Avatar billede nikolaj1234 Nybegynder
05. juni 2011 - 17:06 Der er 4 kommentarer

Min pc lagger og jeg ryger af nette heletiden

Hej lige siden jeg fik mim pc har den lagget i mange af mine spil. Når min pc lagger ryger jeg for det meste af nettet bag efter.

Min pc er Windows Vista med mange ram og et okay godt grafikkort.
Avatar billede KHHP Juniormester
05. juni 2011 - 17:44 #1
Kan du være lidt præcis med din PC
Præcis hvor meget RAM, hvilket grafikkort, hvilken processor. Har du installeret Service Pack 2 til Vista. Kører du Windows Vista 32-bit elle 64-bit. Nu hvor du har placeret dit spørgsmål under routere/switches, ville det være en god idé også at oplyse hvilken router du har.
Eftersom du er ny her på siden, er det jo ikke en selvfølge at man skal kende til alt hvad vi gerne vil vide for at hjælpe dig. Vi spørger gerne ind til de ting vi gerne vil vide.
Avatar billede hallubaloo Nybegynder
05. juni 2011 - 18:16 #2
Du skriver det er en computer du lige har fået.. Mange producenter ligger en masse software i computerne, som kan trække meget ned. Acer er meget slemme til det. Er det tilfældet hos dig, så ville jeg starte med at formatere, og i den anledning måske også installere Windows 7 istedet, så får du meget mere ud af din computers ydelse.
Avatar billede nikolaj1234 Nybegynder
05. juni 2011 - 18:46 #3
jeg har 500gb og et grafikkort jeg ikke ved hvad er og jeg har installeret Service Pack 2 til Vista
Jeg har en router som er fra yousee.
min vista er 32-bit eller 64-bit ved jeg ikke
05. juni 2011 - 18:58 #4
Velkommen til E. ...

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.

Mht.: Vista - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."