Avatar billede joki Juniormester
16. maj 2011 - 11:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lukke gamle spørgsmål

Hej

Jeg har 870 point ude og har også hørt for det.
Jeg forsøger at lukke dem, men kan ikke finde de spørgsmål som er åbne ?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
16. maj 2011 - 11:45 #1
Hvis du klikker på "Min Profil" uden til højre,

På næste siden vælger du "Åbne spørgsmål", så får du en oversigt, over de åbne spørgsmål.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. maj 2011 - 11:51 #2
Avatar billede repox Seniormester
16. maj 2011 - 11:59 #3
#0
Og lad nu være med bare at lukke dem ved at bare lægge svar og acceptere dit eget svar; hvis du har mulighed for det, så prøv at være fair over for dem der hjalp dig og giv dem mulighed for at komme med et svar (i de tråde der ikke allerede er svar i).