Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 19:10 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Klik på Password, Der hvor der ståpassword

Hej eksperten.dk

det er sådan at jeg gå på kts og jeg vil lige høre jer om i have nogle ideer til det her, det er sådan at jeg har fået hjælpe af min kts lærer , og det er sådan at ind på www.b2f.dk hvor jeg har lavet det der "log ind" oppe i toppen af siden når man klik på brugernavn så gå det væk, men hvordan laver jeg noget i samme still med password? hvordan gøre jeg det?

Håber du/i kan hjælp mig eller har i anden idee til begge to. :)
Avatar billede Counx Nybegynder
30. maj 2011 - 19:18 #1
Er det ikke bare at du har glemt at lave en standart tekst i din textbox?

Hvad er KTS om man må spørge (:
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 19:21 #2
Bruge google omkring kts

Øhm nej?
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. maj 2011 - 19:29 #3
KTS = Københavns Tekniske skole :)
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 19:37 #4
Ja :D men jeg søger nu mest efter det spørgsmål som jeg spørger om :)
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
30. maj 2011 - 19:46 #5
Tror du skal kontakte ejeren af domænet så de kan rette problemet. Det er dem der har styringen bag hjemmesiden og kan derfor finde fejl.
Avatar billede Counx Nybegynder
30. maj 2011 - 19:57 #6
Som jeg også skrev i første indlæg, du har garanteret glemt at lave en standart tekst i din textbox.
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 20:21 #7
#6kan du prøve at forklare mig det med kode så kan det være at jeg bedre forstår det?

#5 hvis de skal lave det for mig så skal de have penge for det.
Avatar billede Counx Nybegynder
30. maj 2011 - 20:22 #8
<input type="text" onfocus="inpFocus(this)" onblur="inpBlur(this)" value="Brugernavn">
Dette er Brugernavn boksen og password boksen skal også have en value, som bare er Password.
Password boksen ser nemlig kun således ud nu:
<input type="password" value="">

Men på KTS, hvad arbejder I med der i hjemmeside opbygning og er det web-integrator som du går på, så er der nemlig nogle nemmere måder at lave det på, hvis du har kendskab til ASP eller PHP?
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 20:23 #9
det er vel fordi at din browser husker passwordet?

prøv med:

<input type="password" onclick="this.value=''">
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 20:28 #10
#8 Det gøre jeg første når jeg kommer til Rts

#9 jeg prøve lige at kigge på det ellers må jeg lige spørger dig igen.
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 20:53 #11
når jeg skrive <input type="password" onclick="this.value=''"> skal jeg så lave en connect til min js fil ? eller hvad?
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 20:56 #12
sådan her koder min koder;

<input type="text" onfocus="inpFocus(this)" onblur="inpBlur(this)" value="Brugernavn"><input type="password" onclick="this.value=''"><input name="log ind" type="button" value="Log ind">
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 21:08 #13
jep
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 21:10 #14
<input type="password" onfocus="inpFocus(this)" onblur="inpBlur(this)">

skal jeg skrive eller hvad?
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 21:21 #15
nej hvor får du det fra?

som jeg skrev (og som du selv skrev):

<input type="password" onclick="this.value=''">
Avatar billede Counx Nybegynder
30. maj 2011 - 21:28 #16
Af hvad jeg kan forstå ud fra spørgsmålet og det du har skrevet med splazz om, så er det denne kode du mangler, altså bare ændre lidt af tingene fra din brugernavn box. Den er identisk men har skiftet et par ting ud så den passer til password:
<input type="Password" onfocus="inpFocus(this)" onblur="inpBlur(this)" value="Password">
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 21:30 #17
#15 Der ske ingen ting ud over at den bare ser sådan her ud

http://localhostr.com/files/B60FpEZ/capture.png

så når jeg prøve at skrive 1051 derind så ser det sådan her ud

http://localhostr.com/files/KvVwrt8/capture.png

øhmm
Avatar billede Counx Nybegynder
30. maj 2011 - 21:36 #18
Da input type er password, er der automatisk en sikkerhed som gør at man ikke kan læse det som bliver skrevet.
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 21:37 #19
Nu er jeg totalt forvirret omkring det her.
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 21:37 #20
skulle den ikke slette indholdet når du trykker i feltet da?
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 21:41 #21
Den skal gøre ligesom når man klik på brugernavn ind på www.b2f.dk
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 21:54 #22
ja, den sletter det der står i forvejen...

og hvis der ikke står noget når du går ind på siden, er det fordi at value = ingenting, "", " ", eller noget andet tomt...
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 22:08 #23
så den du srkive skal jeg bare indsæt?
Avatar billede majbom Novice
30. maj 2011 - 22:11 #24
ja...
Avatar billede tobrukDk Novice
30. maj 2011 - 22:36 #25
Der ske ingen ting :(
Avatar billede majbom Novice
31. maj 2011 - 07:26 #26
du har jo heller ikke sat en value på password-boxen...
Avatar billede tobrukDk Novice
31. maj 2011 - 10:23 #27
Jeg min lærer har en bedre løsning til mig
Avatar billede tobrukDk Novice
31. maj 2011 - 10:23 #28
Splazz vil du have noget for det?
Avatar billede Counx Nybegynder
31. maj 2011 - 12:29 #29
Har prøvet at forklare ham at der skal en value på den box, men altså, hvad satan han har fået hjælp nu (:
Avatar billede majbom Novice
31. maj 2011 - 19:22 #30
må vi ikke se løsningen så?

jeg vil ikke have points, hvis jeg ikke hjalp...
Avatar billede tobrukDk Novice
01. juni 2011 - 10:01 #31
okay jeg har fået vide vide lærer det senere så jeg vil ikke spille jers tid .
Avatar billede tobrukDk Novice
01. juni 2011 - 10:10 #32
Luk samtalen.
Avatar billede Counx Nybegynder
01. juni 2011 - 13:17 #33
Så skal du også have lukket den selv?
Avatar billede Counx Nybegynder
01. juni 2011 - 13:18 #34
Hov, havde ikke set at du allerede havde gjort det :p