Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 17:21 Der er 2 kommentarer

reset bios-password i Medion bærbar

Hej, jeg har ændret mit bios-password og glemt at skrive det ned. Jeg har forsøgt alle de råd, jeg har kunnet finde - uden held. det er en Medion MD 96810, og jeg kan ikke finde ind til cmos batteriet for at aflade det. Jeg har haft alle skruer fjernet fra bagsiden, men kan ikke fjerne bagbeklædningen, har endda brækket nogle små plastikstumper af i forsøget. Jeg har også pillet batteriet af og holdt startknappen nede i 1 minut - hjalp ikke. Så har jeg været inde på et link til en ultimatecd-hjemmeside, der skulle kunne løse problemet, men kunne ikke finde et link til download af iso-filen. det lyder dumt, og jeg føler mig lidt dum, men sådan er det.
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 17:36 #1
Jeg er ny her på eksperten og var ikke helt på det rene med det med pointene.Jeg har nok sat det for lavt, så nu lukker jeg dette spørgsmål (forhåbentlig) og opretter det igen med et større pointtal.
Avatar billede onewench Nybegynder
18. maj 2011 - 17:41 #2
Jeg er ny her på eksperten og var ikke helt på det rene med det med pointene.Jeg har nok sat det for lavt, så nu lukker jeg dette spørgsmål (forhåbentlig) og opretter det igen med et større pointtal.