Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:08 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

profil

Hej, kan jeg få et svar på, hvorfor min adresse og tlf.nr. vises i min profil, og hvorfor jeg, når jeg forsøger at redigere det væk, får den besked, at jeg skal oplyse disse, når jeg ved at se på andres profil, kan se, at det er muligt ikke at offentliggøre disse oplysninger?
Nu går jeg ind og sletter min profil og afventer et svar, tak.
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2011 - 22:09 #1
Bare skriv "Hemmelig" i stedet for det rigtige ;) Det gør jeg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:13 #2
Der er ikke vinge i "Vis på profilsiden".
Vi kan ikke se din adresse.
Avatar billede pstidsen Novice
18. maj 2011 - 22:16 #3
Uuups john. Vi hoppede begge to i;)

Eksperten kategorien er gratis, så tag selv point ;)
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:33 #4
Jeg har nu rettet det til "hemmelig".Tak for tippet.
Jeg angav point, fordi rubrikken var der.
Jeg finder dette site meget kompliceret og uigennemskueligt, så jeg tror, jeg nedlægger min profil.
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:40 #5
John, hvad mener du med "Der er ikke vinge i "Vis på profilsiden".?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:41 #6
http://www.eksperten.dk/faq

Der er ingen grund til at skrive hemmelig, for vi kunne ikke se din adresse.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:43 #7
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:44 #8
Nå, okay, men jeg tjekkede det selv ved at klikke på mit brugernavn i et indlæg. Måske har du set det efter at jeg ændrede det til hemmelig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:45 #9
Så fjernede du også vingerne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:46 #10
Hvis du ikke havde vinger i "Vis på profilsiden" kunne vi ikke se din adresse.
Det er kun en selv der kan se det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:47 #11
Og af dømme efter dit spørgsmål i #5 så havde du ikke vinget af at din adresse skulle vises :)
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:47 #12
Hvis du v`et i check-boksen, så var det der ikke. Det var derfor, jeg flippede lidt ud.
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 22:50 #13
"Hvis du ikke havde vinger i "Vis på profilsiden" kunne vi ikke se din adresse.
Det er kun en selv der kan se det."

Jeg forstår bare ikke, hvorfor jeg så selv kunne se det - ikke i min profil - men når jeg klikkede på mit brugernavn i et indlæg.

Men skidt med det - det er væk nu.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. maj 2011 - 22:50 #14
Ja i postnummer og by.
Adresse m.m. er nedtonet, som du kan se her: http://peecee.dk/uploads/052011/adresse-mangler2.jpg

Sådan ser din også ud, når du ser din egen profil.
Avatar billede onewench Nybegynder
27. maj 2011 - 14:57 #15
Denne tråd er hermed lukket.Forhåbentlig.