Avatar billede lundmadsen Nybegynder
10. maj 2011 - 15:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Office pakkens programmer vil automatisk "gem som" hele tiden

Hej

Når jeg besvarer emails i outlook, taster i Excel eller i Word åbnes "gem som" dialogboksen automatisk hele tiden. Frygteligt irriterende. At klikke annulér får den ikke lukket, kun Esc lukker dialogboksen, så man kan fortsætte sin mail. Mails forsøges gemt som HTML.

Win 7 64 bit - office 2007

Håber i kan hjælpe - på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 16:18 #1
har du prøvet at kære en reperation med dein office cd/dvd ?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2011 - 16:20 #2
smid din cd/dvd i drevet, og vælg reperation i steder for installation.
Avatar billede lundmadsen Nybegynder
20. maj 2011 - 10:38 #3
Super - det ser ud til at virke. Takker for svaret, hvordan fungerer det med pointgivning
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2011 - 19:35 #4
Godt det kom til at virke. -)

Dette mystiske pointsystem fungerer således, at dem der spørger lægger kommentarer og dem der finder en løsning skal lægge et svar. (til løsninger og pointgivning)

Det skal så accepteres i en eller anden firkant.

Det med at lægge et svar, er det jeg gør nu.
Avatar billede lundmadsen Nybegynder
23. maj 2011 - 09:00 #5
Æv, det virkede sku ikke alligevel. Den forsøger konstant at gemme mails osv. så man lige pludselig skriver filnavn i en dialogboks istedet for indhold i mailen. Den hopper altså selv derover. Super træls.
Avatar billede Slettet bruger
23. maj 2011 - 10:06 #6
Mit råd ville være at lave et nyt spørgsmål, da denne nu står som om problemmet er løst