Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 17:36 Der er 14 kommentarer

Hvordan lukker man spørgsmål

Jeg ved ikke, hvordan man "lukker" sine spørgsmål.
mvh
Bent Møller
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2011 - 17:41 #1
Hej Bent.
Har du fået hjælp til a løse dit spørgsmål, så beder du hjælperen/hjælperne om at lægge svar, så du kan acceptere svarene. Du kan give forskellig point til disse hælpere hvis det er det du vil, da der kommer en boks op som du kan vælge dette.
Har du ikke fået svar på problemet, lægger du selv svar som du herefter med en kommentar selv lukker.
Du kan læse meget mere om procedurerne i FAQ:
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2011 - 17:44 #2
Har du forstået det som jeg beskriver her, lægger du bare selv svar og lukker her igen.
Spørgsmål vedrørende brugen af Eksperten er nemlig gratis.
I øvrigt bør du gå dine spørgsmål igennem for at få ryddet op i dem. Men det er jo nok også derfor du stiller dette.
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/bemotech
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 17:54 #3
Ok. Jeg prøver at lukke her.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2011 - 17:58 #4
Nu har du lagt svar, som du herefter accepterer svaret på.
I dine gamle spørgsmål er der også lagt svar. Om det er fra hjælperen eller fra dig selv har jeg dog ikke undersøgt. Men proceduren er omtalt i faq.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. maj 2011 - 17:59 #5
Du kan se der kommer en lille boks som du skal tjekke af i.
15. maj 2011 - 19:37 #6
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 20:57 #7
Hold da op. Det må være ret svært det der :-)
15. maj 2011 - 21:18 #8
... det er ikke nødvendigvis lige det med de berømte/berygtede "Point", men at pænt vende tilbage / give 'feedback' når nogen har skrevet i ens 'tråd'...
Og det kniber jo gevaldig ved
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/bemotech
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 21:25 #9
Ja, vi sidder og venter på GoDo!
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 23:09 #10
Hvordan kommer jeg ind på dit link?
Ved du hvad. Jeg vil gerne slettes på denne forvirrende hjemmeside, så jeg regner med, at det er ok.
mvh
Bent
Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2011 - 23:22 #11
Bent. Oppe i venstre hjørne er der et link til din profil. Klik på den og find, nederst på den næste side. Nedlæg min profil. Så er du ude :-)
16. maj 2011 - 06:53 #12
www.eksperten.dk/blog/31 [Nu kan du slettes] ...
Avatar billede vejmand Juniormester
16. maj 2011 - 07:36 #13
bemotech >> Inden du sletter din profil, skal du lige huske at lukke dine spørgsmål. Nu har du jo fået at vide hvordan du lukker dem.  :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
17. maj 2011 - 17:11 #14
Det var vist en fra "mig mig mig" gruppen som skulle have loest hans problem og fuck alle andre.