Avatar billede tommer Nybegynder
07. juni 2011 - 16:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problem med dynamisk CollapsiblePanelExtender

Jeg har en side hvor jeg genererer en række CollapsiblePanelExtender dynamisk. alt virker fint men mit problem er at jeg prøver at lave en dropdown som skal fyre en handling ved selectedindexchanged... men der sker ikke en dyt når jeg vælger noget, og jeg har ingen ide til hvorfor....

for (int i = 0; i < dt.Rows.Count; i++)
{
    Panel panelHead = new Panel();
    panelHead.ID = "pH"+i;

    Label lblHead = new Label();
    lblHead.ID = "lblHeader"+i;
    panelHead.Controls.Add(lblHead);

    Panel panelBody = new Panel();
    panelBody.ID = "pB"+i;

    DropDownList ddl = new DropDownList();
    for (int j = 1; j <= int.Parse(ddlNumberInDefault.SelectedValue); j++)
    {
        ddl.Items.Add(new ListItem("P"+j, j.ToString()));
    }
    ddl.ID = "ddl"+i;
    ddl.SelectedIndexChanged += new EventHandler(ddl_SelectedIndexChanged);
    ddl.AutoPostBack = true;
    panelBody.Controls.Add(ddl);

    CollapsiblePanelExtender cpe = new CollapsiblePanelExtender();
    cpe.ID = "PanelExtender" + i;
    cpe.TargetControlID = panelBody.ID;
    cpe.ExpandControlID = panelHead.ID;
    cpe.CollapseControlID = panelHead.ID;
    cpe.ScrollContents = false;
    cpe.Collapsed = true;
    cpe.ExpandDirection = CollapsiblePanelExpandDirection.Vertical;
    cpe.TextLabelID = lblHead.ID;
    cpe.CollapsedText = "" + dt.Rows[i]["categoryname"];
    cpe.ExpandedText = "" + dt.Rows[i]["categoryname"];

    this.UpdatePanel1.ContentTemplateContainer.Controls.Add(panelHead);
    this.UpdatePanel1.ContentTemplateContainer.Controls.Add(panelBody);
    this.UpdatePanel1.ContentTemplateContainer.Controls.Add(cpe);
}

protected void ddl_SelectedIndexChanged(object sender, EventArgs e)
    {
      gør noget her...
    }
Avatar billede Syska Mester
07. juni 2011 - 17:13 #1
Hvor kalder du overstående kode ?
Avatar billede tommer Nybegynder
07. juni 2011 - 17:16 #2
protected void btnNext_Click(object sender, EventArgs e)
    {
        pnlSettings.Visible = false;
        pnlChoose.Visible = true;

her.... LoadContentList(int.Parse(ddlNumberInDefault.SelectedValue));
    }
Avatar billede Syska Mester
07. juni 2011 - 17:26 #3
Når du siger der intet sker. Betyder det så at din client ( browser ) ikke laver et postback ?
Avatar billede Syska Mester
07. juni 2011 - 17:27 #4
Jeg ville starte med at sætte nogen break points, og finde ud af om din ddl har en event handler tilknyttet.
Avatar billede tommer Nybegynder
05. oktober 2011 - 22:58 #5
send bare svar her også buzzzz, så vi kan få lukket. jeg kan desværre ikke huske hvordan jeg fik det løst, sorry.
Avatar billede Syska Mester
05. oktober 2011 - 23:04 #6
svar