Avatar billede fredsgaard Nybegynder
08. juni 2011 - 19:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af TV

Hejsa.

Jeg håber meget på der findes nogle eksperter herinde som har noget faglig viden omkring TV - Jeg står og skal have mig et nyt og syntes det er lidt af en jungle at finde rundt i :)

Budget: 4000.-
Størrelse: underordnet
Skal bruges til: Se fjernsyn på :D lidt film kort sagt ganske alm. husbehov.

Hvor får jeg mest for pengene her tænker jeg ikke udelukkende på størrelse, men på kvalitet :)

Jeg vil hellere se på et 32"/37" i god kvalitet end et 42"----> i en ringe kvalitet.

Jeg har ikke brug for svar fra folk som finder et eller andet fikst og hurtigt, men fra folk som har noget viden indenfor området.

På forhånd tak.
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
08. juni 2011 - 19:58 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
08. juni 2011 - 21:19 #2
Jeg er ikke ekspert, men har selv Sony og er rigtig godt tilfreds.  (Dog ikke samme model som du linker til, men jeg er sikker på det er et godt valg)
08. juni 2011 - 21:24 #3
www.flatpanels.dk/ - [TV Skærme] ...
Avatar billede Ande3465 Nybegynder
09. juni 2011 - 09:06 #4
Bare købt en samsung, så er du sikret, samsung er hvis jeg husker rigtigt også de første der begyndte at lave den slags fladskærme vi har idag

udover det er kvaliteten på dem virkelig god, og med en budget på 4000 er du sikker på ikke at få det værste der kan købes :)sørg for at den er full hd! :)
Avatar billede fredsgaard Nybegynder
19. juli 2011 - 22:52 #5
Jeg købte mig et Panasonic :o)