Avatar billede AgentPHP Nybegynder
24. maj 2011 - 15:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

if price 1 vis

Hvis pris er 1 skal der kom billedet out_stock har prøvet og prøvet men kan ikke få det til at virke, så håber i kan hjælpe mig færdig med dette..

Original kode:

<a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a>

Mit forsøg ( Virker ikke )

            If ($listing['products_price'] < 1){
'<a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a> ';
}else{
tep_image_button('out_stock.gif', IMAGE_BUTTON_OUT_STOCK) . ' ';
}

Tak på forhånd :)

///
AgentPHP
Avatar billede repox Seniormester
24. maj 2011 - 15:33 #1
Hvad hvis du prøver med
if( $listing['products_price'] > 1 ) {

i stedet=
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
24. maj 2011 - 15:40 #2
Lidt mere kode hvis det er til nogle hjælp..

                    <tr><td align=center>'            If ($listing['products_price'] > 1){
'<a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a> ';
}else{
tep_image_button('out_stock.gif', IMAGE_BUTTON_OUT_STOCK) . ' '
}' </a></td></tr>
                    </table>
                  </td>
';

($listing['products_price'] = 1){ virker heller ikke..

Der kommer dette frem ->
Parse error: parse error, unexpected T_IF, expecting ',' or ';' in C:\wamp\www\catalog\includes\modules\product_listing.php on line 174
Avatar billede repox Seniormester
24. maj 2011 - 15:48 #3
Du mangler også at afslutte inden din if sætning.
<tr><td align=center>';
Avatar billede danco Nybegynder
24. maj 2011 - 15:49 #4
har du sikret dig at der overhovedet ligger en værdi i $listing['products_price'] ?
du kan evt. forsøge at echo den ud på skærmen.

og så ville det jo nok være en fordel hvis du fortalte os hvad der står på linje 174 i product_listing.php. Det gør fejlen lidt lettere at rette. Og ikke mindst linjen forinden. Er du sikker på du har afsluttet den korrekt med ; og den ikke indeholder nogle fejl ?
Avatar billede tjens Nybegynder
24. maj 2011 - 16:04 #5
Du viser for få kodelinier før det nye:

Det ser ud som om du har lagt din nye if midt i en string assignment.
Avatar billede tjens Nybegynder
24. maj 2011 - 16:08 #6
Prøv med

  <tr><td align=center>' . ($listing['products_price'] > 1)?(
'<a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a> '):(
tep_image_button('out_stock.gif', IMAGE_BUTTON_OUT_STOCK)) .' </a></td></tr>
                    </table>
                  </td>
';
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
24. maj 2011 - 18:28 #7
Her er helle filen original..

Det er L. 174. ang. med kodning :)

http://pastie.org/1966499
Avatar billede tjens Nybegynder
24. maj 2011 - 19:48 #8
Det er jo inde midt i et langt echo statement, du har placeret din nye if.

For læsbarhedens skyld, skal du klippe den echo op i flere dele, så din if kan stå i midten.

Start med at lave den til 3 dele, hvor den midterte skal være det der skal udføres på din if.

Så kan du tilføje if og teste og derefter else-delen.
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
10. juni 2011 - 11:06 #9
har ikke fundet en løsning så prøver her igen..

Har lavet dette->

    echo          '<td width=156 valign=top>';
    echo          '<table border=0  cellspacing=0 cellpadding=0 width=144 align=center>';
    echo          '<tr><td height=49 valign=top  align=center>'.$product_contents[1].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td align=center>'.$product_contents[0].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td align=right>'.$product_contents[2].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td height=4></td></tr>';
    echo          '<tr><td></td></tr>';
    echo          '<tr><td height=7></td></tr>';
    echo          '<tr><td><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, 'products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('small_view.gif') . '</a></td></tr>';
    echo          '<tr><td height=4></td></tr>';
    echo          '<tr><td><a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a></td></tr>';
    echo          '</table>';
    echo          '</td>';

hvis man indsætter ->
    echo          '<tr><td>'. $listing['products_price'] .'</td></tr>';
viser den pris

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede tjens Nybegynder
11. juni 2011 - 14:59 #10

    echo          '<table border=0  cellspacing=0 cellpadding=0 width=144 align=center>';
    echo          '<tr><td height=49 valign=top  align=center>'.$product_contents[1].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td align=center>'.$product_contents[0].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td align=right>'.$product_contents[2].'</td></tr>';
    echo          '<tr><td height=4></td></tr>';
    echo          '<tr><td></td></tr>';
    echo          '<tr><td height=7></td></tr>';
    echo          '<tr><td><a href="' . tep_href_link(FILENAME_PRODUCT_INFO, 'products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('small_view.gif') . '</a></td></tr>';
    echo          '<tr><td height=4></td></tr>';

// Vis Udsolgt eller Køb-knap:
    echo          '<tr><td>';
    if ($listing['products_price'] == 1){
        echo         tep_image_button('out_stock.gif', IMAGE_BUTTON_OUT_STOCK) . ' ';
    }else{
        echo         '<a href="' . tep_href_link(basename($PHP_SELF), tep_get_all_get_params(array('action')) . 'action=buy_now&products_id=' . $listing['products_id']) . '">' . tep_image_button('button_in_cart.gif') . '</a>';
    }
    echo          '</td></tr>';

    echo          '</table>';
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
09. december 2011 - 12:17 #11
Sorry jeg ikke har vænnet tilbage, har glemt alt om dette.

tjens, Tak det virker som det skal smid svar
Avatar billede AgentPHP Nybegynder
01. april 2013 - 10:08 #12
Jeg lukker.