Avatar billede gqo Nybegynder
27. maj 2011 - 16:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

accepterer svar

Vil gerne kunne lukke spørgsmål, men der kommer ingen accepteret svar, som jeg kan klikke på? derfor er det lidt svært at lukke spørgsmål, hvad gør jeg forkert eller er der noget andet??
Gert
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2011 - 17:08 #1
Du skal skrive, hvem du ønsker skal lægge svar (den løsning du brugte). Eller bede alle om at lægge svar...
Hvis ingen reagerer, lægger du selv et svar - og når først nogen har lagt et svar, kan du lukke (og evt. fordele points)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2011 - 17:09 #2
...Du kan evt. prøve på nærværende tråd - en god regel er nemlig, at spørgsmål om eksperten.dk er gratis. Så læg du selv et svar, og accepter det bagefter.
27. maj 2011 - 17:23 #3
... som du har fået at vide flere gange før bla. ->
www.eksperten.dk/spm/939239#reply_7782274
Avatar billede gqo Nybegynder
28. maj 2011 - 10:32 #4
Ja, måske er jeg lidt "tung" men det er nu opfattet, og endnu engasng tak
mvh. Gert