Avatar billede 07Cap Nybegynder
26. maj 2011 - 16:36 Der er 6 kommentarer

trådløs router til en anden trådløs router?

hvis man har en normal trådløs router med internet
og en pc UDEN wifi, kan man så få en trådløs router tilsluttet sin computer uden wifi.

altså en pc uden wifi tilsluttet en trådløs router. hvor den trådløse router så bruger internettet fra den anden trådløse router der er tilsluttet til internettet????
???
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2011 - 16:48 #1
Kan du ikke trække en ledning?
Avatar billede 07Cap Nybegynder
26. maj 2011 - 16:51 #2
nej.. der er for langt
Avatar billede pstidsen Novice
26. maj 2011 - 16:56 #3
Du skal ikke selv lægge svar. Det er "til løsninger og pointgivning" som der står ;)

Har pc'en ikke netkort? Så kan det løses med en af dem her: http://www.mitedb.dk/shop/netkort-usb-634c1.html
Avatar billede 07Cap Nybegynder
26. maj 2011 - 20:56 #4
jamen tænder og tilslutter den sig selv internettet når man tænder computeren?
Avatar billede helt83 Nybegynder
26. maj 2011 - 21:08 #5
Hvis du har 2 stk trådløse router, og den ene er kompatibel med http://www.dd-wrt.com/site/index, det kræver altså noget viden. Men med dette firmware kan du få den router du ligger dd-wrt på forbinde til den router der har internet adgangen. Men hvis det er sort snak det der står på hjemmesiden jeg linker til, skal du holde dig langt væk fra det. Du kan ødelægge den router du forsøger at ændre, måske har du en ven der kan hjælpe dig med dette.

mvh
helt83
Avatar billede wjens Guru
26. maj 2011 - 22:02 #6
D-Links router DAP-1360 kan suge fra wi-fi til et LAN stik.
Sikkert også andre.

Se: http://www.eksperten.dk/spm/926407#reply_7702262