Avatar billede rexon Nybegynder
28. maj 2011 - 14:16 Der er 8 kommentarer

Fejl I IE

Hej!
Jeg har designet følgende side: www.creativeconcept.dk og den virker perfekt i: safari, firefox, chrome, opera mfl.
Men i Internet Explorer kommer menuen tv. itl at se helt fokert ud + der er et lille mellemrum mellem logoet og den første ramme (som der ikke er på de andre browsere) + den nederste linjer er der også problemer med, nogle går ikke helt ned, den ene kommer slet ikke frem.

Har i et bud på hvad der er gået galt? Jeg har brugt Dreamweaver til at designe siden!

På forhånd tak!
Avatar billede helt83 Nybegynder
28. maj 2011 - 14:34 #1
Hej rexon

er det i alle versioner af IE der er noget galt?

hvis du aktivere kompabilitets visning i IE, ser det så rigtigt ud?

mvh
helt83
Avatar billede kimtheman Novice
28. maj 2011 - 15:55 #2
Har lige tjekket i min Explorer 8.0 og Google Chrome. Og kan ikke se de fejl du omtaler. De ser ens ud.
Avatar billede rexon Nybegynder
28. maj 2011 - 16:15 #3
Hej! Det lyder jo rigtig godt at det virker i Explorer 8.0.
Det er 7.0 jeg har brugt til at teste det med.. og der er vel en vis % del af brugerne der stadigvæk benytter sig af denne browser? Så tænker på om det kan skyldes fejl på siden at den viser det forkert?
Avatar billede noltus Novice
28. maj 2011 - 17:29 #4
Har testet med IE9 og alt ok,IE7 er også forældet,MS anbefaler at man opgraderer til IE8 ell. 9
Avatar billede rexon Nybegynder
28. maj 2011 - 17:38 #5
Okay, det lyder godt! Så må jeg nok bare sige at det er ærgerligt for dem der køer IE7 (eller ældre).. selovm jeg selvfølgelig helst så at alle kunne se siden :)
Avatar billede kimtheman Novice
28. maj 2011 - 17:47 #6
Tror det er en Meget lille antalt der stadig kører med IE7. Og gør de det så er det på sådan en gammel pc hvor ingenting holdes opdateret og så kører den alligevel af Røv til så den ikke har kræfter alligevel til at komme ind på din side...haha
Avatar billede rexon Nybegynder
28. maj 2011 - 17:49 #7
Fedt fedt.. ja men kom med svar så giver jeg point :)
Avatar billede webweaver Praktikant
22. juni 2011 - 12:12 #8
Smid du bare selv et svar her og luk .. Ingen respons.