Avatar billede ngr Praktikant
03. juni 2011 - 23:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

To udbydere samtidig trådløst

Jeg har Telenor med trådløst modem til min bærbare.
Har idag fået trådløst modem fra Stofanet, men Telenor kører indtil videre.
Kan jeg nu godt koble mig trådløst på Stofa uden at det går ud over den trådløse til Telenor`?
Avatar billede sifuentes Nybegynder
04. juni 2011 - 00:18 #1
Off topic

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede ngr Praktikant
04. juni 2011 - 00:27 #2
Hvis du ikke kan læse indenad, så synes jeg du skal undlade at kommentere.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. juni 2011 - 05:09 #3
Du kan kun have én udbyder pr linie. Har du det ene via telefonstikket og det andet via fiber, antenne eller lignende, kan du godt have begge.
Avatar billede ngr Praktikant
04. juni 2011 - 10:11 #4
Da jeg havde installeret Telenor,kunne jeg ikke hente mail.
Kan det være fordi den forsøgte at hente mail'en via Stofa i stedet for den oprindelige Telenor?
Og hvordan bestemmer jeg, hvilken af dem, jeg bruger?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
04. juni 2011 - 18:26 #5
Hente mail burde du kunne på begge - det er afsendelse, der er det væsentlige. Her skal du opsætte den korrekte SMTP server i dit mailprogram. (Er du på telenor skal du bruge telenors smtp og omvendt)
Avatar billede ngr Praktikant
04. juni 2011 - 21:11 #6
Men det handler jo om, at jeg er på begge
Avatar billede Andyboy Nybegynder
05. juni 2011 - 23:09 #7
Du må være lidt mere specifik :)
Avatar billede ngr Praktikant
05. juni 2011 - 23:14 #8
Hvad vil du vide?
Avatar billede Andyboy Nybegynder
07. juni 2011 - 20:21 #9
Hvordan er du på begge samtidig? Uddyb din første forklaring så man forstår setuppet bedre. Hvordan har du installeret telenor? Hvordan har du installeret Stofa? Hvorfor vil du køre begge samtidig? Hvilke fejlmeddelelser får du?
Avatar billede ngr Praktikant
04. juli 2011 - 22:10 #10
aa