Avatar billede Noodle58 Nybegynder
26. maj 2011 - 11:43 Der er 10 kommentarer

Alle 16000 digitale billeder viser kun grå overfalde

Er der nogen der ved hvor jeg kan downloade gratis software til at reparere mine digitale billeder. Billederne kommer godt nok frem i 1 sek. for at blive grå, hvor nogle er delvis grå.
26. maj 2011 - 12:19 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori

http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2011 - 12:26 #2
Hej Jeg fik besøg af en person der kom med et par tusinde billeder med de samme symptioner som dine vedkommende havde haft en virus og da den var fjernet så billedern ud som du beskriver.
Jeg prøvede at åbne dem med Photoshop CS4 gik ind i billeder trykkede på Automatisk Tone hvilket havde den rette virkning da jeg havde lavet nogle stykker fik han lov at gøre resten selv!
Han havde selv en gammel Photoshop 7 hvor det også virkede.
PS Håber det lykkes for dig :-)
26. maj 2011 - 19:27 #3
Ref #2 - læs og forstå #1 ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2011 - 19:34 #4
Forklaring følger måske senere?
26. maj 2011 - 19:53 #5
(Når det nu er lagt i forkert kategori, behøver man ikke ligefrem at opfordre til at køre videre i denne forkerte kategori...)
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2011 - 20:08 #6
For det første så er det villedende at kalde Kattegorien fejl uden at det er mærket fejl på eksperten det drejer sig om enhver kan jo se at de fleste nye ikke ved bedre! for det andet kigger jeg kun efter at der er nogen der har brug for hjælp og ikke i hvilken kattegori de har lagt deres tråd. og at du er igang med din belæring medens jeg svarer kan jeg jo af gode grunde ikke se:-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2011 - 20:13 #7
#6
For det første så er det villedende at kalde Kattegorien fejl uden at det er mærket fejl på eksperten det drejer sig om

Til info:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer.

Holder nu med #1 - det er ikke til at tage fejl af.
26. maj 2011 - 20:21 #8
Tak #7 ...
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. maj 2011 - 20:24 #9
Det har du sikkert ret i John jeg har aldrig været inde og oprette nogen tråd.Men der kommer nye til som får den samme ikke nutids Danske tirrade ret ofte og de får så ikke den hjælp de har brug for og kommer aldrig tilbage. og jeg er ikke den eneste der svarer dem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. maj 2011 - 20:37 #10
Hjælp til at bruge eksperten, er også hjælp :)
Man kunne jo krydre sin tekst lidt med hvorfor det er en god ide at bruge den rigtige kategori...