Avatar billede fileto Seniormester
07. maj 2011 - 11:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Eksperten siger at min emailadresse allerede er i brug

Hej

Jeg er gået ind på min ekspertenkonto som jeg ikke har brugt i syv år. Imellemtiden har jeg fået ny email. nilsjrh@gmail.com

Men jeg kan ikke få lov til at ændre min konto til denne mail for sitet siger at denne email allerede er i brug.

Er der nogen der kan fortælle hvad jeg gør ved det og sende svaret til nilsjrh@gmail.com da min gamle email ikke virker.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. maj 2011 - 12:13 #1
Prøv med en intern besked til Lars: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk
Avatar billede fileto Seniormester
22. maj 2011 - 09:49 #2
vejmand
Jeg har point til dig.
Kan du ikke poste et svar?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. maj 2011 - 12:56 #3
Spørgsmål om brugen af Eksperten er pr. traditon gratis, så send selv et svar som du efterfølgende accepterer.  :-)
Avatar billede fileto Seniormester
22. maj 2011 - 15:12 #4
Ok