Avatar billede Fistermand Novice
06. juni 2011 - 22:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

På nettet via TDC Homebox

Jeg har TDC bredbånd. Har HomeBox og trådløs netværk. Stationær pc og  bærbar pc.
Det nyopståede problem:
Når jeg vil på nettet (via Firefox eller IE) via den stationære er der første gang ingen problemer.
Anden gang står den blot og melder "forbinder". Outlook på samme måde.
Netværkskort melder om at være opdateret. Realtek PCIe GBE Family Controller.
På den bærbare ingen problemer.
Win7 Ultima 64 bit.
Hvad kan være løsninger?
06. juni 2011 - 22:56 #1
... er det sket 'pludseligt' ?

Tips: Gå ind på TDC HomeBox routeren ved http://192.168.1.1/ (Jeg sidder også og 'leger' med den...)

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23709
Avatar billede Fistermand Novice
07. juni 2011 - 14:09 #2
Jeg endnu ikke løst problemet.
Det skete forleden pludselig - uden for mig - påviselig grund.
Jeg har været inde på Homebox, men indstillingerne er lidt sort snak for mig - desværre.
07. juni 2011 - 14:49 #3
Du har vel 'koldstartet' boxen ?

Power OFF - vent >5 min - Power ON ...
Avatar billede Fistermand Novice
07. juni 2011 - 22:54 #4
Tak for forslag.
Problemet er nu løst.
Det var antivirus program som skulle geninstalleres.
Det fungerer alt okay.
08. juni 2011 - 08:16 #5
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] for at lukke pænt...
Avatar billede Fistermand Novice
08. juni 2011 - 09:02 #6
okay.
Undskyld. Det er vist kun anden gang jeg har er indlæg her, men nu kender jeg systemet.