Avatar billede iversen84 Novice
14. maj 2011 - 11:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til Magento webshop

Hejsa

Jeg ville høre om der en der mangler lidt og lave.

Jeg har installeret en magento webshop på mit domæne og installeret det danske sprog.

Jeg har ikke så meget forstand på det hele, men webshoppen skal være helt enkelt, og jeg vil gerne have designet ændret en smule, bare så enkelt så muligt. Shoppen skal kun bruges til registrerede kunder til bestilling af brød fra en bager. Der skal så vidt muligt ikke vises priser, og der skal ikke kunne betales. praktisk talt bare bestilling.

I dag modtages bestilinger pr. fax. og det kunne jo være noget nemmere hvis det bare kom automatisk.

Jeg kan sagtens selv ligge varer ind med billede osv. men har ikke helt styr på hvad man skal tjekke igennem inden man kan sætte den i luften...
Avatar billede CMS-Elsperten Nybegynder
14. maj 2011 - 13:42 #1
Hej med dig :)... Hvis du vil have det i FLASH så kig forbi: www.sebastian.mrwebber.dk/flash-CMS ! Men hvis det skal være HTML, så kig forbi: www.sebastian.mrwebber.dk/HTML-CMS ! Flash er svært at lave! Når det er flash , så kan andre ikke kopire din hjemmesde! Men det er naturlig hvist mange gange dyre! Hvis du skal have en til det! Fordi det er svære & der med tager det længere tid at lære det! HTML, kan du lære alt om på et måned! Men imens at Flash vil tage flere år! Men du kan også kigge forbi: www.bricksite.com , hvis du selv vil lave din webshop! Jeg har ikke selv styr på Magento, jeg studere stadig væk på WikiPedia, WikiLeaks, & andre steder! Tak fordi du læste dette!

Håpper det hjalp dig lidt :)...
Kontakt mig på: www.swwinkelmann@gmai.com
Eller på mine hjemmeside! Tilmeld dig mig på: www.bricksite.com/respeakt eller www.sebastian.mrwebber.dk !

Mvh: CMS-eksperten, internettet, eks, & andre af mine venner :)..
Avatar billede iversen84 Novice
28. juni 2011 - 08:09 #2
Lukker