Avatar billede torben lind Forsker
06. juni 2011 - 07:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgangs kode til trådløst internet.

Hej allesammen.
Opsætningen blev lavet på min stationærer comp. og virker fint,da jeg var færdig fik jeg også fin forbindelse til min laptop FUJITSU-SIEMENS og alting var fint,indtil jeg kom i tanke om at jeg skulle sirkrer mit netværk,med password,jeg lavede så et password i opsætningen på min router(TP-LINK TL-WR543G),men efter det,kan jeg ikke komme i kontakt med mit netværk på den bærbare,den finder fint netværket,men skriver at der er password på dette netværk,men giver mig ikke nogle mulighed for at skrive det nye password jeg har lavet.Er der nogle der har en løsning på dette problem.
Styresystem WIN VISTA.
Med venlig hilsen
torben lind
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2011 - 07:57 #1
kontrolpanel/netværk og delingscenter
i menu til venstre vælger du 'administrer trådløse forbindelser'
hjøreklik på dit netværk, og vælg egenskaber - fanebladet 'sikkerhed'
der kan du skrive adgangskode (bare sæt hak i vis tegn - det gør det lettere)
Avatar billede torben lind Forsker
06. juni 2011 - 08:35 #2
Hej claes57.
Det var lige hvad der skulle til,smid et svar og jeg vil give dig point iaften,jeg er på vej ud af døren nu.
Mange tak for hjælpen
torben lind
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2011 - 08:48 #3
ok