Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 17:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Chrome på SKAT.dk

Hej

Jeg har et problem min Chrome-browser når jeg er inde på tastselv.skat.dk. Problemet opstår når jeg forsøger at gå ind på deres nye "E-mail kommunikation/indbakke"-funktion. Når jeg trykker på dette link åbnes et nyt vindue hvor siden bare står og loader uden at komme videre.

Jeg har også IE-tab (til min Internet Explorer 9) til Chrome men her sker der noget helt andet når jeg trykker på det omtalte link. Så fremkommer følgende tekst:

"Der opstod en fejl under behandling af forespørgslen. Det kan enten være et problem med netværkskommunikationen eller du ikke har været aktiv i en længere periode og er automatisk blevet logget ud. Prøv venligt at lukke vinduet og åbn det igen gennem tastselv menuen."

Går jeg derimod bare ind på tastselv.skat.dk igennem Internet Explorer 9 og trykker på linket, så virker det uden problemer.

Altså må fejlen vel ligge i nogle indstillinger?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 18:37 #1
Har du opdateret din chrome for nyligt?
Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 19:06 #2
Ja det er vist ikke så lang tid siden at jeg hentede den nyeste version af Chrome.
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 19:45 #3
Yep! der er problemer :-) Chrome version 11.0.696.71
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 19:49 #4
Kan være en pop-up blocker som laver bøvlet, SKAT er ikke ligefrem opdateret med borgernes brovserer
Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 20:24 #5
Det offentlige er sjældent 100% med på den digitale mode:) Men anyways.. Jeg forestiller mig også at der er et eller andet som blokkere, men tror ikke det er en pop-up blocker, for vinduet popper godt nok op hvorefter at den går i gang med at loade (SKAT lavet deres eget "loade-figur". Problemet er som sagt bare at den bliver ved med at loade uden at der sker noget
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 20:56 #6
jeg får ingen pop-up, der sker ikke noget som helst
Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 21:24 #7
Jeg kører forresten også med en extension som hedder Better Pop Up Blocker. Måske det er det som gør forskellen?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 21:31 #8
Måske.. lyder bare underligt hvis modtager den pop-up! Men slå den fra
Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 21:45 #9
Glemte at sige at jeg har givet denne lille extension lov til at modtage pop up fra skat, hvilket også virker fint. Det er først når den skal loade færdig at problemet opstår
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2011 - 22:04 #10
Og ingen [F5] løsning?

Har desværre ingen andre bud!
Avatar billede newyork Nybegynder
27. maj 2011 - 22:11 #11
Desværre.. Men tak for deltagelsen i dette problem
Avatar billede newyork Nybegynder
10. september 2011 - 13:45 #12
Jeg lukker spørgsmålet igen