Avatar billede Ialocin Novice
09. maj 2011 - 12:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skal jeg forstå min postkasse på Eksperten.dk ?

Hej Eksperter :o)

Bliver en smule forvirret, når jeg kigger i min postkasse her på siden, da jeg kun kan se de beskeder fra "MIG" ???

Jeg er usikker på om jeg virkelig har sendt en meddelse til en anden bruger her på Eksperten.dk ... eller om jeg har sendt den til mig selv ?? ... Jeg kan ikke forstå at mine egne sendte beskeder figurerer i min postkasse.

Når jeg kigger i beskedarkivet, kan jeg se beskeder fra andre bruger TIL mig ... hvorfor er de ikke at finde i min postkasse ??

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 18:49 #1
Du kan se ALT i din interne post, dog ikke hvem man har sendt en mail til.
Avatar billede Ialocin Novice
09. maj 2011 - 22:28 #2
Hej John

Hmm ?

Det sjove er, at når jeg "står" i min postkasse er der i kolonne til venstre med overskriften "Fra" ... kun beskeder FRA mig selv ?????????

Når jeg så kigger i beskedarkivet kan jeg se meddelelser fra andre brugere ??

Hvordan skal jeg forstå overskriften "Fra" i min postkasse ???

Mvh Nico Fatsvag :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. maj 2011 - 22:31 #3
Det er afsender der står i fra.
Avatar billede Ialocin Novice
09. maj 2011 - 22:51 #4
Hej John

Der faldt tiøren :o)
Det er ikke til at se skoven for bare træer.

Mange tak for hjælpen ... hvordan er det med point til svar omkring Eksperten ??

Med venlig hilsen, Nicolai
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2011 - 19:19 #5
Omkring eksperten er det normalt gratis, så tag du blot point selv her :)

(Et lille tip: hvis jeg sender en besked til en bruger, hvor det kunne tænkes jeg ville følge op på beskeden, så skriver jeg i emnefelt/beskeden hvem det er til. Evt. som overskrift.
Så kan jeg se hvem det er jeg sender til.
Avatar billede Ialocin Novice
10. maj 2011 - 21:46 #6
Hej John

Mange tak for svar, tip og point :o)

Med venlig hilsen, Nicolai