Avatar billede thomas44 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:53 Der er 14 kommentarer

Gamer bærbar

Hej jeg hedder Thomas jeg er lige blevet konfirmeret. jeg vil gerne have en bærbar til at trække call of duty black ops. Jeg vil også gerne have den kan trække andre af de nye spil. den skal helst have min. 8 GB. ram. jeg ved ikke så meget om grafikkort så håber i kan hjælpe mig. budget 7000-15000 kr.

tak for hjælpen på forhånd.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:56 #1
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3974

MSI GT683R *burde* kunne klare opgaven, GTX 560M og Intel Core i7 Quad Core 2,9Ghz (2630QM) burde kunne klare COD:BO.
Avatar billede thomas44 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:59 #2
mange tak den ser god ud. er det en du har eller hvad :D
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 22:00 #3
#2 Nej du, til dedikeret gaming der er der ingen vej uden om en stationær for mit vedkomne ;)
Avatar billede thomas44 Nybegynder
05. juni 2011 - 22:04 #4
ok men tak jeg bliver nød til at have en bærbar på grund af skole :(
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 23:00 #5
#4 Hmm. Kan du ikke lave et kompromi, og så købe en studie/skole bærbar til skole, og så en 'rigtig' gaming stationær til derhjemme?

Hvis du f.eks køber en Lenovo bærbar til 3000 kr,- og bruger den til skole, så har du 12.000 kr,- tilbage (såfremt at dit budget er på 15.000 kr,-) og for 12.000 kr,- der kan du altså få sindsygt meget gaming stationær for de penge.
Avatar billede thomas44 Nybegynder
06. juni 2011 - 11:21 #6
jo kender du nogle gode sider:D
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
06. juni 2011 - 21:43 #7
Avatar billede Laxsman Nybegynder
07. juni 2011 - 15:42 #8
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=700800020&gruppe=PCnotevision

Kig på den, den er velegnet til spil. Den har en kraftig processer,et kraftigt grafikkort. Det er helt klart en af de bedste gamer bærbare du kan få til prisen lige for tiden.
Har kun hørt gode ting om MM-vision (:

Har ogs' selv tænkt mig at købe denne her meget snart. (:

Men Alienware skulle nu ogs' være meget godt, men de er ogs' en smule dyrere.
Avatar billede 72eren Nybegynder
08. juni 2011 - 19:34 #9
Har lige købt denne til konen :

http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=545993&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=ASUSTeKCOMPUTER&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

og den må siges at kunne køre nærmest alt.

Jeg vil lige benytte chancen til at advare mod xnb.dk da det bestemt ikke er et firma man bør handle hos, selvom det virker som om det er ok bærbare de har.
Avatar billede boxe Nybegynder
14. august 2011 - 18:24 #10
Ved godt det er en gammel tråd, men:

72eren >> Hvorfor ikke handle hos xnb? Overvejer nemlig at købe en derfra.. Det er samme bærbare som de har hos MMvision og de har da et godt ry... xnb er bare et par 1000kr billigere...
Avatar billede 72eren Nybegynder
14. august 2011 - 19:40 #11
De er simpelthen en bunke svindlere.
Jeg fandt ud af at de ville have at man anerkendte at hollandsk lov var gældende, hvilket jeg protesterede imod (jeg ville oprindeligt selv købe computer derinde). Det ville de ikke svare på, og jeg lagde så en dårlig anmeldelse på trustpilot. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for jeg fik de første 10 mails fra dem, om at det var for dårligt at jeg anmeldte dem dårligt, men samtidigt skrev de at de egentligt ikke måtte have firma-domicil, men havde det alligevel, og ikke have firmatelefonnummer men havde det alligevel (fordi de ikke har et CVR nummer da de er hollandske).
Enden på det blev at deres chef truede med retssag og krav om erstatning for manglende salg hvis jeg ikke trak min anmeldelse tilbage, hvilket jeg selvfølgelig nægtede.
Firmaet er MEGET ubehageligt hvis de er uenige med dig, og siden det er et hollandsk firma er jeg i tvivl om hvor mange rettigheder man har hvis computeren går i stykker.
Avatar billede boxe Nybegynder
14. august 2011 - 21:07 #12
Ja jeg har læst din anmeldelse... Det lyder ikke så godt.. Men nu er du jo den eneste der har lagt en dårlig anmeldelse... Alle andre har kun lagt gode...

Det som undrer mig er at når man søger på deres hjemmeside og finder deres adresse, så ligger den da i nordsjælland.. Så måske er de blevet danske nu?
Avatar billede 72eren Nybegynder
14. august 2011 - 21:39 #13
Jaeh, hvis de andre anmeldelser er korrekte. Det er lidt pudsigt at den ene der roser dem til skyerne laver en anden anmeldelse en måned senere, der kritiserer et firma hvor han nu har ventet i 3 uger på en 20.000 kroners bærbar.
Og en anden anmeldelse bliver slettet og skrevet igen for at rykke den dårlige anmeldelse ned :)
Jeg tvivler på at ret mange af anmeldelserne er sande, for at være helt ærlig. Og prøv at søge på deres adresse og telefon-nummer, så finder du A2 brandsikring :)
XNB er, i mine øjne, et fuskerfirma i en klasse for sig, og et firma hvor chefen ikke kan klare dårlige anmeldelser men truer med retssag på trods af at han nok godt ved at man ikke kan retsforfølge en subjektiv anmeldelse, men han prøver alligevel for at skræmme.
Det sjove er, da jeg skrev til ham at han skulle kontakte min advokat hvis han insisterede på at anlægge sag, så stoppede han kontakten, men anmeldte mig istedet for falsk anmeldelse på Trustpilot :) Nu kunne jeg så dokumentere alt de havde sagt, så min anmeldelse blev ikke slettet, men det er ikke særlig god firma-moral i mine øjne.
Avatar billede boxe Nybegynder
15. august 2011 - 06:22 #14
Hehe..  Ok.. Jeg tror bare jeg betaler de 1000kr ekstra og køber PCen hos MM vision i stedet :-)