox Seniormester
13. juni 2011 - 17:43 #7
#6
Det fungerer fint når jeg bruger det - givetvis vil reaktionen nok være hurtigere når man skriver direkte til en coadmin, men jeg håber bestemt ikke det bliver tendensen når der kommer flere coadmins til.
19. juni 2011 - 10:43 #8
Ping selv...