Avatar billede NielsErikP Mester
31. maj 2011 - 13:02 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Ved indlæg, fryser min cursor..!!

Hej..
Når jeg skriver et indlæg og eksemplevis har skrevet forkert, fryser cursoren i indlægs feltet, går simpelthen i stå, så jeg hverken kan rykke frem og tilbage eller skrive noget på tastaturet, så skal jeg trykke udenfor feltet og så vælge position i skreven tekst.
Nogen der har oplevet det samme her på Eksperten.dk eller har en løsning.
Har skiftet batterier, det hjalp ikke.

Håber der er en med lidt hjælp.

På forhånd tak..!!
31. maj 2011 - 16:53 #1
Sjovt nok oplever jeg også det de sidste par uger:
"Blinkende" cursor forsvinder og man skriver i 'blinde' - piletaster virker men man ved ikke hvor man er i teksten. Må så klikke med mussen en givent sted...

WIN7 / IE9

Andre ???
Avatar billede clb92 Nybegynder
31. maj 2011 - 16:58 #2
Havde problemer med det på mange forskellige hjemmesider i Firefox (3.6.?) for et godt stykke tid siden, men det virker som om det er holdt op efter opgraderingen til Firefox 4.
Avatar billede NielsErikP Mester
31. maj 2011 - 18:06 #3
Hej...
#1 : Ja lige nøjagtig på den måde, men mine piletaster virker heller ikke, kun at klikke udenfor skrivefeltet og så klikke det sted man vil ahve i teksten.

Kører Windows Vista Home preminum 64bit, men har lige taget mod opdateringen til IE9.
Er det mon IE9, for nu du siger det Karise_larry, så er det så vidt jeg husker først de sidste par dage det har været sådan, og det kan godt passe med opdateringen til IE9.
31. maj 2011 - 19:16 #4
... andre steder jeg er 'på' køres med IE7/8 (XP) - og der opleves ikke det nævnte!
Avatar billede NielsErikP Mester
31. maj 2011 - 19:23 #5
Hej..

Hvordan finder man lige ud af om det skyldes IE9, syntes jo heller ikke jeg oplever det andre steder på nettet også med den her IE9... Og skulle det så være IE9, hvordan og kan man så vende tilbage til IE8.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2011 - 20:00 #6
Firefox 4.0: ingen problemer.
IE9: samme problem som her.

Afinstaller IE9 er da vist bare det der skal gøres :)
02. juni 2011 - 21:40 #7
... Det er iøvrigt sket indenfor de sidste 3-4 uger; altså langt efter min start af IE9 ... så det må være 'et eller andet' på E. (eller en eller anden IE9 opdatering fra M$ ?) - som giver ballade ???
Avatar billede NielsErikP Mester
02. juni 2011 - 22:00 #8
Hej...

#6 :

Ja.. Okay. må lige se om det fortsætter... Men jeg ved som ved alle installeringer af opdateringer var der nogle der "Mislykkede", da IE9 blev installeret, kan det have noget at sige..  Her er dem den sprang over  :

--------------- Dato  : Fre 27 Maj- 2011  -----------

Opdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB972145)

Installationsdato: ‎15-‎01-‎2011 02:58

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Anbefalet

Installer denne opdatering for at løse et opgraderingsproblem med Windows Media Player og Indstil programadgang og computerstandarder. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://support.microsoft.com/kb/972145

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

----------------------------------------------------------------

Opdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB2345886)

Installationsdato: ‎15-‎01-‎2011 02:51

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Vigtig

Installer denne opdatering for at styrke legitimationsoplysninger til godkendelse i specifikke scenarier. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=202472

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

---------------------------------------------------------------

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB958623)

Installationsdato: ‎15-‎01-‎2011 02:48

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering. Denne opdatering leveres til dig og licenseres i henhold til Windows Vista-licensvilkårene.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=132148

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

---------------------------------------------------------------

Opdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB972145)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 13:33

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Anbefalet

Installer denne opdatering for at løse et opgraderingsproblem med Windows Media Player og Indstil programadgang og computerstandarder. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://support.microsoft.com/kb/972145

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

---------------------------------------------------------------

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB958623)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 13:30

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering. Denne opdatering leveres til dig og licenseres i henhold til Windows Vista-licensvilkårene.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=132148

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

-------------------------------------------------------------

Opdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB972145)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 05:32

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Anbefalet

Installer denne opdatering for at løse et opgraderingsproblem med Windows Media Player og Indstil programadgang og computerstandarder. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://support.microsoft.com/kb/972145

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

---------------------------------------------------------------

Sikkerhedsopdatering til Microsoft XML Core Services 4.0 Service Pack 2 til x64-baserede systemer (KB954430)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 04:22

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 652

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem i MSXML (Microsoft XML Core Services), der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere dit Windows-baserede system og få kontrol over det. Du kan beskytte computeren ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret denne opdatering, skal du muligvis genstarte computeren. Når du har installeret opdateringen, kan den ikke fjernes.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=128803

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

----------------------------------------------------------------

Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 3.5 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista og Windows Server 2008 til x64-baserede systemer (KB2418240)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 04:17

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 2

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en hacker at kompromittere det Windows-baserede system, der kører Microsoft .NET Framework, og få adgang til oplysninger. Du kan hjælpe med at beskytte din computer ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Når du har installeret elementet, skal du muligvis genstarte computeren.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=202420

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

---------------------------------------------------------------

Sikkerhedsopdatering til Windows Vista til x64-baserede systemer (KB958623)

Installationsdato: ‎14-‎01-‎2011 03:12

Installationsstatus: Mislykkedes

Fejldetaljer: Kode 80070490

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med beskytte systemet ved at installere denne opdatering. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering. Denne opdatering leveres til dig og licenseres i henhold til Windows Vista-licensvilkårene.

Flere oplysninger:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=132148

Hjælp og support:
http://support.microsoft.com

Avatar billede NielsErikP Mester
10. juni 2011 - 21:10 #9
Hej..

Kom frem Karise_Larry og john_stiegers og clb92.

Læg venligst et svar i tre, tak for hjælpen.
10. juni 2011 - 21:19 #10
Ping...

Men hvad endte det med ?
Avatar billede NielsErikP Mester
10. juni 2011 - 21:36 #11
Hej larry..
Jamen det endte sådan set ikke, jeg syntes stadig jeg har de problemér her på Eksperten, har spekuleret på om det kan være mange brugere på, på en gang. Syntes det er værst i weekenden.

Du akl nok få din del, men venter lige og ser om de to andre dukker op.

Take care..!!
10. juni 2011 - 21:44 #12
Selvfølgelig *S*

Det er stadig sådan hos mig i perioder...
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juni 2011 - 22:10 #13
Svar :)
Avatar billede NielsErikP Mester
10. juni 2011 - 22:26 #14
Hej..

Værs'go.. i to.