Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 01:03 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Slette beskeder permanent.

Hejsa,

Når jeg kigger i min inbox har jeg kun mulighed for at arkivere mine beskeder, men jeg har ikke mulighed for at slette dem permanent. Hvordan kan dette løses?
Avatar billede wanze Nybegynder
05. juni 2011 - 01:09 #1
Jeg tror ikke det kan løses. Hvorfor Eksperten ikke synes vi skal have lov til at slette vores beskeder er dog lidt mystisk. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2011 - 08:58 #2
Enig med wanze. De har jo ikke noget betydning for brugen af Eksperten som sådan, og det er jo mere private ting der måske bliver skrevet over intern mail. Men vil man have fuld diskretion så vil man jo nok gøre det over almindelig mail i stedet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 11:43 #3
Tjaa, mine beskeder er blot gemt i et arkiv. Da de ikke længere har relevans, så ligger de vel bare og fylder, går jeg ud fra. Hvilket jeg ikke helt kan se meningen med.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 12:44 #4
Kan ikke se problemet, da beskederne ikke ligger fylder på din egen pc.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. juni 2011 - 17:57 #5
Nej men de optager måske unødig plads på serverne som kunne bruges på noget andet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 18:29 #6
#5 Nemlig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 19:36 #7
Det er nok snarere selve spørgsmålene der er et større problem mht. unødig plads, da der tit skal skrives frem og tilbage fra opretter/hjælper for at præcisere problemets omfang.
Ved selvfølgelig ikke hvor mange beskeder kontra indlæg i laver, men i mit tilfælde er det nok i str. ordnen 1:200 - derfor kan jeg ikke se det store problem.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 19:44 #8
#7 Jeg har nu en del liggende som jeg meget gerne vil have slettet, dels fordi at ikke er relevante længere og dels fordi at de bare ligger og fylder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 19:53 #9
Flyt de ikke relevante til arkiv, så ser du dem ikke med mindre du aktivt vælger arkiv.
Sådan gør jeg, og det fungerer fint.
Har kun beskeder der stadig er aktuelle liggende i postkassen.
Avatar billede wanze Nybegynder
05. juni 2011 - 20:01 #10
At være bekymret for, hvad beskederne fylder er absurd. Tekst fylder nærmest intet.

220661: Du siger, at pladsen kunne bruges til noget bedre - hvad skulle det være? Harddiskplads koster ingenting i dag, og jeg nægter at tro på, at Eksperten er i pladsmangel. :)

At man stadig burde kunne slette sine beskeder her på Eksperten er jeg dog enig i, men det er absolut ikke pga. pladsmangel eller noget i den retning, men bare fordi jeg ikke nødvendigvis synes at alle mine personlige eskapader skal være lagret her til evig tid. :)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:05 #11
Om hvorvidt samtlige brugeres beskeder her på Eksperten ligger og fylder eller ej, er der vel i sagens natur kun én person der kan svare på, og det er administratoren, men under alle omstændigheder, så er jeg enig med #10.

Det ville være rart at få slettet mine beskeder da jeg helst ikke vil opbevare dem længere ligesom at jeg heller ikke kan se formålet med at opbevare dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 21:20 #12
Regler :)

Det er jo ikke tilladt at bryde reglerne i forum, så hvis i tror det er sikkert at sende ulovlige links, cd keys m.m. som en besked - ja så tror jeg godt i kan tro om igen.
Ikke at jeg tror Admin kigger alle beskeder, men jeg tror muligheden er der. Derfor skal beskeder ikke kunne slettes.
(Og nej jeg beskylder ikke nogen for at bryde div. regler :))
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:22 #13
#12 Hvad så med os, som der ikke sender ulovelige links, cd-keys,m.m. over privat besked?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juni 2011 - 21:33 #14
Ja hvad med jer?
Skal muligheden for at anmelde dig så heller ikke være der i forum når det er dine indlæg?

Kan ikke helt se hvor du vil hen.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. juni 2011 - 21:45 #15
#14 Det jeg mener er, at jeg er uenig i argumentet med at man ikke skal have lov til at slette fredelige og harmløse privatbeskeder, blot fordi at nogle andre render rundt og deler links,cdkeys,m.m.

Så længe at det er helt lovlige privat beskeder som man gerne vil slette, så kan jeg ikke se hvorfor muligheden ikke skulle være tilstede?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. juni 2011 - 01:52 #16
Lukket.