Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 20:22 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Forslag til coadmin lukkede spørgsmål.

Hvis et spørgsmål er ulovligt, kan det så ikke gøres sådan at udlovede point automatisk tilbageføres til spørger?
F.eks. hvis en (co)admin lukker spørgsmålet, så besvarer spørger pr. automatik eget spørgsmål og dette accepteres.
Avatar billede jaboy Nybegynder
06. juni 2011 - 20:32 #1
... Er nød til at spørger

Hvordan kan et spørgsmål blive ulovligt ?!
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2011 - 20:32 #2
og, at man samtidig retter, så man på Computerworld/PC world får vist sit rigtige navn (det er et krav for at man kan kommentere), og så bevare brugernavn på eksperten.
PT er det bygget, så Computerworld viser brugernavn selvom de kræver det rigtige navn i indlæg.
Man kan bare oprette to konti, og det er jo DUMT - når nu brugerdata ligger i en og samme database (tro mig - det gør det).
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2011 - 20:33 #3
det er fx ulovligt at spørge om hjælp til at bryde koder
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 20:40 #4
#1 hvis ikke man følger reglerne :D
Avatar billede wanze Nybegynder
06. juni 2011 - 20:42 #5
Imponerende at du har -10 point ude!
06. juni 2011 - 21:07 #6
Er vist 'inspireret' af www.eksperten.dk/spm/940439 ...
Avatar billede chalde Seniormester
06. juni 2011 - 21:33 #7
Ulovligt er vel så meget sagt. Det er vel primært spørgsmål der er i strid med regelsættet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 22:15 #8
#5 så længe jeg har åbne spørgsmål ser det ok ud.
Lukker jeg dem har jeg -240...

#6 Præcis :)

#7 same shit ;)
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2011 - 22:18 #9
#7: hacking er ULOVLIGT ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2011 - 22:23 #10
Hvis noget er i strid med et regelsæt, er det ulovligt :)
Avatar billede chalde Seniormester
06. juni 2011 - 22:25 #11
#9 Nej ikke nødvendigvis. Men hacking af noget du ikke har lov til at hacke er ulovligt.
#8+10 Stor forskel på hvad der er ulovligt (lovgivning) og hvad der er i strid med et regelsæt på et forum :)
Avatar billede pstidsen Novice
06. juni 2011 - 22:35 #12
out of topic! :O tilbage til sagen.. *S*
Avatar billede repox Seniormester
07. juni 2011 - 09:25 #13
Jeg ville egentlig mene at det var implicit at man fik pointene tilbage for et spørgsmål lukket af en coadmin - ellers vil konceptet kunne helt underminere vores selvtægt hvad angår påpegelse af brugere som ikke vender tilbage til deres spørgsmål :P

Jeg tror det er en ting der er overset, for det giver ikke mening at man kan have 'point ude' for et spørgsmål som du alligevel ikke kan få svar på.

off-topic: kan et spørgsmål ikke være ulovligt (altså, i strid med lovgivningen) hvis det opfordrer til kriminalitet? :)
Avatar billede chalde Seniormester
07. juni 2011 - 09:37 #14
#13 Det kan det naturligvis godt, men at et spørgsmål er i strid med regelsættet betyder ikke nødvendigvis at det er i strid med lovgivningen.
Avatar billede repox Seniormester
07. juni 2011 - 09:50 #15
#14
Der er jeg ganske enig - min off-topic kommentar var vist også bare lidt flamebait ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2011 - 10:23 #16
#11 whatever... detaljer - især når du undmærket ved hvad der menes...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2011 - 07:53 #17
.