Avatar billede jdann Mester
13. maj 2011 - 08:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst forbindelse udland

Har nogen kendskab skab udbydere, som har trådløs opkobling i udlandet.
Jeg ønsker ikke et fast abn., men blot at betale for det jeg bruger f.eks. på nogle ferier.

VH

Jørgen
Avatar billede sifuentes Nybegynder
13. maj 2011 - 12:21 #1
Hvad mener du?
Avatar billede jdann Mester
13. maj 2011 - 13:54 #2
Ok - måske ikke så klart.
Findes der en udbyder i DK, hvor man kan købe sig til en opkobling i udlandet.
Uden abn. med blot betale efter forbrug. Hvis man kun har brug for det 2 x 14 dg om året er det jo tåbeligt at betale abn resten af året.
Så man ikke skal løbe rundt og lede efter f.eks. Hot Spot i Spanien til sin bærbare.

Jørgen
Avatar billede sifuentes Nybegynder
13. maj 2011 - 14:50 #3
jeg kender ingen danske mobil tjenester der ikke udbyder forbrugsafregnet udlandsdatatrafik (APN), det koster ca. 120 kr/Mb, og det dækker hele Europa. Europæisk dækkende WiFi løsninger findes der mig bekendt ikke, men jeg vil tro at de fleste større Europæiske byer er dækket, men jeg tror ikke adgang kan købes i et hug. Det er da tusind gange nemmere og billigere at finde en snask der udbyder gratis WiFi adgang, og så frekventere den, dem er der rigtig mange af.
Avatar billede jdann Mester
14. maj 2011 - 09:47 #4
Tak for svar - jeg prøver det - giv lige ping så får du nogle point
Avatar billede jdann Mester
28. maj 2011 - 13:43 #5
dette er så mit " svar " da jeg ikke hører fra sifuentes-