Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 12:52 Der er 498 kommentarer og
8 løsninger

Windows 2000 Final !

Gær hvem der har den færdige udgave af W2K?... ja jeg fik den ved The Party... både Proffesional, Server og Advanced Server !

Nogen kommentarer..?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #1
lalle: og?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #2
lalle: nå?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #3
lalle: ja?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #4
lalle: joeh..?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #5
lalle: erhmm...?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:55 #6
baaarh..?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:56 #7
ligner jeg en der er ligeglad?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:56 #8
desuden er den ikke færdig, men kun final - det er stadig en 120 dages prøvelicens, og den HEEEEEEEEEEELT færdige kommer først 17 / 2 / 2000.

Så lad være med at snakke før det.
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 12:57 #9
PS: jeg har ringet til CODA og Dansk Copyright. De er sikkert begejstrede for at høre om din ny-anskaffelse...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. januar 2000 - 13:09 #10
Den version der florerede til træffet ER den færdige RTM version men den kommer først i butikkerne den 17/2!
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:11 #11
kimroesgaard: ... og du tror seriøst ikke på at de retter lidt i den før den kommer ud om en måned? *duh?*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. januar 2000 - 13:18 #12
selv efter at den kommer ud om en måned vil der med garanti komme en service pack 2 dage efter! *GG* har endnu aldrig hørt/set det ultimatice styresystem! DOS rulez! *GGG*
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:20 #13
kim: 2000 kører indtil videre perfekt for mig - og ja, min version er lovlig. :-)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:21 #14
Det er dog nok det er den færdige udgave der er kommet !
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:23 #15
lalle: den er stadig ikke færdig...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:23 #16
Vi hat ikke sagt vi har brugt den... derfor er vi ikke ulovlige... de filer der bruges til installationen må man godt have liggende men ikke bruge uden at købe en separat licens fra Microsoft !

Fes den ind ?
Avatar billede snowball Novice
07. januar 2000 - 13:24 #17
cldu: Win2k er lavet færdig (så færdig som M$ nu kan lave den *G*), og grunden til at den først kommer 17. feb. er jo fordi de først skal ha' trykket alle cd'erne !!!

Snowball
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. januar 2000 - 13:24 #18
hmm..lovlig? sært når den nu slet ikke er kommet i handlen endnu! ;-)
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:25 #19
lalle: du tager fejl. Sålænge du ikke ejer licensen, må du ikke have tingene liggende. Du må sq da heller ikke have wav filer liggende hvis du bare ikke hører dem. Og ja - jeg ved hvad jeg snakker om.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:26 #20
Jo den er færdig ! Har du aldrig hørt om syge personer der sidder ved Microsoft og i deres fuldesyge giver kopier til andre !

Hvis du ikke ved at microsoft ikke kun har pæne mennesker ansat så tager du fejl !

Nååå !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:28 #21
Jo det må man nu godt... gær hvem der har læst de danke love omkring software og også microsofts licens regler !

Coom and get me !
Avatar billede reason Nybegynder
07. januar 2000 - 13:28 #22
tillyke lalle men der var jo dem der havde den før juleaften ;D
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:29 #23
Nåå og hvorfra fik du så den ?
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:29 #24
lalle: *suk* Selvfølgelig er der elementer hos Microsoft. Men svar mig på EN ting: hvorfor lave et produkt færdigt 1½ måned før den satte udgivelses dato og så bare sidde stille og vente?

Og skidt med om folk sidder og "giver" software ud... Det er STADIG ikke lovligt at have det liggende.

kimroesgaard: den er lovlig, ja. Det er en pre-release forhandler-test.
Avatar billede reason Nybegynder
07. januar 2000 - 13:30 #25
microblød
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:30 #26
Hvis i ikke har andet al lave så tjek !

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9394

Nu !
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 13:31 #27
lalle: du kan tilsyneladende ikke læse godt nok... tilbage til skolen med dig.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:31 #28
Det er lovligt... læs den danske lov omkring software !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:33 #29
Sådan erdet altså også efter lov !

Ja nogen gange bliver man altså nødt til at læse på lektien inden man prædiker løs ik´?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 13:35 #30
Jeg må gå nu... hvis andre har kommentarer i dette sp... ja så skriv... jeg svarer i morgen !

LBM
Avatar billede bjarte Nybegynder
07. januar 2000 - 13:53 #31
jaja... en dag tar linux over..... hehe.. men før den tid, go for win.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
07. januar 2000 - 13:55 #32
*LÅL* or wait for the reinkarnation of the ruling DOS! *GGG*
Avatar billede jonasj Nybegynder
07. januar 2000 - 14:55 #33
Hold kæft hvor en lam diskussion. Hvis MS skal have W2K på gaden den 17. februar er det da klart at den er færdig nu. Jeg regner: Forhandler skal have X ekspl. 17/2. Distributør skal altså afsende SENEST 15/2. Distributørs euro-HQ skal shippe SENEST 10/2. Distributørs euro-HQ's US-forbindelse skal shippe SENEST 3/2, hvorfor MS skal shippe X*antal forhandlere worldwide SENEST 1/2. Mon ikke de forlængst er gået i gang med at trykke skiverne????
Tænk jer dog om!
Avatar billede snowball Novice
07. januar 2000 - 14:58 #34
Told ya' :-))

Snowball
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 15:00 #35
flot regnestykke, men ikke videre imponerende.
Avatar billede jonasj Nybegynder
07. januar 2000 - 15:05 #36
Det var ikke meningen at nogen skulle imponeres... Egentlig er det jo heller ikke nødvendigt at kunne regne - det er faktisk nok at kunne tælle, og tænke bare en lille smule: Logistik koster tid og penge, 27.000.000 CD'ere (eller hvor mange de nu end laver i første hug) kan jo ikke fremstilles på en dag eller 2.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 15:05 #37
Ja sikken en diskotion !

Men Eksperten.DK skal jo bruges til et eller andet !
Avatar billede cldu Nybegynder
07. januar 2000 - 15:07 #38
well... whooo-fucking-peeee...
Avatar billede jonasj Nybegynder
07. januar 2000 - 15:11 #39
well... I er alle sammen åndssvage...

(Jeg prøver at justere mig selv til et passende niveau)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 15:16 #40
Skal jeg få lukket dette sp eller hva ?
Avatar billede jonasj Nybegynder
07. januar 2000 - 16:32 #41
Det var da en god idé! Æææh, hvad var det lige spørgsmålet var???
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 17:44 #42
Ja det kaldes vel et spørgsmål eller et indlæg... kald det hvad du vil !
Avatar billede i11uzion Nybegynder
07. januar 2000 - 17:51 #43
HEhehehe ja, men det er sgu da noget mærkeligt noget at bruge eksperten.dk til!!!

HEhe altså jeg mener, er eksperten ikke til at stille spørgsmål vedrørende hardware/software, og ikke til at wannabe-nørderne kan sidde og blære sig med at de har fået Windows 3.11 eller Wolfenstein ISO´en!!!???!!! :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 18:01 #44
Ja men hvor skulle jeres ellers gøre det ?

Heyy nu gav du mig lige en idé... på mit domæne kan jeg da lave et sådandt forum... tag en kikker på fatalerror.dk og sig lige din mening om min idé... og domæne navnet passer da også godt dertil !
Avatar billede goulduck Nybegynder
07. januar 2000 - 18:11 #45
cyberlalle>> Jeg har sku set ORIGINAL kopiere af Win2k FINAL - og det er uden de 444 dages prøvetid....

Nogen kommentar..?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. januar 2000 - 20:00 #46
Hvad..? Hvordan har du lige fået fat i det ?

Ja det lyder ret underligt !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. januar 2000 - 20:43 #47
NEEEEEEJ DA HVOR ER DU BARE SEJ CYBERLALLE!

fuck det var da en god ide du kom på, som du siger, noget skal eksperten jo bruges til!

skal vi ikke alle sammen skrive her inde i dette offentlige forum hver gang vi kopierer software, samt skrive kilden?

vi kunne også udvide det til også at skrive hver gang vi stjæler slik i brugsen eller overfalder gamle damer!

og så kunne lave point-bonus til dem der kommer i fængsel!

politiet og BSA har alligevel så travlt at de aldrig når at læse om hvad vi laver herinde...

BTW hvem vil købe 24 MP3-cd'er for 1000 kr eller hvad med en ny nokia 8210 for 800 kr?`

forresten kan jeg også skaffe håndgranater og guns

cldu>> iiih ja win2k er perfekt, ALT mit software virker bare, incl. driverne til skærmkort, videograbber, mus, tastatur og så videre... og ALLE min spil virker, især quake 3 demoen

i11uzion>> din spasser der er sgu da ikke en ISO til Wolf 3D og Win311 (medmindre man selv brænder den hehe)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
07. januar 2000 - 20:45 #48
HEHEHEHE Win2K kommer IKKE den 17/02/00 i DK (gør i resten af verden - skandinavien) så her vil jeg give cldu ret for første gang:

http://www.microsoft.dk

kig på forsiden;

Citat "Microsoft Windows 2000 bliver frigivet til produktion den 17. februar"

IKKE til salg i butikkerne
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. januar 2000 - 20:50 #49
FUCK DIG DIN SPASSER CYBERLALLE HOLD KÆFT HVOR ER DU DUM! (håber at alle kan se ironien i mit svar)

men hvad har vi lært af det?

1. at dumme mennesker kan være MEGET dumme
2. at følgende person:

person:      Lasse Bang Mikkelsen
address:    Lasse Bang Mikkelsen
address:    Hans Egedesvej 96
address:    DK-9600 Aars
address:    Denmark
phone:      +4598622602

er i besiddelse af piratkopier af 3 udgaver af windows 2000 som han har fået på the party 1999....

er vi blevet klogere?
Avatar billede jonasj Nybegynder
07. januar 2000 - 21:42 #50
cyberlalle> Hvad er der så underligt ved det? Jeg har da også set dem. Du må bare ikke sige til nogen, at jeg sagt det.... (hehe)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. januar 2000 - 23:07 #51
127>>"Windows 2000 kommer i forretningerne den 17. februar år 2000. Uafhængige tests viser, at det nye operativsystem sætter nye rekorder for ydelse i forhold til pris."
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
08. januar 2000 - 00:36 #52
Vel de har ikke engang selv styr på det
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. januar 2000 - 11:52 #53
Det var ikke mennignen at dette sp skulle udvikle sig til en sådan diskution om pirat kopiering og min adresse var heller med i planen... jeg kan se på nogen af dem der har svaret... at de simpelt hen ikke har læst spørgsmålet... jeg siger ikke jeg bruger de 3 kopier men at jeg har dem... jeg har låst lovgivningen omkring pirat software igennem... og deri står der at "man godt må have software uden licens hvis det ikke bliver brugt på nogen måde"... det vil altså sige at jeg godt må have de 3 kopier bare ikke bruge dem... sådan er det og sådan bliver det nok ved med at være... de 3 kopier er nu slettet da du nu har opgivet min adresse... ja det vil jeg sige er en meget dum ting at gøre da jeg ikke har gjordt nogen en skid her inde men brugt Eksperten.dk til meget andet en en lille udgivelses diskution... men jeg tror jeg vil ærklære dette sp som lukket og håber i fatter budskabet i mit sp... hvis ikke... ja så gå hjem og pis blod !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. januar 2000 - 12:04 #54
Idioter man !
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
08. januar 2000 - 12:11 #55
>>cyberlalle hvor har du låst lovgivningen hen (hehe)

Hvis du vil lukke spørgsmålet så skal du sku da ikke afvise svarene spasser
Avatar billede winkill Nybegynder
08. januar 2000 - 12:17 #56
Christ!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
08. januar 2000 - 12:33 #57
cyberæsel>>> Hold nu kæft selv spasser, jeg ved sgu da godt at der ikke er noget Wolfenstein 3D ISO osv osv osv... Det var jo en joke!!!!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
08. januar 2000 - 13:18 #58
Damn, hvor er det her bare det sjoveste spørgsmål på hele Eksperten...

Fedt!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
08. januar 2000 - 17:04 #59
Ja det kan godt være i syntes det er morsomt men ikke jeg !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
08. januar 2000 - 17:17 #60
hehe først blev jeg frustreret over at nogen kunne være så dumme men nu synes jeg det er et ret griner spm... hehe

i11zion>> jeg skrev jo også at det var ironisk
Avatar billede spacefrog Nybegynder
08. januar 2000 - 17:46 #61
win2k ER færdig, emn den version som der er snak om her har alle, det var det ørste ... for det andet er der som cldu siger kun 120 dages prøvelicens på den !!! ..... og ja den komemr oxo først i butikkerne den 17 febuar .... SO FUCKING WHAT ! ..... det ved folk sgu da .... få et live ... det er sgu nok det mest åndsvage der nogen sinde er blevet diskuteret .... od damn ..... hvad med at hoppe på en eller anden chat og diskuter i stedet .....
Avatar billede zibar Nybegynder
08. januar 2000 - 20:10 #62
hmm.............!

SO WHAT?

Avatar billede kapsel Nybegynder
08. januar 2000 - 21:45 #63
Win2k er ikke udkommet yet..

Det kommer d. 17 Feb. Y2k.. Microsoft har sendt en 170 dages prøve/test version ud til alle beta testere, og nogle "smarte" crackere har så cracket den prøve ver. og lavet den til en final.. Microsoft er ved/har trykket skiverne, nu venter man jo bare på de kommer i handelen.. BTW syntes jeg det er et totalt latterligt indlæg det her.. Vi er sq da ligeglade med at folk som "Cyberlalle" har hele TRE versioner af Win2k men ingen service packs eller noet.. Få dig et liv..!

- Kapsel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 03:59 #64
kapsel>> ja men den prøve ting version som de har sendt ud er vel lige så god som den de er i gang med at trykke, bortset fra at den udløber?
Avatar billede kapsel Nybegynder
09. januar 2000 - 18:04 #65
De er totalt ens jo.. Men den udløber jo netop ikke den "prøve" version da den er cracket.. Eller jo.. BETA testerne sidder jo med en prøve version som gør, men crackere har cracket den = final release! ;o)

- Kapsel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 18:20 #66
hvordan ser man så om den er cracked eller ej?

jeg tør ikke stille datoen frem, det gik galt med win98 betaen i sin tid = boot sektoren blev slettet

og skriver den stadig det der med "you're about to install an evaluation version of windows" når man lægger den ind?
er der en serialkode man skal taste ind når den installeres?
står der nede i hjørnet at det er er en evaluation?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
09. januar 2000 - 18:33 #67
cyberlalllllle>> Undskyld mig, men hvorfor har du slettet de 3 kopier af W2k du havde liggende blot fordi din adresse nu er kendet? Du siger jo selv, at du "har låst lovgivningen omkring pirat software igennem", og at der står, at "man godt må have software uden licens hvis det ikke bliver brugt på nogen måde". Det forstår jeg ikke...tilgiv mig min lille hjerne!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 18:38 #68
jamen hvis det er rigtigt, hvorfor er dem bag frozen og silverado osv. blevet snuppet så?

de kunne da bare skrive på skiverne at man gerne måtte installere programmerne så længe man ikke brugte dem...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
09. januar 2000 - 18:39 #69
og hvad med alle de mp3 filer folk har liggende som de aldrig hører? det er vel også lovligt så?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
09. januar 2000 - 18:45 #70
Ja... sikke et funcking sp... hvem har dog lavet det ?
Avatar billede clausn Nybegynder
09. januar 2000 - 19:46 #71
DU er sku da for DUM!
Hmm... Hvem ringer til de kærre gutter her:

BSA Danmark
Bredgade 6
1260 København K
Hotline: 80 34 00 00

Cyberlalle >> DU er da for DUM
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 06:36 #72
Tja, man kan jo ikke gøre andet, end at give riwen ret...det er ikke alle, der er lige smarte...man kan måske ligefrem sige, at det ikke er alle, der er lige kloge, der er måske oven i købet nogle, er er dumme...tja.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. januar 2000 - 07:52 #73
Hold da kæft hvor er det her ved at udvikle sig! *LÅÅL* Jeg kan sq ikke lade være med at grine når jeg læser alt det lort der bliver lukket ud herinde nu...BTW jeg har lige fået ISO udgaven af DOS 6.22!!! Er der nogen der vil have brændt en kopi? DOS=verdens mest stabile operativsystem! *griner min røv i laser*
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. januar 2000 - 08:27 #74
>>kimrosgaard  hmmm har nu aldrig oplevet at dos er crashed på min comp i den tid jeg kørte det for mange år siden
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2000 - 08:36 #75
ja det er der vist noget om...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 08:52 #76
kimrosgaard>>Hvorfor lyder dit svar så ironisk??? Det forstår jeg ikke! DOS er da det sejeste, styrer for vildt. På min gamle computer virkede alting altid. Aldrig en eneste fejl, der var styr på sagerne dengang. I dag er alting anderledes, W2k tror selv den styrer for vildt, men fatter ingenting. Den tror lige den kan lave nogle smarte ting, men hvordan går det? Oh no....
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
10. januar 2000 - 09:30 #77
Hvordam er det lige et sp bliver lukket så det ikke kan ses længere ?
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 09:53 #78
jeg har en en final release af Windows millenium
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 09:54 #79
btw hvad har I imod watez (i skal ikke på stå at I ikke selv bruger det)
Avatar billede cldu Nybegynder
10. januar 2000 - 10:28 #80
lalle trækker i land....
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
10. januar 2000 - 11:05 #81
Ja for det var ikke mennigen at dette sp skulle udvikle sig til en anklage mod mig men bare en diskotion omkring om det var lovligt at have software uden licens eller ej ! Men jeg spørger lige igen hvoedan man sletter dette sp helt !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. januar 2000 - 11:25 #82
HOV! Jeg tror sqi i misforstod mig! Jeg var ikke ironisk overhovedet! Jeg ER skam af den overbevisning at DOS er det mest stabile operativsystem nogen sinde! Der var ALDRIG problemer med det! NEVER! DOS RULEZ!!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. januar 2000 - 11:28 #83
>>cyberlalle hehe to late når det først er pårette så er et kun admin der kan slette det.
Avatar billede zoy Nybegynder
10. januar 2000 - 11:43 #84
MEGA LÅLLER jeg fik dette link af en ven og hold da kæft hvor er det skægt at læse alt det lort der er blevet skrevet det er jo næsten ligesom den side her http://www.guld.dk/help/index.shtml .
og jeg giver sq cyberesben ret i det med at man da ikke have ting liggende og dermed er de lovlige "bare man ikke bruger dem" forklar dem lige det i retten.. tag nu bare gutten fra Jylland jimmy ikke..
men okay. nu glider jeg igen have phun ..
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 11:56 #85
kimrosegaard>>Jeg mener skam også DOS styrer for vildt. I de gode gamle dage da man kørte DOS 6.2 var der aldrig noget der gik galt, og hvis det endelig skete, kunne man blot genstarte, og så var alt okay igen. Hvis man genstarter W2k (eller en anden Win-version) er fanden løs... øv

Kender I 4DOS? Det er nok noget af det fedeste. Det kan downloades fra www.jpsoft.com (tror jeg nok).
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. januar 2000 - 11:59 #86
>>nielslbeck min gamle NT4 workstation kunne klare alt selv hvis man slukker for selve comp'en uden at lukke winned
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. januar 2000 - 12:31 #87
nielsbeck>>ja, kender godt 4DOS ;-) et vildt fedt add on software til DOS!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 13:25 #88
127144146281>>Okay, rimelig sejt... Jeg synes faktisk heller ikke W2k brokker sig hvis jeg gør det samme, men jeg vil godt vædde med, at det har kostet rimelig mange svedetimer hos Microsoft! 95/98 brokker sig da helt vildt med alt det ScanDisk og så videre. Hvad gør NT4/W2k egentlig når man lukker uden at fortælle den det? Den har da overhovedet ikke noget ScanDisk agtigt, har den?

kimrosgaard>>Yeps, især de fede komandoer til deres BTM filer (udvidede BAT filer). Jeg lavede engang et ultra effektivt menusystem med flere brugere og alt muligt i en BTM fil. Jeg tror ikke lige programmørerne fra JPSoft regnede med, at der skulle laves så store BTM filer, for compileren gik helt amok og fortalte at der var compilet over 1000%! Hmm. Der var faktisk også lidt der hed sikkerhed dengang (i modsætning til DOS, okay). Jeg lavede en fin "Lock", som kunne låse computeren (stadig vha BTM filer). Det virkede ikke under Win (pga Alt-Tab osv), men under 4DOS kunne det låse helt. Og det var lavet helt og aldes i en enkelt BTM fil.

Fede tider...
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 13:43 #89
nielslbeck>>der er noge ala scandisk i NT4 det hedder bare noget andet og tager 3 gange så lang tid, men kan jo bare slå det fra!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. januar 2000 - 14:00 #90
reason>>ja, mener det hedder chkdsk og minder om noget fra de gamle DOS dage! *GG*
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 14:02 #91
hold nu kæft med det DOS eller jeg skal stoppe det op hvor solen ikke skinner (og I begynder ikke at snakker om OS/2)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
10. januar 2000 - 14:08 #92
reason>>nåååh..man bliver nok hurtigt sur idag, hva'? ;-]
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 14:14 #93
nu har I snakket om DOS de sidste mange dage - man for sku ondt i hovede af!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2000 - 15:01 #94
havde det ikke været for DOS havde vi alle siddet med en Mac nu og bill gates var blevet programmør hos Corel eller Netscape eller Apple hehehehe.... det kunne være blæret
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 15:05 #95
hmm det var nu windows der slog mac af pinden (GUI vs GUI)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2000 - 15:19 #96
jaja smarte men hvis ikke DOS havde været der var der nok ikke kommet et windows
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 15:21 #97
det kan du ikke bevise
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2000 - 15:30 #98
hallo man de første 10 år af windows historie var windows bare en DOS skal som kørte oven på med en grafik brugerflade
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 15:39 #99
ja og ...
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 16:25 #100
reason>>"ja og ..." spørger du??? Cyberesben har ret! Hvis ikke vi havde haft DOS, var Windows heller aldrig blevet til noget! Konklussionen må altså være: DOS styrer!!!
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
10. januar 2000 - 16:32 #101
Tja, det kan godt være at dette spørgsmål kun giver 5 point, og at det er nogle rimelig latterlige ting der bliver diskuteret her, men det kan da trække folk til. På 3 dage har der været over hundrede kommentarer/svar, sejt...
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 18:01 #102
okey så i vil gå i detaljer - så BIOS styrer for uden BIOS var der ikke noget DOS
Avatar billede reason Nybegynder
10. januar 2000 - 18:03 #103
eller vi kan se på, på en anden måde Windows sucks og da det bygger på DOS må DOS jo også suck. Og da windows er nyerer end DOS så må DOS jo sucke big time!
Avatar billede jonasj Nybegynder
10. januar 2000 - 18:51 #104
Konklusionen må altså være at IBM styrer... Det vil jeg i hvert fald ikke være med til! <gnæk>
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. januar 2000 - 21:59 #105
AAAAGHHH!! For Fanden, det Fanden, jeg tror squ jeg er på spanden... min mailbox bliver helt fyldt !! 59 Ekspert mails på 20 timer... hmmmm.
Avatar billede clausn Nybegynder
10. januar 2000 - 22:12 #106
Okey - på 3 dage har der været 105 indlæg, og man kan konkludere efter at have grinet meget over disse indlæg at: BIOS styrer! DOS styrer en smule mere og WIndows2000 STYRER FOR VILDT!

Specielt de 3 ulovlige kopier som Cyberlalle har!

Skal vi ikke lukke den nu???
Avatar billede goulduck Nybegynder
10. januar 2000 - 22:53 #107
Så vil jeg alså have de 5 point ...
Avatar billede clausn Nybegynder
10. januar 2000 - 22:59 #108
For 5 sølle point...??

Cyberlalle for hel....!!!

Hvorfor afslutter du ikke bare det her, og vi fortsætter under anmeldelsen af DIT domæne: fatalerror.dk

?????????????????????
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
10. januar 2000 - 23:01 #109
Hmm tror ikke det ender med nogen får dem overhovedet cyberlalle bliver jo ved med at afvise svarene (hmm kunne man forvente andet med det nick)
Avatar billede qwa Nybegynder
10. januar 2000 - 23:02 #110
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
10. januar 2000 - 23:08 #111
ehhe jeg vil have dem da jeg selv synes jeg var god til at svine ham til :-)
Avatar billede clausn Nybegynder
10. januar 2000 - 23:22 #112
Ja, lad dog cyberesben dog få dem... Vi er nogle der har haft MEGET sjov med de forskellige indsalg som der er kommet her de sidste par dage....

Hvorfor skal man være så dum at starte sådan noget...

Hmm... Gad vide om man ikke skulle snakke med MS om det... Jeg tror ikke de griner så meget, og GÆT hvem der arbejder sammen med MS Support... :-)
Avatar billede clausn Nybegynder
10. januar 2000 - 23:24 #113
Et lille spørgsmål med relevant til dette subject..: Vil Linux få mere eller mindre markedsandele efter at W2K kommer??

Glæder mig til at høre nogle kommentarer..!!!
Avatar billede qwa Nybegynder
11. januar 2000 - 00:02 #114
Til cyberlalle!

Hvis jeg nu må komme med et lille indsalg mere kan jeg og sige JEG har også Win2k final, så moster nu tager vi vist lige en slapper her lille ven.

Venlig Hilsen Qwa
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. januar 2000 - 00:12 #115
der er efterhånden en del der har den, den er jo snart en måned gammel
Avatar billede one Nybegynder
11. januar 2000 - 00:48 #116
hehe jeg har også  en ulovlig  knallert  og jeg har nakket  slik i butikker men jeg har ikke brugt knallerten eller sppist slikket såå (:

aww ja  heheh  jeg har også ulovligt børnporno liggene  men jeg kigger ikke på det  så det er da ikke ulovligt  (:

og så har vi lige min fars bil  den kastede jeg en sten på så forsikringen betalte  men det var jo ikke mig men stenen (:

kan du forstå  lalleglad?

Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. januar 2000 - 07:24 #117
one>>Fedt indlæg, det er næsten lige så sjovt som cyberesbens det første!

Helt ærligt, giv bare cyberesben de point, for det er da helt klart cyberesbens det første indlæg, der var det sjoveste...hi hi

Nu når vi lige er så godt igang med fatalerror.dk (godt nok det forkerte sted, men alligevel), så vil jeg lige spørge, om der er nogen af jer (andre end lalle selv), der synes det er et særlig fedt sted? Altså helt ærligt, et chat forum der snart kommer, en links side uden links (skal man virkelig lede SÅ længe), et forum med 3 indlæg (sejt!), en kanon nyhedsside, en admin side hvor vi ikke må kigge med og så selvfølgelig en fantastisk forside. Fantastisk godt lavet lalle!!! Okay designet er da okay, men hvor er indholdet?
Jeg kender selvfølgelig godt problemet selv, men det er da ikke særlig fedt at råbe op om en side uden indhold, eller?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. januar 2000 - 07:27 #118
Svine svine svine til...ha ha, det er sjovt...ha ha
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 07:40 #119
Ja fuck hvor er det bare sjovt... og angående fatalerror.dk... ja jeg programmere selv mit asp fra bunden og link systemet er lige på trapperne... fatalerror.dk er sådan set kun købt fordi jeg skal kave et tilholds sted til mine scripts og have et sted hvor jeg kan blære mig med mine scripts selvom der ikke er noget fantastik i et forum og et link system !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 07:42 #120
Hvem vil ha' de 5 gyldne point ?

Det er ikke alle der får sådan nogle af den slags !

Men hvad har i at byde på ?
Avatar billede reason Nybegynder
11. januar 2000 - 11:03 #121
jeg vil godt give 10 point for at få de 5 gyldne
Avatar billede one Nybegynder
11. januar 2000 - 13:24 #122
nej nu skla vi passe på at vi ikke  bryder loven  eller er rasisiske  du skal dele pointene mellem os for at være politisk korrekt  (:
damn man jeg har også haft seksuelt samvær med min lillesøster men hun ville godt selvom jeg lokkede hende med slikket og hun kun er 10 år.

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 15:13 #123
5 point, haa... hvordan skulle jeg lige dele dem mellem så mange ?

Ja faktisk 8 !
Avatar billede reason Nybegynder
11. januar 2000 - 15:15 #124
5/8 point til hver
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 15:15 #125
haloo
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 15:17 #126
Det er gjordt nu... og så gider jeg ikke høre mere brok ! Istedet kan i jo tage et smut forbi fatalerror.dk !
Avatar billede reason Nybegynder
11. januar 2000 - 15:19 #127
jeg fik faktisk 1 point
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 15:23 #128
Ja jeg markerede alle 8 og trykkede godkend eller hva der nu står !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
11. januar 2000 - 19:02 #129
andreas (one) du er lidt dum

for det første har du ingen knallert, den byttede du jo for en gammel mountainbike i sin tid, for det andet kørte du hele tiden på den... og du har sgu da ædt det slik som du har nagget hehe.. og jeg ved sgu godt at du sidder og river den af til dit børneporno hver dag... det gjorde du i hvert fald den gang du ikke havde tøs på... og du har sgu da ikke kastet sten på din fars bil... og desuden har du ingen lillesøster

og nielslbeck>> tak for rosen! jeg har det meget bedre med mig selv nu!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 19:17 #130
Er i tilfredse eller hva' ?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
11. januar 2000 - 19:32 #131
cyberlalle>>Yeps, nu er verden lige med ét blevet en helt andet...SEJT NOK!!! Du har lige frelst nogle af vores fortabte sjæle, men jeg synes nu godt, at du kunne have givet cyberesben TO point! Det er trods alt ham der er den sjoveste. Jeg har derfor lige besluttet, at jeg vil vidrebringe mit ene gyldne point til cyberesben. Det gør jeg her: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9648 Den officielle overdragelse vil se i morgen (12/1-2000) klokken 19.00. Alle er hermed velkomne...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
11. januar 2000 - 20:03 #132
Ja Ja... cyberesben er godt nok den sjoveste... der er sku ingen der er sjove her !
Avatar billede tomb3 Nybegynder
11. januar 2000 - 20:34 #133
Har den da ozz... og som de andre er inde på er det ikke en endelig version! Den kører stadig i beta test :o(
Avatar billede one Nybegynder
11. januar 2000 - 21:00 #134
esben (cyberesben) du er da for dum

for det første så er det ironisk (:
Avatar billede borisb Nybegynder
11. januar 2000 - 21:00 #135
Den er RTM jo.
Sååååå .. ?
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 09:56 #136
tomb3>> det ER den endelige version der flyver rundt, (den jeg "måske" har) ikke en bata
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 10:54 #137
Jaja den hedder Final ik, men kører stadig som beta test. Det mener jeg, er ikke sikker. Har ikke fået den tilsendt endnu - håber snart den kommer :o)

Btw.. den understøtter ikke OpenGL vel ?
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 11:05 #138
ikke out off the box men der findes nvidia og voodoo drivers til win2k med OpenGL og planen er at man skal kunne hente nogle OpenGL-driver fra microsoft.com
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 11:14 #139
Well ved der findes nogen.
Man kan også hente dem fra min gamle skod side på www.tomb3.dht.dk

Men det kører ikke pisse godt.
Og hvis man bruger nVidias OpenGL drivere, kan man ikke benytte tv-out hvis man har denne funktion :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 15:24 #140
hehe jeg har sgu da kørt openGL siden build 2067, du skal bare hente en driver på Asus' HP til NT eller win2k

så simpelt er det!
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 15:26 #141
ja hvis man har et asus kort
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 15:36 #142
ehhe nej lige nu kører jeg med Nvidias reference drivere til win2k
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 15:39 #143
ja men det vel ikke at hente asus drivers til et creative kort - vel
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 15:51 #144
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 15:55 #145
okey men de virke ikke med alle kort bl.a. creative og Diamond viper 330
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 15:58 #146
det virker til alle kort med TNT, TNT2 eller GeForce
Avatar billede reason Nybegynder
12. januar 2000 - 16:01 #147
ikke mit creative TNT2 ultra
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 16:35 #148
Cyberesben> Jaja det var mig der skaffede OpenGL driver til Win2k! Remember ? Jeg kørte med WIn2k først nah nah nah ... ligemeget! OpenGL kører bedre i Win98 miljø
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 16:50 #149
hehe smarte jeg kørte med win2k i 1998....

jeg havde bare glemt alt om det i mellemtiden....

og desuden har jeg SELV fundet den driver på asus HP

og du burde både kunne brug Asus' NT driver og Nvidias Win2k reference driver hvis det er et asus kort

reason>> jeg fatter ikke hvorfor den ikke virker... kan du ikke vælge TNT2 på listen over skærmkort når du installerer driveren?
Avatar billede kapsel Nybegynder
12. januar 2000 - 18:06 #150
ehmm.. Ku i ikke stoppe, og diskutere skærm et andet sted ? ;o)

Jeg får 15 mails om dagen.. ;o)

Men wha.. Nu slår jeg det fra...

- Kapsel
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 18:19 #151
Cyberesben> Nåh ... men fik WindowsNT5 beta1 først ?? Har jeg sq haft i lang tid!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 18:20 #152
Well mener selvfølgelig "hvem" fik WinNT5 først
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 18:53 #153
Jeg er nok den der fik NT5 først da min far arbejder for Microsoft og er nu igang med at finde frem til nogle af jer !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 18:56 #154
jeg fik en gang NT5 betaen fra kontor og data messen... det var midt i 1998

Avatar billede nielslbeck Nybegynder
12. januar 2000 - 18:58 #155
Hey, hvad laver i her? I skal da over i http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9648 og se overdragelsen af det gyldne point til cyberesben...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 19:02 #156
Ohhh. fuck dig niels !
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
12. januar 2000 - 19:05 #157
cyberlalle>> Fuck dig selv, hvad er du nu sur over???
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 19:06 #158
cyberlalle> Uhaa... og mine venner arbejdede for SOS *lol*
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 19:14 #159
Upz ikke SOS, men Shutdown even :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 19:31 #160
Vi kender til dem og visse personer der har noget med det at gøre er også blevet sigtet for ulovlig software samt cracking !

Men hvis i ikke tror på jeg er i samarbejde med Microsoft Danmark... ja så send en mail til min far på kurtmikkelsen@fatalerror.dk !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
12. januar 2000 - 19:39 #161
hvis han arbejder hos MS har han sgu da en email adresse hos MS...

og desuden, vi er ret lige glade....

jeg er i hvert fald.. jeg har ikke sagt at jeg har noget ulovligt software liggende... vel?

den NT5 beta jeg har fik man på kontor&data 1998
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. januar 2000 - 19:59 #162
Også min !
og de andre versioner har vi fået fordi vi er beta testere hos MS
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
12. januar 2000 - 20:39 #163
Nej jeg har heller ikke nævnt navne... men efter min far har kan nogen i kikerten her på eksperten.dk ! Han ved godt nok ikke jeg hedder "cyberlalle"... så det kunne lige så dogt være her !
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. januar 2000 - 22:33 #164
Jeg tror at jeg følger Kapsel' eksempel ... jeg mener, når i kommer ud i "Jeg fik dit og dat før dig" og "Min far arbejder hos ..."
Avatar billede clausn Nybegynder
12. januar 2000 - 23:10 #165
Min far kan tisse længere end DIN far !!!

HA HA HA

Avatar billede cldu Nybegynder
13. januar 2000 - 04:03 #166
"... da min far arbejder for Microsoft ..."

oh.. så gør det jo ikke noget du bryder loven... ASSWIPE.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
13. januar 2000 - 07:49 #167
Hvis det var at bryde loven ville jeg nok ikke have gjordt det vel... men det hele her er jo sådant set et stort nummer... men min far holder øje med eksperten.dk dagligt !
Avatar billede clausn Nybegynder
13. januar 2000 - 11:16 #168
Cyberlalle >> JA, ja.... Hvorfor har så ikke meldt dig til politiet når du har ulovlige kopier liggende.... Du har vel også installeret en ulovlig kopi af Win2000 der hjemme...?!?

Hvis din far endelig arbejder hos MS har han vel også fået en kopi af det software som han nu mener han skal bruge...!!???!!

HOLD KÆFT HVOR ER DU PLAT... SPECIELT FORDI DU NU TRÆKKER I LAND MHT. OM DU BRUGER ULOVLIT SOFTWARE!!!!!!!
Avatar billede clausn Nybegynder
13. januar 2000 - 11:17 #169
Min far har en større tissemand end din far..!!

Cyberlalle >> DROP DEAD!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
13. januar 2000 - 15:09 #170
Jeg mener det jeg siger... men det er selvfølgelig op til jer hvad i vil tro !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
14. januar 2000 - 12:17 #171
Nååå så blev der lige pludseligt stille hva' ?
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 17:27 #172
cyberlalle> Din far arbejder ikke en skid for MS. Hvis han dog alligevel skulle gøre det, er du lam i hovedet fordi du blære dig med det. Fuck dig!
Du er så snotlam, vi gider sq ikke høre mere på dig sin lamer !
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 17:28 #173
Din lamer even !
Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 17:39 #174
Cyberlalle >> Hvilket lokal nr. han har, så skal jeg personligt kontakte ham og se hvem han er...!

Hvis han arb. hos MS har han meget langt på arb. når du bor på ALS!!

MS ligger i Ballerup...!

Cyberlalle du er et fjols!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 17:41 #175
Cyberlalle> Faker *lol*
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 17:42 #176
Cyberlalle> hvorfor kopierer en illegal version af Windows2000 til The Party, når ens far arbejder hos Microsoft, og allerede har fået den gratis ?
Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 17:49 #177
Ja, det var også det jeg ville frem til... Alle hos MS har/havde mulighed for at få (muligvis købe) en version af den..!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 20:17 #178
Hehe nogen mennesker tænker ikke så langt
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 20:21 #179
nogle even ... skal nok ik spille for smart når jeg selv sidder og sover lol
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
14. januar 2000 - 20:21 #180
hans far er sikkert regørings assistent så han har ikke noget tlf nummer (hmm min lille mening)
Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 20:23 #181
Det er lige som det jeg mener..

Hvodan kan man spille så smart når det slet ikke holder på nogen måde..!!

Microsoft ligger på ALS!!!???!!!

Ja, og dronningen bor i på Falster!

Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 20:33 #182
Microsoft har to adresser i Danmark:
Lautruphøj 1, 2750 Ballerup
Hyldemosen 79, 2730 Herlev

Ved hjælp af Rejseplanen har jge fundet ud af at cyberlalles far skal bruge mellem 5 og 9 timer på at komme på arb hvis han altså arb hos MS!

Hvis han så skal være på arb. i 8 timer + 1 time overarbejde giver det 9 timers arbejdsdag.

Gennemsnitlig vil han bruge 7 timer på transport hver vej. Ialt 14 timer.

14 timer transport + 9 timers arbejds dag er TOTALT 23 timer har bruger på sit arb. hver dag.

Det giver ham 1 timer tilbage til at være sammen med familien hver dag!

Konklusion: Det passer altså ikke når Cyberlalle skriver at hans far arn hos Microsoft.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. januar 2000 - 20:34 #183
så er hun sgu da flyttet....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. januar 2000 - 20:36 #184
altså dronningen *G*

riwen>> få dig en seriøs hobby
Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 20:37 #185
Hvem er hun?
Avatar billede clausn Nybegynder
14. januar 2000 - 20:38 #186
Jeg keder mig bare en smule når der ikke er noget at lave når jeg er på arb. hos Microsoft!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
14. januar 2000 - 20:46 #187
Riwen> Har du ICQ ?
Well... kontakt mig lige på 16105999
Avatar billede one Nybegynder
14. januar 2000 - 21:09 #188
tjek dette ord ud

cyberlalleglad

youfuckingassholemotherfuckingbitchassnigga fuck you  (:
Avatar billede cldu Nybegynder
14. januar 2000 - 23:07 #189
*suk*

mindre IQ end en våd mursten!
langsommere i optrækket end et BRIO tog!
lammere i hovedet end de samlede danske mongoler!

Det er en nar!!! Nej, en tumpe!!

NEJ!

Det er: CYBERLALLENDE IDIOT!!!!
Avatar billede cldu Nybegynder
14. januar 2000 - 23:14 #190
byberlalle: du er sq for dum...

Du har lagt en lort, OK, så er den ikke længere...
Men i selv samme sekund sker følgende:
1. du rejser dig op og tager bukserne på - uden at tørre dig.
2. du bilder samtlige 1500 tilskuere til gerningen ind, at det er OK fordi din far arbejder som rengøringsmand det sted du lagde lorten.
3. Du træder direkte tilbage i den samme lort, gang efter gang, og dine sko er sq snart SMURT ind i en knap så tiltrækkende masse af brun dej.
4. Du forsøger igen at overbevise alle tilskuerne om, at det er OK at forsøge at æde denne lort, da den smager af sukker så længe man ikke har "brugt" den.

Du har snart dummet dig nok for tre livstider, så tror du ikke det er ved at være tid til at stoppe?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. januar 2000 - 02:48 #191
cldu>> som du dog forstår at formulere dig...

one>>racist

lalle>>DØ
Avatar billede winkill Nybegynder
15. januar 2000 - 03:32 #192
WOW!!!
Min underkæbe rammer tasterne mens mit sind prøver at begribe hvad der driver værket i denne diskution. Mit hjerte fokuserer al sin kraft på at pumpe så meget blod til hovedet som muligt, så min hjerne kan granske denne diskution i mindste detalje. Jeg prøver at sætte mig ind i hvem hver enkelt person er og hvad vedkommende følte da han skrev hver enkelt kommentar og hvert enkelt svar.
Sveden drypper fra min pande og mine vener vokser og bliver tydelige langs min hals mens jeg bruger mit fulde væren og al min viden på at prøve at finde en FORNUFTIG mening med alt dette, men uanset hvor meget jeg end prøver at se et lyspunkt i disse 208.364 bytes hypertekst, så forbliver reklamen for Det Gylne @ dog stadigt den eneste smule fornuft jeg kan få ud af dette virvar af PIS!!!

Når alt kommer til alt så er der vidst kun en pointe i denne diskution; MIT LEM ER STØRRE END DIT!!!

For fanden da også, har i ingen selvrespekt???

Esben > Kewl slutkommentar!

Cldu > Hvorfor diskuterer med en der åbent indrømmer at han er søn af en 'FATAL FEJL' ???

Cyberlalle >

Nej, han fortjæner sku ikke en kommentar!
Avatar billede one Nybegynder
15. januar 2000 - 04:37 #193
hehe esben> hvem siger at "nigga" er det rasistiske udtryk (nigger)  ??  for det er det ikke,  (:
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 08:17 #194
Tænk at være så dum!

Cyberlalle >> Hvorfor smider du ikke håndklædet i ringen og siger at din far ikke endgang er rengøringsmand hos MS.!

Det her er efterhånden ved at drive alle til vanvid... Så mange kommentarere om noget som du GRATIS kunne have skaffet fra din far!

Kan du ikke ændre navn til noget der fx kunne være: "Fatal fjolset"?

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
15. januar 2000 - 13:13 #195
Ja jeg ved ikke hvor i har fået det fra men jeg bor IKKE på als men i Aars der ligger i Nordjylland... min far flyver til Microsoft og arbejder for det meste hjemme med sin blærbare computer og sat modem... men tro hvad i vil og fuck alle !
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 13:16 #196
Cyberlalle >> Ja, Ja om du bor på Als eller Aars kommer vel ud på et!

Flyver han til Microsoft? Hvor ligger det i forhold til Danmark???
Avatar billede winkill Nybegynder
15. januar 2000 - 13:16 #197
Cyberlalle > Hedder din far Clark Kent i sin fritid ???
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 13:18 #198
.. også er hans far medlem af "De Fantastiske 4" og flyver rundt i et badekar!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
15. januar 2000 - 13:22 #199
I et fly... idioter... men det er jeres problem hvis i bliver snuppet og herfra slutter jeg af med nummer 200 indlæg !
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 13:25 #200
Cyberlalle >> Du burde da være den første når du har piratkopirer og ens far arb. hos MS!!!
Avatar billede cldu Nybegynder
15. januar 2000 - 13:25 #201
SNUPPET?!?!?!?!?!

HVIS DER ER NOGEN DER SKAL "SNUPPES" ER DET FOR HELVEDE DA DIG, DIN FUCKING LALLE-NAR!!!
HAR DU BARE MIIIIIIIIIIIIINUS VIRKELIGHEDSFORNEMMELSE, ELLER ER DET EN ARVELIG SYGDOM?!?!?!?

(undskyld de store bogstaver, men jeg bliver så pissed på dumme mennesker...)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
15. januar 2000 - 13:27 #202
Ja nummer 200 :o)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
15. januar 2000 - 13:28 #203
Fuck nu JER !
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 13:29 #204
Cyberlalle >> FLOT!!! Var det den første ting som du har kunne gøre rigtigt her i den virkelige verden??

Cldu >> Det er i orden at skrive med STORE bogstaver når det er lalle-naren vi skriver om!!!

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
15. januar 2000 - 13:34 #205
ALLE >> Jeg håber i har haft det sjovt med dette sp... ja det var også derfor jeg oprettede det... håber ikke nogen har lyst til at pisse på mig (men det er der jo nok)... og herfra slutter jeg så af og håber at vil få en rigtig god dag :o(
Avatar billede clausn Nybegynder
15. januar 2000 - 13:46 #206
Cyberlalle >> Hva' fa'en! Alle ved jo hvor du bor, da det er blevet nævnt tidligere..!

Så kan vi vel bare komme og pisse på dig!!!

Det var en meget hyggelig og morsomt indslag du fik lavet her!

Jeg har brugt mange timer efterhånden på at sidde og læse alt det her mere eller mindre lort du har lukket ud efterhånden. TAK FOR DET! DET VAR MEGET HYGGELIGT :-)
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2000 - 15:04 #207
ved ikke om det er blevet sagt (gider sgu ik' læse alle de latterlige indlæg der er kommet side jeg var her sidst) men Win2k kommer slet ikke til salg herhjemme til den 17. feb. men først den 23. !!!

Pressemeddelelse 16. december 1999

Windows 2000 klar til produktion
Windows 2000 kommer i danske forretninger den 23. februar 2000. Uafhængige tests viser, at det nye operativsystem sætter nye rekorder for ydelse i forhold til pris. I USA kan Windows 2000 købes allerede fra den 17. februar 2000.

Den omfattende afprøvning af Windows 2000 blandt pc-producenter, uafhængige hard- og softwareproducenter og systemadministratorer er nu slut. Udviklerne har givet deres input og sagt god for kvaliteten, præstationerne og pålideligheden i det nye operativsystem. Windows 2000 er derfor klar til produktion.

En række uafhængige tests viser, at Windows 2000 på flere områder løfter operativsystemers formåen op til nye højder:

Windows 2000 Professional er det hidtil hurtigste klientoperativsystem. Uafhængige tests gennemført af Ziff-Davis Labs og ITWeek viser, at Windows 2000 er 39% hurtigere end Windows 95, 30% hurtigere end Windows 98 og op til 24% hurtigere end Windows NT Workstation 4.0 (i konfigurationer med mindst 64 MB hukommelse).
Windows 2000 er førende på pris/ydelse. En uafhængig undersøgelse fra TPC (Transaction Processing Performance Council) viser, at Windows 2000 Advanced Server, anvendt på en 8-processors server, har tilsvarende præstationer som en konkurrerende 12-processors server, men til mindre end 30 % af prisen.
Web-sites og webapplikationer kører hurtigere med Windows 2000. Nye resultater fra SPEC (Standard Performance Evaluation Corporation) viser, at Windows 2000 Server som kører på en enprocessors PowerEdge® 2400-server udkonkurrerer alternative løsninger, som kører på en tilsvarende Intel-processor, med 30 %.
Yderligere information om disse og andre tests forefindes på adressen: http://www.microsoft.com/windows2000/guide/platform/performance/default.asp
Den nye Windows 2000 familie - Professional, Server og Advanced Server - kommer på gaden over hele verden, minus Skandinavien, den 17. februar år 2000. Operativsystemet kommer til Danmark den 23. februar. Windows 2000 Datacenter Server kommer senere på året.

Yderligere information om Windows 2000: http://www.microsoft.com/windows2000

Snowball
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
15. januar 2000 - 17:47 #208
>>snowball jo jeg har sagt den ikke kom den 17 langt oppe i toppen af doc'et her
Avatar billede snowball Novice
15. januar 2000 - 18:02 #209
ja det har jeg lige fundet, men du skrev ikke hvornår den så kom i skandinavien ! det gjorde jeg ;-) *S*

Snowball
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
15. januar 2000 - 19:34 #210
det sted på den side jeg linkede til , gik ud fra folk havde lidt hjerne, men ok det beviser cyberlalle jo bar eder er nogle der ikke har
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
16. januar 2000 - 14:39 #211
Fuck jer alle sammen !
Avatar billede tomb3 Nybegynder
16. januar 2000 - 14:59 #212
Flot svaret alle!
Du kan virkelig formulerer dig :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
16. januar 2000 - 16:01 #213
Ja jeg ved det... øhh var der noget ironisk indblandet her ?
Avatar billede cldu Nybegynder
16. januar 2000 - 16:06 #214
det er hermed bevist: der FINDES arter der er mindre intelligente end amøber...
Avatar billede clausn Nybegynder
16. januar 2000 - 23:17 #215
Det er kun folk som Cyberlalle som kan præsterer sådan noget...

FLOT LALLE-MAND!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
17. januar 2000 - 00:13 #216
Ej skal vi ik stoppe her!!?

Det er ved at være for latterligt.
Gider snart ikke følge med i dette spm mere.

/Tomb3
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
17. januar 2000 - 00:50 #217
du kan da bare lade være
Avatar billede tomb3 Nybegynder
17. januar 2000 - 01:21 #218
nej sq, for nysgerrig hehe
Avatar billede clausn Nybegynder
17. januar 2000 - 02:03 #219
Altså helt ærligt!
Cyberlalle manden er sq for sej! Tænkt at kunne starte et ? og få så mange indlæg som han har fået. Jeg er helt sikker på at man skal være af et specielt element for at være så sej!! (el. mangel på samme??)

tomp3 >> Stoppe her?? Neeej, det kan du ikke mene :-)
Vi har det jo lige så sjav!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
17. januar 2000 - 09:31 #220
Ja vi har det lige så sjovt :o)
Avatar billede clausn Nybegynder
17. januar 2000 - 12:53 #221
Cyberlalle >> Hvordan kan du se det sjove???? !!! ????

Det er jo ligesom DIG det går ud over!

Men det er måske pga. din uvidenhed at du syntes det er sjovt?
Avatar billede reason Nybegynder
17. januar 2000 - 12:57 #222
Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
17. januar 2000 - 13:20 #223
Ja jeg er lidt af en nar og det er mine nørde venner også !
Avatar billede reason Nybegynder
17. januar 2000 - 13:22 #224
det var som bare henvendt på alle der er kommet med lame kommentarer
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. januar 2000 - 15:49 #225
lalle, er det os du hentyder til når du siger dine venner?

jeg tror ikke vi vil kaldes dine venner...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. januar 2000 - 16:03 #226
men hvis du en dag endelig tager alle dine venner med, så kommer vi også alene!
Avatar billede tomb3 Nybegynder
17. januar 2000 - 16:20 #227
riwen> Ej ok... det har er sq meget sjovt!

lalle> ehh få dig et liv! Men det er nu fint nok du selv kan se du er en nar!

cyberesben> Hehe *lol*
Avatar billede clausn Nybegynder
17. januar 2000 - 21:45 #228
Cyberlalle >> Den brugte vi også for mange år siden...!

Cyberesben >> Han prøver jo bare at skaffe sig nogle venner ved at lokke med ulovligt software...

reason >> Jeg tror du fik slået fast hvad jeg mener om Lalle-manden!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
18. januar 2000 - 10:42 #229
Ja men... fuck jer !
Avatar billede muerte Nybegynder
18. januar 2000 - 13:19 #230
Alle der har noget imod Cyberlalle bliver mailbombet fordi jeg fik alle 3 versioner samtidigt med lalle ude til The Party 99 - Need We Say More

Forresten må der sidde personer ruundt omkring i verden der har dem, fordi man kunne få den på mange af FTP'erne.

Alle der skriver noget herinde fra NU af lugter værre end øllebrød der stået i en uge fordi man har glemt det ude på toiletbrættet NØH HØH HØH HØH
Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 13:40 #231
til jer alle sammen

Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar Nar
Avatar billede clausn Nybegynder
18. januar 2000 - 14:57 #232
muerte >> Du har altså også en ulovlig kopi af Windows2000 versionerne.. Du har dog ikke været så dum at skrive adressen på din web-site...!

Var det en intern joke det med toiletbrættet??

reason >> Ja, ja... Du burde starte en forening med Cyberlalle hvor I brude lære at blive voksne, og betalte for jeres software!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
18. januar 2000 - 16:52 #233
Fuck jer alle sammen og mit lem er støre end jeres !
Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 17:27 #234
<<riwen betaler du for alt dit software - fuck du har sku for mange penge (ellers har du bare et kedeligt liv)

<<cyberlalle gu er den ej
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
18. januar 2000 - 18:41 #235
Jo det er den **ha ha ha**
Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 18:45 #236
nej og bytte bytte købmand eller bytte om igen
Avatar billede reason Nybegynder
18. januar 2000 - 18:46 #237
eller = aldrig
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. januar 2000 - 22:35 #238
OEM release 24 januar fra Compaq, IBM og Dell...
Avatar billede clausn Nybegynder
19. januar 2000 - 00:48 #239
Reason >> Det er et spørgsmål om at have den rigtige indstilling til andres ting. Hvis ikke jeg selv køber det, gør firmaet hvor jeg arb. Jeg skal nok skaffe det software jeg skal bruge på lovlig vis!

Cyberlalle >> DIT LEM!... Ja, ja... Død fulg falder ikke langt fra reden!

Ijweb >> Fujitsu Siemsens er også med på den vogn.

Avatar billede clausn Nybegynder
19. januar 2000 - 00:50 #240
ØV... STAVEFEJL!!...

SORRY!!!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
19. januar 2000 - 09:28 #241
Men det er den altså !
Avatar billede reason Nybegynder
19. januar 2000 - 10:24 #242
nej
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
19. januar 2000 - 13:08 #243
Jo !
Avatar billede reason Nybegynder
19. januar 2000 - 13:27 #244
næ næ næ
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
19. januar 2000 - 15:18 #245
Det ved du jo godt... da vi målte dem sammen var min 5 cm støre end din :o)
Avatar billede reason Nybegynder
19. januar 2000 - 15:22 #246
det var jo fordi jeg lige havde været uden for og det var jo -10 den dag
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
19. januar 2000 - 16:51 #247
Ja men frostgrader kan ikke gøre din 15 cm mindre end min !
Avatar billede reason Nybegynder
19. januar 2000 - 18:25 #248
hey sidst var det kun 5 så 15 - 5 = 10 - jubii min er 10 cm støre end din
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2000 - 18:43 #249
Fuck hvor er i lamme og høre på !!!

Hvor gamle var det lige i sagde i var ???

Snowball
Avatar billede reason Nybegynder
19. januar 2000 - 18:58 #250
vi er i hvert fald ikke så gamle så vi har glemt hvordan man har det sjovt

snowball har en lille pik lille pik ...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
19. januar 2000 - 19:01 #251
det er hermed bevist at cyberlalle ikke er et enkeltstående eksempel på den extreme dumhed
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 08:55 #252
Okay - jeg tjekkede sidst det her spørgsmål den 10. Man må da sige der er sket noget siden da! I synes ikke selv, at I er for langt ude, vel? :-)
Men cldu - respekt; du forstår virkelig at trykke dig ud...
*GG*
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
20. januar 2000 - 09:30 #253
Ja snowball's er mindre end vores *ss*

Ja min alder er 15... ja den alder hvor man ikke kan styre sig selv !
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 09:53 #254
neeeeeej da vi er ikke for langt ude ....
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 09:57 #255
lvmadsen<< er det her hvad du kalder at "trykke dig ud"
HVIS DER ER NOGEN DER SKAL "SNUPPES" ER DET FOR HELVEDE DA DIG, DIN FUCKING LALLE-NAR!!!
HAR DU BARE MIIIIIIIIIIIIINUS VIRKELIGHEDSFORNEMMELSE, ELLER ER DET EN ARVELIG SYGDOM?!?!?!?

(undskyld de store bogstaver, men jeg bliver så pissed på dumme mennesker...)

ja der er en god forfatter gemt i ham cldu
Avatar billede cldu Nybegynder
20. januar 2000 - 12:30 #256
iv: *GG* du bliver da bare ved! (og ved... og ved... og ved....) :-)))))

reason: *hehe* det var ikke det fedeste eksempel du kunne finde der. Jeg bliver lige en tand mindre elokvent når jeg er sur. Og sur, ja DET var jeg.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 13:09 #257
>>reason: Ja - det er da et eksempel på sublim beherskelse af det danske sprog! :-)

>>cldu: Jeps - jeg bliver ved...forøvrigt - det er LV ikke IV. Det er fordi jeg hedder Lisbeth - ikke Ib eller Iver (jeg ved godt det er svært at se forskel på stort i og lille l, men alligevel - alle andre skriver med små bogstaver...)
*griner uhæmmet*
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 13:32 #258
lvmadsen << hvis du mener det er "sublim beherskelse" så skal du vist tilbage til 1. eller 2. klasse
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
20. januar 2000 - 14:12 #259
Jeg går i 0.Q på Østermarkskolen i Aars, altså børnehaveklasse Q :o)
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 14:16 #260
er du sikker på det ikke er 0.IQ  ?    ; b
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 14:24 #261
>>reason: Fatter du nu heller ikke når jeg er ironisk??? *G* Eller det har I måske ikke endnu på dit klassetrin?
Jeg er forøvrigt BA i erhvervssprog/IT..
*LOL*
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 14:25 #262
Den der med 0.IQ kunne jeg nu egentlig godt lide...(skulle måske tage briller på så jeg ser sådan noget første gang jeg kigger).
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 14:34 #263
lvmadsen <<
ironisk ja det var sandelig skide ironisk

"Jeg er forøvrigt BA i erhvervssprog/IT.." blabla blahhhhh
det kan vi jo alle sammen komme og sige
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 15:07 #264
>>reason: Hov-hov du; du kan sq* ikke afgøre hvad jeg mener ironisk. :-)
Hvad angår min "påståede uddannelse: Hvis du ellers kan få fri fra skole kan du jo komme ind og hilse på mig på mit arbejde - jeg har eget kontor på Panum, hvor jeg arbejder som overassistent...og det var ikke ironisk, beklager.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 15:07 #265
Hehe *GG*
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
20. januar 2000 - 15:12 #266
Hvorfor tror i mig ikke ? :o(
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 15:18 #267
lvmadsen:
FRI FRA SKOLE - så skal man lige gå i skole først ikke og det er jo længe siden jeg gjore det sidst (5-6 mdr tror jeg nok)

næ du kan komme ind på mit arbejde (jer i det offentlige kan jo nemt få fri - I laver jo alligevel ikke en sk**)  ; b
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 15:24 #268
>>reason: Har du læreplads eller sådan noget? *GG* Og nej, jeg kan ikke sådan lige få fri; Panum er en uddannelsesinstitution og semesteret skal snart starte *beklager*
"længe siden du gik i skole sidst"...hvilken skole? Folkeskole? Eller har du faktisk noget der ligner en uddannelse? Hehe - men jeg må gå; IT skal formatere min PC; de troede mig ikke da jeg sagde at der ikke var andet, der hjalp, men nu har de forsøgt sig med alt det jeg har prøvet, og der er stadig ikke andet end Internet der virker (absolut bedre end ingenting; så kan man da lade sig underholde på Eksperten).
Have Fun *LOL*
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
20. januar 2000 - 15:27 #269
>>cyberlalle hehe ja hvorfor mon ikke !!!!!!!
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 15:28 #270
puuuhh læreplads, Folkeskole tag dig dog sammen, det er da gymnasiet

næ du jeg har da et "rigtigt" arbejde som udvikler

og jeg ved godt hvad Panum er - I laver ikke en skid der iden.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 15:31 #271
Nåhhh...du har altså ikke nogen uddannelse. Det kunne du jo bare have sagt straks.
Udvikler? Af hvad? Fornærmelser, der er så dårlige, at man ikke engang bliver fornærmet over dem? *GGG*
Men okay - jeg er heller ikke så nem at fornærme, så der er du kommet på et svært job.
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 15:37 #272
Udvikler? Af hvad?
det skal jeg sige dig. Intranet/Internet Applicationer med ASP, VBScript, JavaScript, COM, DCOM osv

Desuden er uddanelse vildt overvuderet (hvad lærte jeg i de 3 år i gymnasiet ? at drikke mig fuld og have det sjovt)

ohh yeahhh fornærme dig det skulle ikke værer så svært
lvmadsen er en grim stodder der er så fed at man kan se hende fra månen.
Var det godt nok ?  : )
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
20. januar 2000 - 17:24 #273
Hvor langt tid tager dette sp i gennemsnit om at loade ?
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 17:34 #274
laaaangt tid (på 64kb ISDN)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. januar 2000 - 18:34 #275
også på mit heheheh
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
20. januar 2000 - 20:57 #276
Og mit *GG*
>>reason: Ah-ha-ha-ha-ha
Relativt morsomt i betragtning af din alder - men beklageligvis ikke kløgtigt nok til rent faktisk at virke fornærmende. I øvrigt er gymnasiet ikke en uddannelse, så du er ikke rigtig den rette til at udtale dig om værdien af uddannelse. Meen...jeg vil da give dig ret i (hvis det var det du mente) at hovedparten af det man lærer, det lærer man ved at gøre det; ikke ved at få det fortalt. Men det er nu også det uddannelse reelt betyder - at man selv gør en indsats...
:-))
Avatar billede cldu Nybegynder
20. januar 2000 - 21:56 #277
... fortsættelse følger i "pisse loadingtid... AFLASTNING" på http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10214
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2000 - 23:23 #278
øvle bøvle vrøvle <;o):::::=======>
Avatar billede ulrik Nybegynder
20. januar 2000 - 23:26 #279
Cyberlalle >> kan jeg ikke lige få din adresse (ikke email)? For så kan vi lige høre hvad Kodak siger til din lille kommentar om at man godt må have pirat software liggende så længe man ikke benytter sig af det!!!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. januar 2000 - 23:36 #280
ulrik>> Kodak? dem tror jeg er ret lige glade de laver ikke endet en film og foto og fremkaldelsen, jeg tror du mener koda, de tager sig af musik, ikke andet...
Avatar billede ulrik Nybegynder
20. januar 2000 - 23:44 #281
prøvede også at komme med en rettelse til BSA, men kunne ikke connecte til eksperten, det viste sig at det var min egen forbindelse der var kluder i...

cyberlalle: vil det sige at hvis jeg brændte en fandens masse cd'er af alt muligt software vil jeg kun kunne blive hængt op på det jeg har lagt ind på computeren...
Avatar billede reason Nybegynder
20. januar 2000 - 23:45 #282
lvmadsen <<
hmm så vidt jeg kan regne ud så tjener vi nok ca det samme - så hvad er værdien af din uddannelse ?

mht det fornærmelses sjov så gider jeg ikke mere da du jo sidder og lyver (du bliver jo fornærmet)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
21. januar 2000 - 11:49 #283
ulrik>> Jeg tror denne diskotion om jeg har W2K eller ej er afsluttet... ja hvis du har læst det igennem så ved du også jeg ikke har det længere... nar !
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 12:36 #284
>>reason: Jeg er alvorligt bange for at du har storhedsvanvid - hvorfor siger du i øvrigt at du ikke gider det fornærmelsessjov (bemærk stavemåden) - du har jo ikke forsøgt endnu??? Det absolut eneste du har ytret der nærmer sig en fornærmelse er din fuldstændig absurde antydning af at jeg skulle være en stodder - må jeg være fri? Det er "fr. Stodder" når det er dig, om jeg må bede (men jeg foretrækker "Kælling" da det er mere præcist) *LOL*
Til gengæld lyder det mistænkeligt som om du føler dig truffet når jeg antyder at du ikke skulle være ret gammel - så hvis det er en konkurrence i at være mest fornærmet har du allerede vundet med flere længder.
Forresten har jeg ikke for vane at lyve; når man når over en vis IQ behøver man det ikke *GGG*
Hvem ved, måske finder du også ud af det en dag?!? :-)
Men hvordan regner du dig egentlig frem til hvad jeg tjener, om jeg må spørge? Det synes jeg egentlig er langt mere interessant end denne fuldstændig groteske diskussion...
Avatar billede reason Nybegynder
21. januar 2000 - 13:23 #285
nå nå fr. "jeg-er-så-klog-og-voksen"
hvor ser du at jeg er blevet fornærmet af dine antydninger til min "lave" alder ? næ du jeg er da glad for jeg ikke er sådan en gammel heks der, nu efter at have spilt 5 år sit liv på at få en uddanelse hun ikke kan bruge til noget, sidder som overassistent på panum (bla bla blablahhhh).
mht ? om IQ så vil ikke sidde og skrive hvad min IQ er, for lige meget (næsten, alt over 100 så) hvad jeg skriver er der jo igen der tror på det.

og hvor svært kan det værer at regne ud hvad en overassistent tjener (det kan jo ikke værer så meget igen) ?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 13:37 #286
Og du synes ikke selv du lyder fornærmet nu??? :-)
I øvrigt har jeg kun brugt 3 år, og jeg kan bruge min uddannelse (bemærk stavemåden) til en hel del mere end du kan bruge det gymnasium til, som du har spildt 3 år på...
Men jeg vil da stadig gerne høre dit gæt på, hvad jeg tjener ;-)
Og jeg føler mig forresten ikke specielt klog og voksen...
Og i betragtning af at du ikke engang tør skrive *hvor* det er du formodes at arbejde som "udvikler", så er det jo også lidt svært at tro på *G*
Hvornår har du fået målt din IQ? Og hvordan? Jeg tillader mig nemlig at tvivle på at du nogensinde har fået målt den (det har jeg - men eftersom en IQ-måling kan bruges til rundt regnet absolut intet, så er der ingen grund til at råbe så højt om den lige meget hvor høj den er - det ville du vide hvis du havde fået målt den *SS*).
Er det i øvrigt ikke en usædvanlig latterlig (omend relativt underholdende, i hvert fald for mig) diskussion, det her? :-)
Og hvorfor sidder du og bliver så sur på mig? Jeg synes kun det er morsomt når du prøver at overbevise mig om din ufattelige kløgt og snilde!
*ROFL*
Avatar billede reason Nybegynder
21. januar 2000 - 13:56 #287
ja +3 år Gymnasiet/HHX/HF
nej jeg har ikke lyst til at gætte hvad du tjener her i public forum

hmm hvis du nu har fået målt din IQ hvorfor skulle jeg så ikke også have?
og hvorfor bruger du din IQ som argument når du godt ved at den ikke betyder noget i real life ?

jo det er en latterlig diskution men den er da sjov
jeg er ikke sur - næ du jeg er snarer forundret over din måde at udtrykke dig for sandheden er jo at vi begge to kunne side og lyve så det driver - ik'?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 14:08 #288
*LOL* Det er for herligt det her - bare ærgerligt at det tager så lang tid at loade spgsm. Men det lød sq* som om du var ved at blive sur - pokkers, jeg må anstrenge mig noget mere!

Jeg har HF - det er 2 år, indrømmet...den smuttede lige *G*

Og jeg bruger sådan set ikke min IQ som argument i den forstand - jeg har ikke engang antydet om den er høj eller lav! Men som du selv siger, så kunne vi jo begge sidde og lyve, så det ville nærmest være til grin at sige noget om det!

Grunden til at jeg ikke tror at du har fået målt den er netop at det var dig der bragte den op - og når man får målt den bliver man normalt gjort opmærksom på, at den faktisk ikke har den store praktiske værdi (ikke at det har afholdt mig fra at blære mig med min, når jeg fik en virkelig god lejlighed til det - det er bare lidt ligesom at blære sig af at have set et næbdyr i virkeligheden; der er måske ikke så mange, der har prøvet det, men det gør ingen forskel på hvordan ens liv er overhovedet *S*).

Men jeg siger i hvert fald ikke nej tak til et godt grin og en idiotisk diskussion - så længe man er enige om planet!
Avatar billede reason Nybegynder
21. januar 2000 - 14:14 #289
godt så fik vi det på plads men så er det jo kun at finde ud af hvilken IQ skala man er blevet målt med ikke?

og det er jo dejligt at være barnlig en gang i mellem ; b
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 16:00 #290
Hvilken skala? Øhmm...Vil det sige at der findes andre end den Mensa bruger?? Altså den hvor 100 er "normalt"... :-)

Og så burde vi sådan set også diskutere værdien af IQ sammenholdt med EQ - så begynder det nemlig at kunne bruges til noget...siger de kloge!

Og jo, det er herligt at være barnlig (jeg må have manglet noget, da jeg var barn!)...

Al magt til de små lavbenede!
Fri bleer til folket!
Avatar billede reason Nybegynder
21. januar 2000 - 17:22 #291
<blær>
den "rigtige" jeg har fået taget var normalt = 90 og adgangs kravet til mensa 140 (der fik jeg 146 tror på mig eller lad vær) så har jeg taget en masse forskellige test hvor min IQ har været på at mellem 130 og 150 (men fælles for dem var at det kun var omkring 3% der fik så høj en IQ)
</blær>

og hvad så med alle de andre intelligenser så som sprog, musik, følelser og de sidste 4?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 19:38 #292
<også blær>
Jeg er blevet målt hos Mensa i Storbritannien - den var på 148 (taget på engelsk - der skal egentlig lægges 10 point til hvis man ikke tager den på sit modersmål, men det har jeg ikke gjort, da jeg taler engelsk så flydende, at jeg ikke mener at det gør nogen forskel); andre "småtests" jeg har taget har vist mellem 125 og 155 - så vi er vist åbenbart lige pseudointelligente :-)

Hvad kan man lære af det? Joh, man kan lære, at folk der forstår at være dybt barnlige og bevidst dumme at høre på er klogere end andre folks børm *LOL*

EQ (det er følelser) har jeg fået målt til noget over gennemsnittet i en lille uofficiel test et sted her på Nettet...de andre har jeg aldrig prøvet at få målt *SS*
<blær slut>
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 19:39 #293
Vi må også virkelig være enormt kloge når man tager i betragtning at vi sidder og udnytter et spørgsmål der er et halvt år om at loade til at blære os!
*ROFL*
Avatar billede hmau Nybegynder
21. januar 2000 - 19:40 #294
Jeg vil bare lige nævne at i ligger MEGET tæt i jeres jeg-er-mere-latterlig-end-dig konkurrence.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
21. januar 2000 - 19:42 #295
>>hmau: Vi gør bestemt også vores bedste!!! Men tak for opbakningen!
*GGGG*
Avatar billede reason Nybegynder
23. januar 2000 - 13:47 #296
hmau: shut up - nu skal du ikke komme og blande dig her vel

så er jeg tilbage men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal skrive : (
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
23. januar 2000 - 16:53 #297
Er der så nogen der kan skaffe Windows Millenium (codename) FINAL - IKKE beta 2, da jeg har den :0)

... jeg kunne ikke lade være
Avatar billede reason Nybegynder
23. januar 2000 - 17:36 #298
flot happyhenrik
---------------------------------------------------------
Kommentar fra reason
10-01-00 09:53:37    jeg har en en final release af Windows millenium
---------------------------------------------------------
nogle mennesker er bare for langsomme
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
23. januar 2000 - 18:17 #299
Næ - men ved du hvad reason?
Avatar billede reason Nybegynder
23. januar 2000 - 18:20 #300
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
23. januar 2000 - 18:25 #301
Dette er indlæg nummer 300 - så skal vi ikke bare stoppe her og fortsætte på et passende spørgsmål, der ikke er for stort? :-)
Jeg vil i hvert fald løbe mig en tur i snevejret! *SS*
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
23. januar 2000 - 18:27 #302
Øv - der var du sq* for hurtig - nu bliver vi nødt til at fortsætte til indlæg nr. 400; jeg troede ikke ligefrem du sad og overvågede *vores* spørgsmål!
*GGG*
Avatar billede reason Nybegynder
23. januar 2000 - 18:29 #303
svinnnn - næ vi kan ikke stppe nu (jeg vil også have et jubilærums indlæg og det så bliver 400, 500 eller 10000 er lige meget)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
23. januar 2000 - 18:34 #304
*ROFL*
Jamen - hvad skal vi så diskutere nu? Er vi færdige med vores diskussion om hvem der er mest intelligent eller hvad? Eller kan vi finde på noget nyt og bedre? Eller skal vi i virkeligheden arrangere et langstrakt væddemål om hvem af os der kan gætte hvor lang tid det vil tage at downloade, når vi når til indlæg nr. 10.000?
Nu vil jeg altså løbe - du skal ikke sabotere mine planer! :-)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
23. januar 2000 - 19:46 #305
Ja og hvem var det lige der startede det ? *græder lidt*
Avatar billede reason Nybegynder
23. januar 2000 - 19:50 #306
lvmadsen << du skal da ikke bestemme hvad jeg skal sabotere!!! ; b
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 08:56 #307
>>cyberlalle: Vi har taget dit spørgsmål som gidsel - vi skal bruge det hehehe

>>reason: Jo jeg skal - du skal ikke sabotere mine løbeture :-)))
Men det er måske det vi skal diskutere nu? Hvem der kan tillade sig at sabotere hvad? Hehe - lad os sabotere cyberlalles spørgsmål!
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 09:53 #308
sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere sabotere

det skulle vist klare det - og hvem gider også løbe nu det er minus en million uden for?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 10:58 #309
Heeyyy!!!!! Det var i går jeg var ude og løbe (men ok - det var også minus lort grader, da jeg endelig kom afsted; men så må man jo bare rende lidt hurtigere :-))
Men hvis vi er færdige med at sabotere cyberlalles spørgsmål, skal vi så vende tilbage til den oprindelige diskussion!
Er det dig eller mig der er dummest at høre på?????
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 11:10 #310
dig og her er citatet der beviser det
"men ok - det var også minus lort grader, da jeg endelig kom afsted"
behøver jeg sige mere ?
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
24. januar 2000 - 11:55 #311
Bare lige for at snakke om noget andet - Så I Jeopardy i lørdags ?
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 11:59 #312
nej det er jo for let. der er jo ingen udfordring i det.
men for sådan en som dig er der jo nok massere udfordring i det (du kan vel svarer på 1-2 ? i løbet af en uge)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 13:21 #313
Nej - Jeopardy???!!! som reason siger - ingen udfordringer der! Der er meget mere udfordring i at rakke ned på hinanden her!
I øvrigt reason: Et udtryk som "minus lort grader" har jeg lært i militæret, så det siger nok mere om Odense Sergentskole end om mig! *GGG*
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 14:08 #314
se endnu et bevis på at du er dum som en dør - kloge menneske (som mig) kommer ikke i militæret. Altså hvis man ikke kan forstå at kampvogn og tank er det samme så har man da et problem.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. januar 2000 - 14:11 #315
NU gider jeg sq ikke have flere beskeder tilsendt vedr. dette spørgsmål!!!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. januar 2000 - 14:15 #316
I am dot an animal, i an human being !
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
24. januar 2000 - 14:19 #317
Reason ->> Skulle du ikke lære at stave før du udtaler dig om mine evner indenfor Jeopardy.

Men du går måske kun i 4. klasse - IGEN!
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 14:40 #318
hmm Jeopardy er sku da ikke en stave konkurence - idiot
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
24. januar 2000 - 14:58 #319
Du bliver nok hurtig sur :0)

Jeg henviste bare til dit indlæg 24-01-00 11:59:03, hvor der er 2 stavefejl ud af 37 ord !

Det var det hele unge mand
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 15:05 #320
og... du forstod det - så hvad er problemmet
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 15:06 #321
Næh, reason, der er noget du har misforstået. Kloge mennesker (som undertegnede) forsøger naturligvis at få landets bedste sproguddannelse med fed løn under uddannelsen frem for det næstbedste på SU. Du har meget at lære endnu! Kampvogn og tank? Ja, det er det samme - med mindre man tager den *danske* betydning af ordet tank (og vi er jo i Danmark, så vidt jeg er orienteret). Det er nemlig kun på engelsk at en tank er en kampvogn; på dansk betegner ordet f.eks. tanken på en bil eller en såkaldt "benzintank" *GG*
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 15:08 #322
>>kimrosgaard: Hvis du ikke vil have flere beskeder skulle du overveje at fjerne markeringen i "Send mig en E-mail når der er nyt i dette spørgsmål".
Hvor mange points får jeg for den hjælp????
*FASAG*
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. januar 2000 - 15:15 #323
Rettelse: I am not a animal, im a human being !
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 15:16 #324
der er jo forskel på at sige tank (engelsk udtalt) og tank (dansk udtalt). Så hvis nu bare hørte efter hvad folk sagde så ville det ikke være så svært - vel.
Avatar billede cldu Nybegynder
24. januar 2000 - 15:18 #325
rettelse til Rettelse: I am not a animal, im a human being !

I am not AN animal, I'm a human being.

lalle: ikke alene stinker du til at håndtere dagligdagens mådeholdenhed - du STINKER også til at stave. Og tænke.
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 15:21 #326
Hvad hedder du egentlig???
Re-a-sån
eller
Rii-sån
?????
Og siger du tank eller tank?????
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. januar 2000 - 15:31 #327
*hmm* it makes me wonder why the fuck I live in Denmark...

Hvor relevant er det lige hvordan man staver .... Det her spm. er da lige til at lukke op og puste grise i ;(
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 15:32 #328
lvmadsen << nu er jeg ikke så god til lydsprog (det eneste jeg kan er "DU ER ¤#¤$%&@") men når jeg mener kampvogn siger jeg tank og når jeg mener beholder siger tank

det faktisk hedder jeg det her "reAson?" uden ""'erne
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 15:32 #329
Ikke mere fra mig i dag - i hvert fald tidligst i aften!
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
24. januar 2000 - 15:35 #330
Okay - måske lige et enkelt indlæg :-)
Tænk, re-A-sån - nu har jeg gået og troet du hed rii-sån...
Hvorfor udtaler du en kampvogn på udenlandsk når du udtaler dit nick på bondetampsk???
*GGG*
&%#¤$£@ HA!
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 15:37 #331
ljweb sådan bare gi han "jeg-er-på-funtex"henrik igen
Avatar billede reason Nybegynder
24. januar 2000 - 15:51 #332
lvmadsen << bondetampsk ???!? jeg udtaler mit nick på engelsk ikke bondetampsk! Jeg tror det lyder nogle lunden som det her reAson? => reeson
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
24. januar 2000 - 15:53 #333
Det staves FONTEX er bare kanon (sådan en der sidder på en tank!! )

Citat fra rosins stavebog:

1 tank - 2 tænk !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. januar 2000 - 19:51 #334
I am dot an animal, i an human being !
I am not a animal, im a human being !

du skulle gå skolen om, cyberlalle
Avatar billede zoy Nybegynder
25. januar 2000 - 01:28 #335
LOL.. gider heller ikke hele min mailserver har sagt at der ikke er plads til alt det lort ..LOL.... hyg jer ,,,
Avatar billede happyhenrik Nybegynder
25. januar 2000 - 07:21 #336
mojn
Avatar billede zoy Nybegynder
26. januar 2000 - 11:55 #337
hehe
Avatar billede tbrf Nybegynder
27. januar 2000 - 13:23 #338
Kommer der ikke flere indlæg??? :-)
Avatar billede reason Nybegynder
27. januar 2000 - 14:01 #339
jo jo
Avatar billede cldu Nybegynder
27. januar 2000 - 14:03 #340
esben:
"I am dot an animal, i an human being !
I am not a animal, im a human being !

du skulle gå skolen om, cyberlalle"

Kunne han så ikke lige tage dig med? *s*

<-------- I am not AN animal, I'm a human being. ---------->
Avatar billede winkill Nybegynder
27. januar 2000 - 14:11 #341
369.364 bytes of HTFL (Hyper Text Flaming Language)
Avatar billede cldu Nybegynder
27. januar 2000 - 14:19 #342
*lååååååål!*
Avatar billede reason Nybegynder
27. januar 2000 - 14:28 #343
cldu <<
<-------- I am not AN animal, I'm a human being. ---------->
hvorfor bruger du "I am" i starten og "I'm" i slutningen
du skal vist også med i skole

>-------- I'm not an animal, I'm a human being. ----------<
Avatar billede winkill Nybegynder
27. januar 2000 - 14:31 #344
I am NOT a human being, I am a Neandertaler...
Avatar billede reason Nybegynder
27. januar 2000 - 14:39 #345
nu du selv siger det så .. fint med mig!
Avatar billede cldu Nybegynder
27. januar 2000 - 14:49 #346
I am not an animal, I am a flaming, gutwrenching, omnihating, jawbreaking, headbusting, kneecap'ing, monstereating, firebreathing, mean, mean LUUUUV machine... :-)
Avatar billede winkill Nybegynder
27. januar 2000 - 14:51 #347
Well then...

Hvis vi alle er enige så vil jeg udråbe mig selv som Neandertaler og Internørdernes retmæssige konge.

Anyway, hvor mange megabyte skal denne diskution fylde før i får ondt i fingerspidserne ?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. januar 2000 - 15:16 #348
Fuck da dig !
Avatar billede winkill Nybegynder
27. januar 2000 - 15:26 #349
I lige måde min kære cyberspade.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. januar 2000 - 16:33 #350
Du er da grim !
Avatar billede cldu Nybegynder
27. januar 2000 - 16:36 #351
winkill: jeg aner en mulig kandidat til etnisk udrensning...

tillykke med jobbet forresten! :-)))))
Avatar billede winkill Nybegynder
27. januar 2000 - 16:41 #352
Cldu > Tak :))

Cyberspade > Kan du argumenterer for dine sidste to udtalelser ???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. januar 2000 - 18:25 #353
cldu>> hvorfor skulle han tage mig med? jeg skrev blot de 2 sætninger som han skriv, med fejl og det hele... så jeg tror det er dig der skal gå skolen om, du fatter vist ikke ret meget *G*
Avatar billede cldu Nybegynder
27. januar 2000 - 18:46 #354
esben: *hehe* du har nok ret. Jeg har mine problemer - dog ikke helt så morbide som lalle's, men dog stadig problemer... ;-)
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
28. januar 2000 - 09:31 #355
>>reason: Kan du engelsk? Hvis du kan, så prøv lige at sige sætningen højt!
I am not an animal, I´m a human being er faktisk den korrekte måde at skrive det på, hvis man ønsker at skrive det som man siger det!
Både "I´m not an animal, I´m a human being" og "I am not an animal, I am a human being" lyder enoorrmmt kunstigt (men det kan man selvfølgelig ikke høre hvis man ikke er for god til engelsk!).
:-)
Avatar billede reason Nybegynder
28. januar 2000 - 11:15 #356
lvmadsen << nå du er her stadig : )
hvis du skal skrive det som du vil sige det så det med I'm (talesprog) men hvis man skal skrive det rigtigt så er det med I am.
Det lyder dum hvis man først siger I am og så I'm ik
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
28. januar 2000 - 11:27 #357
>>reason: Beklager, du tager fejl. Hvis du siger "I´m" så skriver du det også sådan. "Officielt" eller hvad man nu skal kalde det, så bør man aldrig skrive en sammentrækning; ordene skal, hvis det skal være helt korrekt, altid skrives ud.
Hvis man vil skrive tingene ligesom man siger det, derimod, så vil man i dette tilfælde stave det som jeg allerede har sagt: Først uden sammentrækning, dernæst med sammentrækning. Ellers vil det, som sagt, lyde kunstigt. Prøv dog at sige det højt, som jeg sagde før; det er den eneste måde at høre på, hvordan man skal stave den måde man siger det på! :-)
Stol på mig - jeg hedder ling.merc i engelsk til efternavn!
Avatar billede reason Nybegynder
06. februar 2000 - 16:15 #358
Så er jeg tilbage efter en god lille ski ferie - igen intrenet i en uge dejligt : )

lvmadsen << så siger vi det men man hedder altså ling.merc til fornavn ; b f.eks. "ling.merc lvmadsen" ik'
Avatar billede winkill Nybegynder
06. februar 2000 - 16:35 #359
lv og reason > Da der er tale om en helt særlig sætning, som har sin helt egen placerign i historien vil jeg nok mene at det er hamrende LIGEGYLDIGT hvordan det staves, alle ved da for f... hvad cyberfjolset mener og de fleste vil sikkert give mig ret i at det er den største løgn cyberlalle har fyret af herinde...

Anyway, jeg tror dette bliver min sidste kommentar i denne diskution... Det tager ganske enkelt alt for lang tid at skulle hente denne side/diskution.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. februar 2000 - 16:48 #360
åårh nej, vi havde det lige så rart
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
06. februar 2000 - 17:20 #361
Ja - nu var det lige så morsomt!
Men det er lissom diskussionerne er ved at blive en smule udvandede, ikk'???
*GG*
Avatar billede reason Nybegynder
06. februar 2000 - 18:03 #362
winkill << buhuhuhu - du tuder hele tiden

cyberesben << det havde jeg også så

lvmadsen << morsomt ?!? der er jo ikke sket noget her siden min sidste kommentar
udvandede ?!? hvad snakker du om!
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
06. februar 2000 - 20:11 #363
>>reason: morsomt!! Ja, præcis - du har jo ikke været her! Så kan det da kun være morsomt! *GG*
Og skal vi nu til at diskutere om vores diskussioner er udvandede eller ej???
Avatar billede reason Nybegynder
06. februar 2000 - 23:34 #364
lvmadsen << hvordan kan noget være morsomt hvis der ikke sker en skid ?
diskussioner er da ikke udvandet - det er jo viktigt om det hedder I'm eller I am ! ik'
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. februar 2000 - 00:45 #365
det er også viKtigt om det hedder vigtigt eller viktigt... spasser reason
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 08:34 #366
>>cyberesben: Det der med at kalde folk for spassere er altså umådelig politisk ukorrekt *GG*

>>reason: Intelligente mennesker forstår at more sig selvom der ikke er nogen der kommer med underholdning *SS*
I øvrigt er jeg enig i at det er vigtigt hvordan man formulerer sig på engelsk såvel som på dansk - jeg er vel ikke sprogligt uddannet for ingenting! *GGG*
Avatar billede reason Nybegynder
07. februar 2000 - 09:37 #367
cyberesben << du er virkelig et sproggeni

lvmadsen << den diskution har vi da haft, ik' (den om intelligens)

Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 09:49 #368
>>reason: Nåh ja, det må du sq* undskylde - men det var såmænd bare en lille apropos-bemærkning, som du ved sådan lissom kunne opsummere hvad vi har snakket om, ikk'?
*GG*
Avatar billede reason Nybegynder
07. februar 2000 - 10:01 #369
hmm det var jo ikke så dumt - det kan jo være at der er mindre intelligente personer der ikke var helt med.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. februar 2000 - 10:50 #370
Tra la la la la !
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 11:09 #371
Netop - det er jo ikke sikkert, at alle er lige så ufattlig kloge som os! *lol*
Avatar billede reason Nybegynder
07. februar 2000 - 13:20 #372
helt rigtigt
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. februar 2000 - 13:34 #373
Fisse Frans !
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
07. februar 2000 - 13:55 #374
Hvad er det for en Frans, cyberlalle taler til? og hvorfor siger han "Fisse" til ham? Gud hvor er det altså off-beat - har han ikke forstået at hans spørgsmål er taget som gidsel??? Han får ikke noget ud af at slynge latrinære udtryk ud i luften! *LOL*
Avatar billede reason Nybegynder
07. februar 2000 - 17:39 #375
godt lvmadsen os kloge må jo holde sammen
Avatar billede winkill Nybegynder
10. februar 2000 - 03:11 #376
Ok, hvis i stadigt flamer cyberlalle i håbet om at dette spm kan opnå status som "The Ultimate Flame" så glem det!!!
- I er håbløst bagefter...

http://www.ohyesuare.com/compjokes/ultimateflame.shtml
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. februar 2000 - 10:50 #377
>>Winkill: Næh...det er egentlig ikke ment som flaming, bare en halvplat joke - men den side du linker til der er godt nok en af de bedre!
*ROTFL*
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
10. februar 2000 - 10:51 #378
>>Winkill: Det er egentlig ikke ment som flaming i den forstand...bare en halvplat joke *GG*
Men den side du linker itl der er godt nok en af de mere imponerende!
*ROTFL*
Avatar billede mpj Nybegynder
23. april 2000 - 12:28 #379
Siden der er så mange der har lavet indlæg, hvil jeg da ikke føle mig udenfor!...
:0)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
23. april 2000 - 19:40 #380
Det er vi da glade for !

Men hvad men en diskution om Windows 2001 ?
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
23. april 2000 - 20:01 #381
Ja for søren!!! Lad os endnu en gang sætte ligegyldige kommentar rekorder! Hvad med om du, cyberlalle, leder slagets gang? Det har du jo vist i dette spørgsmål, at du magter. Du behøver ikke engang at sætte mere end 5 point på højkant, fantastisk!!!
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. april 2000 - 10:43 #382
Det ved jeg.. !

Men oki.. hermed er diskutionen om Windows 2001 sat igang !
Avatar billede mpj Nybegynder
24. april 2000 - 16:45 #383
Bliver det egentlig meget bedre?

:o)

MPJ
Avatar billede reason Nybegynder
24. april 2000 - 21:02 #384
Nar
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
24. april 2000 - 21:32 #385
Hæ hæ, så kører det bare igen...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
24. april 2000 - 22:23 #386
Yepper.. alle der hader mig siger lige til !
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
25. april 2000 - 06:49 #387
_*NielsLBeck rækker hånden meget højt op*_ :-)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
25. april 2000 - 10:55 #388
Tak !

Jeg kan dertil sige at du også forekommer ret spastisk for mig.. dit klamme svin !
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
25. april 2000 - 11:18 #389
Tak for den fine kommentar Cyberlal. Det er altid skønt at vide, at man har venner... Ikke? Hæ hæ...
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
25. april 2000 - 12:11 #390
Hvad fanden har jeg gjordt dig.. din NAR !
Avatar billede reason Nybegynder
25. april 2000 - 12:49 #391
nielslbeck lugter af gammel ost, mens han fejer med sin kost
Avatar billede nielslbeck Nybegynder
25. april 2000 - 18:13 #392
Ti hi, prøv at være lidt mere afslappet cyberlalle, ligesom reason. Han kan da digte og alt muligt, det er da for sejt... Hvem siger forresten at du har gjort mig noget? Det er da i hvert fald ikke mig. Det er bare som om, at du misforstår mig. Men hvis du er blevet lidt ked af det, så må du meget undskylde. Det var ikke med vilje... Okay? Friends?
Avatar billede mpj Nybegynder
26. april 2000 - 11:21 #393
Reason lugter af gammel ost, mens han....... øhhhhhh

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. april 2000 - 13:07 #394
Oki.. "freinds" !
Avatar billede reason Nybegynder
26. april 2000 - 13:15 #395
mpj fiser den af, mens han får den i sin ba'
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. april 2000 - 13:54 #396
haha..da !
Avatar billede ultik Nybegynder
07. maj 2000 - 19:04 #397
hmm...........

jeg har egentlig ikke andet at sige end at nu har jeg siddet og læst dette spørgsmål igennem fra ende til anden, og jeg tror mindst jeg har lært 6 nye bandeord..........

nå ja, og så har jeg spildt mindst en halv time........ men WTF, jeg har flatrate...............
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
07. maj 2000 - 22:43 #398
Oki.. men det har jeg sQ ikke !
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 00:42 #399
Orh .. det er sQ rigtigt lang tid siden hv\'?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 2000 - 12:22 #400
er du dum spade? du har selv fablet om at nu gad du ikke snakke mere herinde, og nu ville du have lortet lukket, og hvad gør du? påkalder dig opmærksomheden fra alle dem som har været aktive herinde!
SPADE
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 12:32 #401
Du er simpelthen for underlig - jeg er en rigtig nørd, og detk an man IKKe sige om dig!

Du er en såkaldt nar!

Jeg startede nu med en pæn tone - og så kommer du!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 2000 - 13:49 #402
hvor dum har man lova være spade?

kan du ik selv se at alt det du gør er mega dumt?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 14:16 #403
nej .. det kan jeg ikke!

Men så ligner vi jo nok hinanden!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 2000 - 14:29 #404
hvor dum har man lov at være, spade?

kan du ikke selv se at alt det du gør, er mega dumt?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 15:45 #405
nej .. det kan jeg ikke!

Men så ligner vi jo nok hinanden!

ha!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. november 2000 - 16:23 #406
jaja det er godt spade, hvad er det du prøver at opnå?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
05. november 2000 - 16:27 #407
Faktisk ingen ting - hvad med dig?
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
09. november 2000 - 13:21 #408
>>cyberesben: Hvis nu du bare havde ladet være med at reagere var der nok slet ikke sket mere her *GGG*.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
09. november 2000 - 15:37 #409
Nemlig!
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 18:34 #410
Ja fuck hvor er det bare sjovt... og angående fatalerror.dk... ja jeg programmere selv mit asp fra bunden og link systemet er lige på trapperne... fatalerror.dk er sådan set kun købt fordi jeg skal kave et tilholds sted til mine scripts og have et sted hvor jeg kan blære mig med mine scripts selvom der ikke er noget fantastik i et forum og et link system !

----

Hvis nogen har den fornødne tid og viden til følgende vil jeg meget gerne høre fra jer !

Der skal laves en chat i ASP og skal bestå af følgende funktioner og sider:

index.asp - side med oversigt samt brugere

logon.asp - forspørger brugernavn samt evt. password og viser aktuelle brugere

chat.asp - frame side, bestående af filen text.asp og box.asp

text.asp - skriver chat beskeder til skærmen, evt. også private beskeder

box.asp - her skal være tekst felt, Send, Nulstil, Logaf, og en rulle menu til valg af bruger

Der skal kunne oprettes flere rum.. disse skal være opbevaret i en Access database, i databasen skal info om rum også opbevares, dvs. navn, beskrivelse og max antal brugere.

Jeg har en idé om at når en given bruger logger ind for han tildelt et id i en Application som derefter udløber efter 10 min og dermed bliver logget af automatisk !

Selve arbejdet i chatten vil nok ligge i at få private beskeder sendt mellem de forskellige rum og brugere, men det er jo din opgave hvis du tager opgaven !

Hvis du har spørgsmål til opgaven eller noget andet at tilføje, så send en mail til chat@fatalerror.dk !

Angående betalling snakker vi lige om det via email :o)

Lasse Mikkelsen
fatalerror.dk
---
hehe
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. november 2000 - 18:58 #411
kan du ikke bare få din gode microsoft-far til at lave det for dig? eller er han også blvet træt af dig? - er det i øvrigt ikke lidt usmart at dumme dig IGEN ved at oprette en ny bruger hvilket man ik må?

og efter som du har gjort dig selv til grin her i det her spm, tror du så det hjælper at bede folk om hjælp,og endda i SAMME spm?

du er da til grin, jeg har aldrig mødt nogen mere virkelighedsfjern end dig, i hvert fald ikke på vores alder (jeg går ud fra du er over 15-16 stykker og under 20) - men hvis du er 9 år, så synes jeg sgu det er stort af dig at du har været så rap i kæften! *thumbs up, then!*
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:06 #412
Ehh - cyberesben - Jeg er Brock og ikke Cyberpalle

jeg hyldede faktisk dine morsomme indslag ved at finde to kommentar frem fra CyberPinky

nemlig
a)jeg programmere selv mit asp fra bunden (fra dette spørgsmål lol)
b)(og fra et andet) ... Der skal laves en chat i ASP og skal bestå af følgende funktioner og sider: ...

hehehehe
thats it ;)

Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:16 #413
(jeg faldt over spørgsmålet og \"måtte\" lige give mit besyv med )

mvh -brock (cyberesben - glæder mig at du fik dine point *lol*)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
29. november 2000 - 19:29 #414
Dengang jeg skrev den besked var jeg lige begyndt at udforske ASP\'s dejlige verden. Det var dengang .. idag har jeg ikke problemmer med at lave mine scripts selv .. jeg sælger faktisk af dem .. og da der dengang ikke var nogen der ville lave den chat for mig .. så satte jeg mig ned og lavede en selv :oD

Men bare i har det sjovt med hinanden, så er det fint med mig .. jeg øsnker sQ ikke at blære mig med noget som helst .. jeg koder og tjener på det!

Slut herfra!
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:37 #415
ligesom din menu på fatalerror.dk

er den ikke fra BRAINJAR -  bare for eksemplets skyld

mvh
brock
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:38 #416
nu skal jeg nok holde op - just pulling your leg

;)
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:44 #417
(men din troværdig er jo ikke ligefrem særlig overvældende - vel? ;)  )
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. november 2000 - 19:56 #418
brock>> sorry, jeg så ikke at du blot citerede et brev fra cyberlalle

jeg troede sgu at han var dum nok til at indrykke en sådan annonce her
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 19:57 #419
fuldt forståeligt !!!!
Avatar billede brock Nybegynder
29. november 2000 - 20:23 #420
by the way cyberesben - jeg har en morsom opsamling fra cyberlalles univers - vil du se den?

mvh
brock
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
29. november 2000 - 21:32 #421
I er fandeme nogen .. ja, jeg gider sQ ikke diskutere det med jer mere .. i har jeres måde at være på .. jeg har min - og i dette tilfælde er min lidt anderledes, da folk som jer provokerer!

Men op til jer, jeg er villig til at slutte fred, jeg har sQ ikek tid til at loade siden her mere!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
29. november 2000 - 22:09 #422
lalle>> så lad dog være med at modtage en mail når vi skriver, hvis du ik vil modtage den mere!

brock>> tja send den på eksperten@amokk.dk eller her hvis du vil... tak
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
29. november 2000 - 22:13 #423
I er sQ da for dumme .. hvorfor spilder i jeres tid med at være nedladne over for mig?
Avatar billede brock Nybegynder
30. november 2000 - 09:16 #424
CYBERLALLES\' UNIVERS (nogen kommentar ??)

alias

Lasse Bang Mikkelsen  (nb: Peter Handest står opført som registrant på denne adresse)
Hans Egedesvej 96
DK-9600 Aars
Denmark
+4598622602

Udsagn:
Cyberlalle: Gær hvem der har den færdige udgave af W2K?... ja jeg fik den ved The Party... både Proffesional, Server og Advanced Server !
Cyberlalle: Det er lovligt... læs den danske lov omkring software !
Cyberlalle: de 3 kopier er nu slettet da du nu har opgivet min adresse...

Udsagn:
Cyberlalle: Hvis du ikke ved at microsoft ikke kun har pæne mennesker ansat så tager du fejl
Cyberlalle: Jeg er nok den der fik NT5 først da min FAR arbejder for Microsoft og er nu igang med at finde frem til nogle af jer !
(og for at træde rundt i det)
Cyberlalle: Men hvis i ikke tror på JEG er i samarbejde med Microsoft Danmark... ja så send en mail til min FAR på kurtmikkelsen@FATALERROR.DK ! (den berømte microsoft site)

Udsagn:
Cyberlalle: fatalerror.dk er sådan set kun købt fordi jeg skal kave et tilholds sted til MINE scripts og have et sted hvor jeg kan BLÆRE mig med mine scripts selvom der ikke er noget fantastik i et forum og et link system !
Cyberlalle: Men bare i har det sjovt med hinanden, så er det fint med mig .. jeg øsnker sQ IKKE at BLÆRE mig med noget som helst .. jeg koder og tjener på det!
(og i samme åndedrag)
Udsagn: ...Hvis nogen har den fornødne tid og viden til følgende vil jeg meget gerne høre fra jer ... Der skal laves en chat i ASP og skal bestå af følgende funktioner og sider:

endeligt fra et andet spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/8657) - den altid fortryllende og charmerende Cyberlalle

\"Jeg vil bare sige at mit logo er meget mere gennemført og har perfekte former og kanter... du ser ikke ud til at være erfaren af nogen art men nermere en lille grim nybegynder der ikke fatter noget om Photo Shop ! Så fis hjem hvor du høre hjemme og gak lidt pik... ja hvis du kan !\"

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
30. november 2000 - 10:57 #425
Oki jeg indrømmer at jeg har løget en del, i syntes nok jeg er komplet nar .. men oki - det er iorden med mig!

Alt har ændret sig siden da!

Mere har jeg ikke at sige .. og forresten, jeg har ikek en far der arbejder på Microsucks!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
30. november 2000 - 14:34 #426
cyberlalle jeg tror du skal tale med en psykolog om social omgang med andre mennesker, du må have nogle store problemer - det mener jeg sgu seriøst, når man ser på den måde du skriver på og hvad du siger og hvor meget du lyver.

brock>> har du det famøse logo fra det andet spm, nogen steder?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
30. november 2000 - 14:46 #427
Jeg spørger en sidste gang, vil i ikke stoppe med at tale ned til mig og provokere mig?
Avatar billede brock Nybegynder
30. november 2000 - 15:04 #428
(se far - aben danser igen)

Nej cyberesben - desværre
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
30. november 2000 - 15:10 #429
En klar melding tak!

Stopper i eller ej?
Avatar billede theportal Nybegynder
26. december 2000 - 22:58 #430
*host*taber*host*
*host*nar*host*
*host*social reject*host*

Nogle der gider at give mig *host*Hostsaften*host*??
Avatar billede brock Nybegynder
27. december 2000 - 10:45 #431
endnu en pæn modtagelse fra cyberlalle fra spørgsmål om hjælp til design på testhjemmeside

Kommentar fra cyberlalle:
Jeg kan ikke helt lide din farve kombinationer på dit site !
Men karakteren lige ud bliver fra min side 6@13 !

Afvist svar fra fico
3@13

Kommentar fra cyberlalle
2@13

Kommentar fra cyberlalle
1@13

Kommentar fra cyberlalle
0@13
Du er dumpet !

Kommentar fra ahl
Hallooo!!
DET ER EN TEST SITE!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar fra cyberlalle
Ja men grim !

Kommentar fra ahl
Ok, Cyberpalle eller hvad fanden du nu hedder, kan du lave det bedre
Avatar billede brock Nybegynder
27. december 2000 - 10:46 #432
den ny børnebog:

Cyberpalle alene på eksperten
Avatar billede ultik Nybegynder
27. december 2000 - 17:27 #433
oh this is good.......

but in the spirit of xmas, let there peace on eksperten.dk :-)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. december 2000 - 17:33 #434
Yes please!

Nogen der er til The Party?

Så kan vi vel mødes til duel, eller måske skulle vi lade være!
Avatar billede brock Nybegynder
28. december 2000 - 10:51 #435
barnerøv - du er sguda den største palle af alle

en duel eller blabla grow up eller få talt med en psykolog (afhængig af din alder .... nej under alle omstændigheder talt med en kyndig vejleder)
Avatar billede brock Nybegynder
28. december 2000 - 10:52 #436
Apropros the party - fik du nogle nye lovlige piratkopier igen i år ?
Avatar billede syscom Nybegynder
30. december 2000 - 18:04 #437
Hey... jeg har også Windows 2000... er jeg ikke bare hårdkåre!?

*JK*
Avatar billede mr-d Nybegynder
24. februar 2001 - 16:33 #438
Hmm.. 437 indlæg og spm. aktivt i ca. 6 md. Jeg tror sqq det er ny rekort...
Avatar billede ultik Nybegynder
24. februar 2001 - 16:55 #439
og cyberlalle er stadig ikke blevet klogere, not much hope is there ???

BTW : en af mine yndlings-cyberlalle-kommentarer :
<QUOTE>
Hvis det er sådan vi handler her i firmaet så står der hævn på tavlen... ja man ved aldig om man står i problemmer op til halsen næste dag man vågner... men kort sagt...  du skulle ha\' tænkt dig om før du sagde det til mig ! Død over \"Sylvester Lykke Espersen\"
</QUOTE>

muahahaha...... vi ryster allesammen i bukserne....
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
25. februar 2001 - 15:49 #440
Klogere?

JEg havde sQ nørt glemt denne \"lille\" diskution. Men det er da sjovt at have noget at give sig til når man sider og keder sig en smugle!
Avatar billede brock Nybegynder
26. februar 2001 - 08:33 #441
Og 1 stk. stavekursus til cyberpalle

\"nørt\" \"smugle\" ???

du er ikke særlig gammel, vel ?
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. februar 2001 - 14:27 #442
Jeg er små 16, men som sagt så skriver jeg kun når jeg keder mig. Jeg skriver ret hurtigt, (nu skal i sikkert også kommentere det, og i syntes sikkert jeg er glad for mig selv), og derfor kommer der en masse slåfejl.
Avatar billede brock Nybegynder
26. februar 2001 - 14:52 #443
smugle kan ikke være en slåfejl, da ordet staves smule og der rammer man ikke lige sådan et \"g\" ved et uheld!!! Du vidste ikke, hvordan ordet staves, men jeg tror ikke, du er glad for dig selv Lasse Bang Mikkelsen. Jeg tror du lider af mindreværdskomplekser kombineret med en dårlig opdragelse, og har du et kæmpe attitude problem. Men igen, du er jo også kun lige i starten af puberten, så måske kan der nåes at blive rettet op på dit problem. Og igen - få hjælp (jeg mener det faktisk).

venlig hilsen

brock
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. februar 2001 - 15:01 #444
Det er så din mening om mig. Jeg syntes sQ det har været sjovt at være med i dette spm. Jeg ved ikke med jer, men jeg har aldrig diskuteret om så ligegyldige ting før. Hvis i tror jeg ser op til jer, så tager i grueligt fejl.
Avatar billede brock Nybegynder
26. februar 2001 - 15:11 #445
Jamen bette ven. Der er ingen, som tror, at du ser op til nogen.

Jeg tror nok bare, at der er mange her på eksperten, som synes du har en kedelig væremåde/facon at være på. Men det skal du ikke lade dig knuge af, tværtimod. Du skal bare foresætte din vante opførelse og før eller siden har du fået meget af din vrede kanaliseret ud på den måde. Hvis det hjælper dig, er det en billig pris for andre at betale. Har du egentlig været udsat for nogen overgreb i din barndom???

med venlig hilsen

Brock
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. februar 2001 - 15:17 #446
Du er jo pisse provokerende!
Avatar billede brock Nybegynder
26. februar 2001 - 15:22 #447
Det må du undskylde. Det var ikke for at sætte at udsætte dine nerver for et yderligere pres. Du har det hårdt nok i forvejen. Så bare træk vejret roligt igen. Det lysner nok for dig hen af vejen. Og husk, at selvom andre mennesker måske har gjort fortræd, kan de også selv lide under det.
Jeg håber du tager imod det gode råd og kommer i terapi.

med venlig hilsen

brock
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. februar 2001 - 15:33 #448
Det går jeg desværre ikke. Men svar mig på noget, hvad fanden har jeg gjort dig?
Avatar billede brock Nybegynder
26. februar 2001 - 15:37 #449
Jamen bette ven. Jeg håber oprigtigt, at du, når du vokser op, får et godt liv. Jeg skal gerne indrømme, at i starten, da jeg gentagne gange her på eksperten har stødt på din særegne facon overfor andre mennesker, og det gjorde mig lidt harm. Men nu ved jeg bedre. At du er en ung teenagedreng, som kæmper med en forpint sjæl, og du har min medlidenhen istedetfor harme. Det er selvfølgelig en ringe trøst, men vid, at der er mennesker, som kan hjælpe og faktisk gerne vil. Du er ikke helt alene.

med venlig hilsen

brock
Avatar billede mr-d Nybegynder
26. februar 2001 - 18:50 #450
brock >> *LOL*
Arbejder du på en kriselinie :-)
Avatar billede brock Nybegynder
27. februar 2001 - 00:46 #451
Nej ikke til hverdag, men hvad gør man ikke, når man møder en person, som muligvis har været udsat for incest eller noget andet, der må være ligeså slemt. Man kan jo kun fælde en tåre. Men det er da rart at se, at Lasse nu er udadvendt igen, selvom der stadig er rigtig lang vej fra ham, før han kan knytte bånd til mennesker igen og muligvis få en enkelt ven.

med venlig hilsen

Brock

Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. februar 2001 - 16:53 #452
Du er fandeme for viderekommene!
Avatar billede ultik Nybegynder
27. februar 2001 - 19:33 #453
Må jeg lige som en sidste indskydelse nævne, at bare fordi man er på cyberlalles alder, behøver man ikke at være fuldstændigt blottet for selvrespekt, pli og/eller andre goder. Jeg selv er omkring de 16, og kan da vist ærligt påstå at jeg endnu ikke har forsøgt at \"ophøje\" mig selv til søn af en Microsoft ansat......
Avatar billede mr-d Nybegynder
27. februar 2001 - 19:36 #454
ophøje *gg*
Avatar billede brock Nybegynder
27. februar 2001 - 19:57 #455
Hej Ultik

Jeg kan kun give dig ret i din opfattelse af god tone/opførsel. Men det betyder jo også, at du har haft en almindelig opvækst. Prøv at sætte dig ind i cyberlalles verden. Du har måske været tabt på gulvet ved fødsel, haft en frim farfar, som gjorde onde ting ved dig. Måske har du hareskår, og den eneste der har kysset dig var din plysbamse, som alligevel bagefter kastede op, og det på trods, at det er tøjdyr vi taler om. Hvis du havde oplevet alt dette, vil du, hvad jeg forstår på dig, nok alligevel havde den fornødne respekt for andre mennesker. Men det skyldes jo også at du besidder en intelligens, som cyberlalle jo er foruden. Men ros ham for alligevel at forsøge at kommunikere med andre. Det var måske kun sidste år, at han holdt op med kommunikere ved at morse ved at banke hovedet ind i toiletkummen.

Og set fra en positiv vinkel. Var han søn af en microsoft far og ikke darth vader.

Det må man kalde fremskridt.

Så lad nu vær med at være efter stakkels cyberlalle. Som sagt, han har det hårdt nok i forvejen.

Cyberlalle - vi håber alle på det bedste for dig.

med venlig hilsen

Brock
Avatar billede theportal Nybegynder
27. februar 2001 - 21:25 #456
Sikkert der stadig er gang i denne tråd!

Men konklusionen er vist at Cyberlalleglad er umoden, han lyver, og han har ca. lige så meget intelligens som en legoklods!

Mvh.

The Portal
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. februar 2001 - 22:00 #457
Jeg har sQ mere intelligens end jer - 100% ..
Avatar billede brock Nybegynder
27. februar 2001 - 22:05 #458
Jamen Lasse. Det er der ingen der betvivler. Du besidder jo den gode evne at kunne udtrykke dig meget kort, og det kendetegner jo folk med en vis dannelse. Og når theportal siger, at du er umoden og lyber og har ca. lige så meget intelligens som en legoklods skyldes det jo nok bare, at han ikke har mødt dig. Så vil han nok trække det med legoklodsen tilbage.

Men tolk det som et godt tegn, at du netop ikke tager kritikken til dig og tager det for det, som det er. Misundelse over ikke at besidde, og engang ønske at besidde et sådant ego som dit.

med venlig hilsen og de bedste ønsker om et godt liv til dig - trods alle odds.

brock
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. februar 2001 - 22:15 #459
Dig ville jeg sQ ikke komme godt ud sammen med!
Avatar billede brock Nybegynder
27. februar 2001 - 22:20 #460
Og det er jo virkelig tragedien. Ikke sandt. At der ikke er mange du sQ vil komme godt ud sammen med. Men hvis du måske forsøgte med øvelser som at holde vejret. At ae en guldfisk, kunne det være, at du fik troen tilbage på dig selv.

med venlig hilsen

Brock

nb.: Imorgen vil jeg på dine vegne rette kontakt til forældresognet og få dem til at se på din sag. Og husk at selvom du bliver fjernet fra dine forældre er det ikke din skyld.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. februar 2001 - 22:29 #461
Nej det er din fordi du har en meget speciel form for humor ..
Avatar billede theportal Nybegynder
28. februar 2001 - 14:18 #462
jeg vil gerne trække det med legoklodsen tilbage, jeg synes du er meget intelligent...ingen tvivl der - tror du er på højde med f.eks. en blå duploklods eller en ølkapsel, det er virkelig fremskridt!

Spænd hjelmen cyberlallaglad!

-
Avatar billede ultik Nybegynder
28. februar 2001 - 14:29 #463
\"Jeg har sQ mere intelligens end jer - 100% ..\"

nu bevæger jeg mig lidt ud på et område som jeg ikke er helt sikker i, men såå vidt jeg mener at kunne huske, så kan man ikke snakke om intelligenskvantitet, er det ikke noget med at der er 8-10 forskellige slags intelligenser, og at hvis man ikke er intelligent inden for et område, så er man indenfor et andet ? så alt i alt har alle \"lige\" mængder af intelligens ?

eller er jeg helt ude at flyve her ?.......
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
28. februar 2001 - 18:05 #464
Det kan sQ godt være du har ret i, men \"brock\"-maven har sQ en meget underlig intelligens!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
05. marts 2001 - 14:09 #465
hop i søen...
Avatar billede ultik Nybegynder
05. marts 2001 - 23:36 #466
smukt sagt :)
Avatar billede brock Nybegynder
05. maj 2001 - 16:55 #467
Kære Cyberlalle.

Det er lang tid siden, at vi har hørt fra dig. Går det godt?? Vi er jo efterhånden en del på eksperten, som har bidraget til at få dig på \"ret køl\", så det ville da være rart, hvis du gav lyd fra dig. Du kunne jo eventuelt fortælle om, hvordan det går med terapien.

mvh
Din altid hengivne ven
Brock
Avatar billede feeman Nybegynder
01. august 2001 - 11:24 #468
Ham der cyberpalle - han er sq da ik\' for kvik - den vilde griner.

Cyberpalle i terapi - Yeahh *LOL*

Avatar billede brock Nybegynder
28. december 2001 - 13:56 #469
Kære Cyberlalle.

Godt nytår - Håber alt står vel til og du er kommer godt ud over puberten. At du er blevet et voksent ansvarligt individ, som har fået klinket de fleste af de følelsemæssige skår sammen og nu begyndt at kunne kommunikere med mennesker. Måske har du ligefrem fået fyr på. Vi håber alle det bedste for dig.

Med venlig hilsen

Brock
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
28. december 2001 - 13:58 #470
Cyberlalle -> fået nogle nye pirat kopier til The Party i år?
Avatar billede ultik Nybegynder
28. december 2001 - 14:37 #471
rolig nu, det er jo først lige begyndt ;)) lad dog barnet få lidt tid :) jeg er også sikker på at hvis han får fat i noget i år, så får han nok brug for sin Microsoft-far til at slippe derfra med det.... Jeg kunne sagtens forestille mig at BSA har fyldt halvdelen af hver sal med hæmlige agenter!...
Avatar billede theportal Nybegynder
29. december 2001 - 11:28 #472
la la la! Dette topic er nok det fedeste EVER på eksperten! Det har satme kørt i flere år!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
30. december 2001 - 00:06 #473
\"Måske har du ligefrem fået fyr på.\". haha brock, det kan godt være cyberPalle synes din humor er underlig men jeg synes satme den er sjov :) undere mig at han ikke har været her længe, kan hans hotmail account være blevet lukket??
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. marts 2002 - 21:44 #474
...

er windows 2000 kommet ud??

...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
04. marts 2002 - 21:48 #475
windows 2000, arh det må sq da være en historie der er blevet dig bundet på ærmet, vi har jo lige fået 95´eren.......
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. marts 2002 - 21:50 #476
ej - seriøst, cyberlalle, dér! forsvar dog dig selv inden du bliver helt til grin..

heh..
hah..
Ha.
HA.
HA!
HIHA!
MUHAAHAHAHAAAaaa...
Avatar billede theportal Nybegynder
04. marts 2002 - 21:55 #477
Nu har han prøvet i 2 år! Men den går ikke, han vil altid være til grin!
Avatar billede kimallan Nybegynder
04. marts 2002 - 22:11 #478
Cyperlalle er sq den fedeste person på Eksperten.dk!!!!!!

HA HA HA HA.. Det er sq altid godt med et billigt grin..!!
Avatar billede bernhof Nybegynder
04. marts 2002 - 23:24 #479
Vedr. billige grin! :)

http://exp.dk/spm/180922
Avatar billede dribble Nybegynder
06. marts 2002 - 15:49 #480
LOL

har aldrig grinet så meget
Avatar billede echsphilee Nybegynder
28. marts 2002 - 08:21 #481
en time og et kvarter...hvad kan man nå på den tid? jo, nu har jeg det, man kan bevæge sig fra de famøse ord "Windows 2000 final" til min kommentar her. og så er det jo at man må spørge sig selv: "var det det værd? er man blevet klogere? har man fået ændret noget i sit syn på omverdenen?" næ, det tror jeg nu ikke, men man er da blevet underholdt. det eneste, som det her viser er vel, at alt for mange mennesker har alt for meget tid...incl. mig selv :-)

God påske
Avatar billede theportal Nybegynder
28. marts 2002 - 12:56 #482
lalle...du er en nar!
Avatar billede nexus-6 Nybegynder
31. maj 2002 - 00:07 #483
Aldrig har jeg læst en dabat så fangende som denne her. Måtte samle mig selv op fra gulvet flere gange af bare latter. Til det vil jeg gerne give lalle-drengen en hånd. Det var næsten med tåre i øjne da jeg nåede til enden. Men vi kan jo alle håbe på at det ikke er definitivt slut på "Lalle" tråden.
Som en bedre Jedi nok fra starten havde sagt til lalle-drengen: "I sense much fear in you".
mvh.
ps. måske er dette en ny "Never ending story" hvem ved ?
Avatar billede nexus-6 Nybegynder
31. maj 2002 - 00:08 #484
debat even.
Avatar billede theportal Nybegynder
31. maj 2002 - 00:18 #485
lalle...du er en nar!
Avatar billede bernhof Nybegynder
31. maj 2002 - 02:21 #486
uhuu.. keep posting! :)
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2002 - 02:23 #487
Det her spørgsmål har kørt i 2 år?
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. maj 2002 - 02:30 #488
klap nu hesten  der har været pauser på 3-4 måneder imellem svarende
Avatar billede nexus-6 Nybegynder
31. maj 2002 - 12:06 #489
Tja, men den lever stadig :)
Vi mangler bare, at lalle kommer ind igen.
Han er nemlig ekspert til at puste til ilden.
Kom nu lalle... vi er mange der står og hæpper på sidelinien.
Avatar billede vdsl Nybegynder
03. juni 2002 - 22:08 #490
Skal ellers lige love for at der er mange kommantare, ikke sjovt for modemejere at hente alt dette ;-)
Avatar billede m3rcy Nybegynder
23. juli 2002 - 00:29 #491
lol en nar mand - og du er hoved arrangøren bag det berømte FE Fatal Error LAN , ffs, get a grib and grow up nar, du er jo 40 % dummere end en pose mel fra netto. En ting er helt sikkert, træk 10 mand fra dit LAN, nemlig MYM crew, aldrig om jeg ville sætte mine ben et sted hvor jeg skulle støtte en blødning som dig, enjoy your life "Of Brian".
Avatar billede theportal Nybegynder
25. juli 2002 - 11:20 #492
Hehee

lalle...du er en nar!
Avatar billede bernhof Nybegynder
25. juli 2002 - 16:34 #493
Vildt .. Still going strong!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
29. december 2002 - 12:37 #494
Cyberlalle -> fået nogle nye pirat kopier til The Party i år?
Avatar billede theportal Nybegynder
30. december 2002 - 10:51 #495
hahahaha, lalle :D

du er en nar :D
Avatar billede bernhof Nybegynder
31. december 2002 - 00:20 #496
heh, kult!
Avatar billede brock Nybegynder
07. januar 2003 - 14:16 #497
Tillykke Cyberlalle med 3 års dagen på dit spørgsmål "Windows 2000 Final !"

Som du spurgte selv dengang: Nogen kommentarer..?

Endnu en gang tillykke med dit vidnebeskyttelsesprogram og din dertil knyttede nye identitet som nyfødt orangutang. Det må have været svært at finde en blind orangutang med moderinstinkter og foruden lugtesans. Men heldet fulgte dig jo. Og det glæder os alle.

Med venlig hilsen

Brock
Avatar billede martin7 Nybegynder
04. marts 2003 - 21:16 #498
så fik jeg endelig læst det. det gjorde stort indtryk

Et stort forsinket tillykke til cyberlalla med 3 års dagen

og et af de store højdepunkter "jeg har låst lovgivningen omkring pirat software"

keep on going
Avatar billede bernhof Nybegynder
08. februar 2004 - 15:37 #499
Spørsgmålet har nu 4 år og en måned på bagen.

Tillykke til lalle!
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2004 - 19:02 #500
Jeg gratulerer.
Avatar billede theportal Nybegynder
09. februar 2004 - 14:13 #501
Qoute:

Ja jeg ved ikke hvor i har fået det fra men jeg bor IKKE på als men i Aars der ligger i Nordjylland... min far flyver til Microsoft og arbejder for det meste hjemme med sin blærbare computer og sat modem... men tro hvad i vil og fuck alle !
Avatar billede lvmadsen Nybegynder
15. februar 2004 - 09:06 #502
Jeg synes sgu ærlig talt det er skræmmende, det her.
Avatar billede free_help Nybegynder
22. februar 2004 - 18:27 #503
Synes loge jeg ville være en del af det længste spm på eksperten...
Avatar billede ostereje Nybegynder
13. august 2004 - 13:21 #504
sker der :D
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2004 - 17:06 #505
_*LOL*_!!!!
:-)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. august 2004 - 17:21 #506
rimelig ufedt af free_help, ostereje og gartzen at være skyld i at en masse mennesker spilder deres tid med at loade dette spm, blot for at se en kommentar som "LOL"