Avatar billede novo1 Nybegynder
10. maj 2011 - 15:02 Der er 1 kommentar

Foreninger

Jeg har med Google forsøgt at finde en forening mod stoffer. Den eneste jeg kan finde hedder 'Foreningen Sig Nej Til Stoffer'. Den har ikke den mindste interesse, da det er scientologer der står bag.
Kan det virkelig passe der ikke er én eneste...?

Dernæst har jeg ledt efter en forening mod EU. Her er jeg selvfølgelig bekendt med 'Folkebevægelsen mod EU'. Men er det den eneste der er?

På forhånd tak.
Avatar billede novo1 Nybegynder
10. maj 2011 - 15:04 #1
PS. Kan i forbindelse med min søgning se der findes grupper på Facebook. Men jeg har ingen profil - og skal heller ikke have det.