Avatar billede bavingo Nybegynder
28. maj 2011 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

jQuery giver varierende resultat

Jeg sidder med et temmelig underligt problem i jQuery. Jeg har et div tag der er 250 x 200 px. Problemet er at når jeg reloader siden varierer outputtet fra jQuery til nedenstående resultat i stedet for den rigtige størrelse elementet rent faktisk er.

1238 x 76px.

Jeg synes ikke det giver mening, da jeg ikke ændrer højden på elementet.

Mit script er som følgende:

// JavaScript kode

$(document).ready( function()
{
    $("#win_1 .content").html('width: ' + $("#win_1").width() + '<br />height: ' + $("#win_1").height());
});

// HTML kode

<div id="desktop">

    <div class="window" id="win_1" title="Finder">
        <h1 class="titlebar">Title bar</h1>
        <div class="content">
            <p>Dette er en test</p>
        </div>

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre.
Avatar billede wanze Nybegynder
28. maj 2011 - 20:45 #1
Der må jo tydeligvis være en fejl i sted i din kode, men det er umuligt at diagnosticere med den sparsomme mængde information du kommer med.

Det du skriver her fungerer jo som det skal: http://jsfiddle.net/FN7M2/
Avatar billede bavingo Nybegynder
19. juni 2011 - 21:27 #2
lukket