Avatar billede JeanettRR Nybegynder
09. juni 2011 - 18:33 Der er 5 kommentarer

Fejlkode: 800488fe

Kan ikke logge ind på min messenger og fik denne forklaring:

Din konto er blokeret
Hvorfor vises disse oplysninger?
Nogen kan have brugt din konto til at udsende en masse uønskede meddelelser (eller gjort noget andet, der overtræder Vilkår for brug af Windows Live).
Vi vil hjælpe dig med at få din konto tilbage.
Hvad skal du gøre?
Vi fører dig gennem nogle få trin, hvor du skal bekræfte, at du er ejer af kontoen. Derefter skal du ændre din adgangskode, i tilfælde af at andre har haft adgang til din konto. Det tager kun få minutter. Derefter er blokeringen ophævet, og du er i gang igen.
Vi har ryddet dine kontoindstillinger
Ofte kommer kunder her, fordi andre har haft adgang til din konto og bruger den uden din viden til at sende spam. For at beskytte dig og dine kontaktpersoner har vi fjernet eventuelle automatiske Hotmail-svar og sammenkædede konti, du har haft.

Måden jeg skal bekræfte den på, er at der bliver sendt en kode. En kode til en E-mail, som jeg ikke ved hvis er, og som jeg ikke kan få fat i koden til på nogen måde. Hvad kan jeg gøre?

Der er nemlig e-mails inde på den messenger, som indeholder koder til kontoer, koder som jeg ikke har andre steder, så det går mig virkelig på, da jeg nu ikke kan logge ind på forskellige kontoer.

Håber nogen kan komme med en løsning. Har selv prøvet en masse, kigget inde på msn's sider hvor der står nogle spørgsmål, som er til hjælp, men ingen af dem passer til denne situation.
Avatar billede pstidsen Novice
09. juni 2011 - 19:24 #1
http://windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=98273f47-0c53-440e-8a20-059570831f74 er vel ikke ny viden for dig??

Prøv at sende en mail - eller på anden måde kontakte - Windows Live og fortæl dem det som det er. Så må du bare håbe at du lyder troværdig!
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
09. juni 2011 - 22:22 #2
Har prøvet at skrive til dem nu. Ja vi må så!
Avatar billede hejhej Nybegynder
10. juni 2011 - 17:21 #3
Hej.
Jeg sidder lidt i samme problem. Jeg kan ikke få åbnet min konto igen. Hvordan kontaktede du Windows Live? Er det inde på hjemmesiden eller kan man skrive til en mail og få hjælp?

vh. Karolina
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juni 2011 - 18:11 #4
Klikkede på linket som pstidsen har skrevet ovenover. Og når du åbner siden er der et sted hvor der står "stil et spørgsmål", det er ret tydeligt at se. Så følger du bare vejledningen derinde. Jeg har fået svar i dag og har fået nogle ting jeg skulle gøre, så man får et svar tilbage ;)
Avatar billede dig Nybegynder
10. juni 2012 - 14:10 #5
jeg spøger hvordan man får løst fej 800488fe
jeg spøger om man kan lave en ny kode til sin mail